یکشنبه 04 تیر 1396 - 14:59:56

اهمیت انتخاب رنگ در برند

برندسازی با انتخاب رنگ مناسب

اهمیت رنگها در تبلیغات

 
 
 
 

اهمیت انتخاب رنگ در برند سازی


یکی از جالب‌ترین و بحث ‌برانگیزترین جنبه‌های برندسازی روانشناسی رنگ است که نقش مهمی در ترغیب مشتری به انتخاب کالا، خدمات و حتی در ارتباط با افراد دارد.

 

میل به خرید یا مراجعه به هر جایی به طرز قابل توجهی وابسته به تصویر و رنگی است که یک برند در ذهن مشتری برای اولین بار ایجاد کرده است به عنوان مثال انتخاب رنگ نارنجی در ساختار برندسازی نشان دهنده محیط شاد و صمیمی و از طرف دیگر قدرت و اعتماد به نفس بالای فروشنده و یا اینکه ارائه کننده خدمات نسبت به کار خود چقدر مطمئن هستند را نشان می دهد .

 

 

مناسب ترین رنگ در برندسازی رنگی است که سبب تفکیک شما از رقیبانتان می شود. هر یک از رنگ ها ویژگی های خاص خود را دارند که بکارگیری درست آن در برندسازی سبب ترغیب مشتری می شود و موفقیت کاری شما را رقم می زند.

 


شما در انتخاب رنگ ابتدا باید بازار هدف خود را شناسایی کنید به عنوان نمونه بازار هدف شما چه جنسیتی دارند؟ در چه رده سنی قرار دارند؟ سطح تحصیلات آن ها ؟ محیط؟و .... خیلی سوالات دیگر که از طریق پاسخ دادن به این پرسش ها می توانید رنگ درست برای برند خود انتخاب کنید به عنوان نمونه اگر کالا یا خدمات شما در ارتباط با آقایان است بهتر است از رنگ های تند استفاده نکنید بهترین رنگ می تواند آبی، سبز و یا مشکی باشد البته باز این انتخاب وابسته به موارد دیگر هم می باشد.

 


شرکت نیکان نمایان در مدت زمان مشاوره برندسازی با توجه به بررسی ها و تحقیقاتی که از فروشنده یا ارائه کننده خدمات، مشتری و .... انجام میدهد به برند شما در انتخاب رنگ مناسب کمک می کند و شما را به سوی هدفتان سوق می دهد.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: