دوشنبه 01 آبان 1396 - 14:33:40

پاکسازی پوست

جوانسازی پوست 

پاکسازی پوست صورت 

راه های مراقبت از پوست

پاکسازی پوست

وقتی صبح از خواب بیدار میشوید، اولین و مهمترین قدم برای حفظ سلامت و زیبایی پوست پاکسازی است. اما برای این کار باید محصول مناسب پوست را انتخاب کرد. صابون را از گزینه ها حذف کنید، تمیز کردن پوست با صابون بیشتر باعث آسیب پوست میشود.
موها را جمع کرده  و اگه لازم است با هدبند یا یه روسری ببندید تا بتوانید کل صورت را بخوبی تمیز کنید. این کار را با حرکات ملایم و دورانی انجام دهید و به پوست فشار نیاورید.


آب رسانی به پوست

مهم نیست نوع پوستتان چگونه است؛ همه پوست ها به رطوبت نیاز دارند. بعد از تمیز کردن پوست، روی پوستی که کمی با آب ولرم مرطوب شده، از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. کرم را به آرامی روی پوست صورت، گردن و گوشها ماساژ دهیدتا جذب شود. کرم مخصوص صورت برای دور چشم مناسب نیست، مگر در مواردی که روی محصول ذکر شده باشد. پس، از کرم دور چشم مناسب برای این ناحیه استفاده کنید.


ضدآفتاب مناسب پوست

ممکن است کرم مرطوب کننده شما دارای ضدآفتاب باشد. اما این به تنهایی کافی نیست و بهتر است در کنار آن از یک  کرم ضدآفتاب هم استفاده کنید و هر دو ساعت آنرا تمدید کنید. بدون کرم ضدآفتاب اشعه مضرر UV  طی 15 دقیقه به پوست شما آسیب خواهد زد. کرم ضد آفتابی انتخاب کنید که همزمان جلوی UVA و UVB رو بگیرد و حداقل SPF30 داشته باشد.

در هر فصل و در هر شرایط آب و هوایی که هستید هر روز از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. آب، برف و شن های ساحل نور خورشید را بازتاب می دهند و شدت تاثیر آن را  چند برابر میکنند. بهترین انتخاب  برای کرم های ضدآفتاب، مقاومت در برابر آب است که در هر شرایط میتوانند از پوست محافظت کنند.


پاکسازی دوباره پوست

در آخر روز و قبل از خواب، باید دوباره پوست را تمیز کرد. اگه مواد آرایشی روی پوست است، با آرایش پاک کن یا دستمال مرطوب پاک کننده آرایش مواد آرایشی را از روی پوست پاک و  پوست را تمیز کنید.


آبرسانی و تغذیه مجدد پوست

اگر پوست چرب دارید، استفاده از یک آبرسان کافی است. اما برای انواع دیگر بویژه پوست خشک، تغذیه رسانی پوست در این مرحله جای میگیرد، بنابرای یک کرم شب مغذی و کرم دور چشم آخرین گام از مراقبت روزانه پوست شما خواهدبود.

 

آموزشگاه پاکسازی پوست و زیبایی الیزابانو

آموزشگاه مراقبت پوست و زیبایی الیزا بانو با  مدیریت سرکار خانم پایدار علاوه بر خدمات پوست و آرایش دائم، آموزش پاکسازی پوست و مراقبت های زیبایی، تحت نظر پزشکان و اساتید برتر کشور با مدرک بین المللی از سازمان رسمی فنی و حرفه ای کشور ارائه می گردد.

 

 آدرس آموزشگاه پاکسازی پوست و زیبایی الیزابانو


تهران خیابان شریعتی خیابان دولت بلوار کاوه پلاک 17 ساختمان کیمیا واحد 3


 

تلفن آموزشگاه پاکسازی پوست و زیبایی الیزا بانو

09365125464
02122777426

02122777425


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

دوشنبه 01 آبان 1396 - 21:04:10
چه عالی
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: