سه شنبه 28 آذر 1396 - 14:32:58

آموزش استفاده پنتاسین سبز در دکلره و رنگ مو

 

چگونه از پنتاسین سبز برای داشتن دکلره مو بهتر استفاده کنیم؟


ترکیب پنتاسین سبز با مواد دکلره و رنگ مو :
ما به ازای هر پیمانه 25 گرمی پودر دکلره مجاز به استفاده از 2 الی 4 گرم تقریبی پنتاسین سبز به مواد دکلره هستیم.

چرا تقریبی؟ این تستی که من انجام دادم با همین مقدار خیلی راضی بودم و نتیجه مثبت گرفتم. اما زمانی که پنتاسین سبز را تهیه می کنید بنده دیگر پیش شما نیستم، پس شما باید تشخیص دهید که به چه مقدار مجاز به استفاده از پنتاسین سبز در مواد دکلره هستید.

دو مطلب مهم را مد نظر قرار دهید:

1) نوع مو

جنس مویی که روی آن می خواهید دکلره انجام دهید، از لحاظ درصد آسیب دیدگی، اگر مویی که شما می خواهید دکلره مجدد انجام دهید خیلی خشک شکننده و آسیب دیده بود پس شما مجاز هستید از 4 گرم نیز از پنتاسین سبز بیشتر در مواد دکلره استفاده کنید.

2) نوع پودر دکلره خیلی مهم است اگر پودر دکلره ای که دارید استفاده می کنید خیلی قوی باشد باز شما مجاز هستید پنتاسین سبز را از 4 گرم بیشتر هم در مواد دکلره اضافه کنید.

حال برعکس، اگر باز هم تشخیص دادید مو خیلی دمیج نیست، آسیب دیده نیست ولی خب دوست دارید موها ایمن باشد و این قول را به مشتری بدهید که در نهایت یک موی سالم و زیبا برایش هدیه می دهید، از مواد پنتاسین سبز کمتر استفاده می کنید و همچنین اگر پودر دکلره شما ضعیف بود.

توجه: مقدار تقریبی ما بنابر جنس مو و نوع پودر دکلره ای که استفاده می کنید تعیین می شود.

پنتاسین سبز ضد حساسیت است. 

یعنی حتی اگر شما با دست خالی نیز با این مواد کار کنید آسیبی به دستان شما نمی رساند، اما حتی با دانستن این موضوع نیز ما توصیه به استفاده از دستکش می کنیم، و این یک نمونه از موارد مثبت پنتاسین سبز است.

زمانی که ما از پنتاسین سبز استفاده می کنیم مثل پلکس ها، یک مقداری زمان ما را بالا می برد. پنتاسین سبز نیز به همین صورت است، حالا اگر شما 45 دقیقه نهایتا کارتان طول می کشید با توجه به فرق کارها؛ الان یک مقداری زمان با پنتاسین سبز طول می کشد اما شما مجاز هستید با توجه به لول اکسیدان تشخیص بدهید که چه لول اکسیدانی بردارید که این زمان را باهم بالانس کنید. بنابر سلامت مو شما مجاز هستید لول اکسیدانتان را تشخیص دهید و به مواد دکلره اضافه کنید.

زمانی که شما می خواهید مرز دکلره را پنتاسین سبز را به صورت مالشی انجام دهید دقت داشته باشید فقط روی دکلره ها را پنتاسین سبز بزنید اگر به سمت ریشه ها مواد پنتاسین سبز را بزنید یک مقداری پنتاسین خورده شود روی موهایی که طبیعی است زمانی که شما می خواهید رشد ریشه ها را که یک موی طبیعی مواد دکلره بزنید به خاطر آن قسمتی که مواد پنتاسین زدید روی مواد طبیعی در نهایت به شما دو پایه می دهد؛ پس به خاطر اینکه با این مشکل روبرو نشوید از شما خواهش می کنم وقت داشته باشید فقط روی دکلره ها مواد پنتاسین سبز بزنید.

برای رنگ مو هم شما مجاز هستید به ازای هر 100 میل رنگ مو مقدار تقریبی 2 الی 3 گرم از پنتاسین سبز را اضافه کنید و برای موهایی که باز یک مقداری آسیب و خشک است بدون هیچ نگرانی رنگ مو را برای مشتری تکرار کنید و انجام دهید.

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: