یکشنبه 04 مهر 1400 - 14:56:58

مدرس گریم میکاپ

رزومه خانم دلارام شفیعی
مدرس تخصصی گریم و مکاپ سینمایی و عروس 

استاد دلارام شفیعی

 

ایشان از کودکی علاقه مند به فعالیت های هنری مخصوصا طراحی و نقاشی بوده و استعداد بسیار بالایی در این زمینه داشته است. به طوری که قبل از شروع کار حرفه ای گریم ، مدرس حرفه ای میکاپ و خود آرایی بودند و در کنار کارهای دیگر به عنوان گریمورعروس سالن، واقع در شمال تهران شدند و به علت قدرت و ظرافت ویژه هنری در مدت کوتاهی به شهرت نام و موفقیت بالایی رسیدند.

 

 

مدرس گریم

 

 

ایشان دارای مدرک اکوال استرالیا و مدرک بس ایتالیا هستند. و پس از گرفتن مدارک مربی گری در رشته میکاپ و گریم و.... از سال 1391 به فعالیت حرفه ای این شاخه در تهران مشغول شدند.
و چون تکنولوژی آموزش قادر به ارائه فرمول های ساده حتی در زمینه پیچیده ترین مباحث میباشد به همین علت فرمول هایی که ایشان توانستند در زمینه گریم و مکاپ طراحی نمایند ، مورد توجه بسیاری از آموزشگاه ها و سالن های مختلف قرار گرفت و ایشان به عنوان مدرس رسمی این مراکز مشغول به فعالیت شدند ودر سالن های معروف در سراسر تهران فعالیت داشتند.

 

علاقه مندیدر رشته میکاپ چهره و گرفتن مدارک متعدد ایشان را بر آن داشت تا زیر نظر اساتید بر جسته در داخل و خارج از کشور تحصیل نموده و پس از سال ها تلاش شبانه روزی در این شاخه تخصصی به عنوان بهترین میکاپ آرتیست شناخته می شوند. و به عنوان یکی از گریمور های مطرح کشور مورد توجه آموزشگاه ها ، سازمان فنی وحرفه ای ، کانون کشوری و آرایشگران سراسر کشور و شرکتهای بین المللی و ... قرار گرفته و مشغول فعالیت شدند.

 

 

 

آموزش گریم میکاپ

ایشان علت انگیزه وتلاش شبانه روزی خود دراین جمله خلاصه نمودند.
(زن ایرانی شایسته بهترین هاست پس باید بهترین باشیم تا بتوانیم بر صورتی که خالق زیبایی در روح او دمیده نقشی بکاری که شایسته آفرینش نقاش عالم هستی باشد )
عشق به کار پشتکار و دلسوزی و حمایت ایشان از کلیه هنرجویان خود در تمام کشور مثال زدنی است.و هدف همیشگی ایشان در زندگی پرداخت زکات علم و هنر خود به عاشقان این رشته یعنی آموزش واقعی و خدمت رسانی به جامعه میباشد.

 

خانم دلارام شفیعی میکاپ آرتیست برتر در نیاوران - برای بهره مندی از خدمات ایشان می توانید به شماره تماس درج شده در کادر زیر تماس بگیرید


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (4)

این آرایشگرا یه اخلاق بدی که دارن وقتی معروف میشن و متقاضیشون زیاد میشه هی گرونتر میکنن و اونوقت چن تا چن تا عروس میگیرن و کمتر برای عروسا وقت میزارن.
یعنی شما هر عروس جدیدی از مثلا یلدا رستمیان ببینی همه شون یا شینیونشون بده یا چشماشو ریز کرده و نمیدونم خلاصه عروس بدبخت رو زشتش کرده! با این پولا نجومی که میگیره.
این دقیقا برای یکی از آشناهامون پیش اومد . بعد همون عروس برای پاتختی رفته بود پیش غزال طیبی اینقدر خوشگل شده بود که همه ی فامیل میگفتن چرا دیشب برای عروسی پیش غزال نرفتی و بیچاره دختره خودش اینقدر پشیمون بود که گول اسم رو خورده بود.
سه شنبه 13 تیر 1396 - 19:29:32
استاد شما یه دونه ای من تو همایش اصفهانتون بودم.بیانتون و درس دادنتون بیسته
جمعه 30 مهر 1395 - 12:37:30
عالیه
با سلام .من هجدهم تیر عروسیمه و ده روز مونده به جشنم ولی متاسفانه استرس باعث ریزش موهای سرم شده لطفا عاجزانه تقاضا دارم کمکم کنید خیلی بد وضعی گیر کردم . شماره موبایل مو میذارم 09141836087
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: