دوشنبه 31 تیر 1398 - 18:38:37

فر کردن مو

آموزش شینیون مو تخصصی

مدرس شینیون مو شرق تهران

 

 

 

شینیون خطی

 

معمولا شینیون ها را که براساس ابزار ها و مدل های کار با آن اجرا و انجام میشود اسم گزاری میکنند. در حال حاظر شینیون های خطی جزء شنیون های پرطرفدار هستند که میتوان آنها را به عنوان شنیون های شنل  در گردن و پس سر و یا حتی شنیون های بالای سر استفاده کرد. معمولا این نوع شینیون ها به عنوان شینیون های شلوغ محسوب میشوند و بیشتر برای خانم هایی مناسب هستند که چهره های ریز نقشی دارند.

این مدل شینیون ها در قد موهای کوتاه هم قابل زدن هستند, ولی میشود با موی اضافه بنا به نیاز مشتری از آن استفاده کرد.

همچنین برای موهایی که حجم موی خیلی کم دارند کاملا قابل زدن است، چون دراین مدل شینیون ها معمولا یک مقدار حجم مو را ما به خوبی میتوانیم زیاد کنیم. اما تکنیک زدن آن برای موهای کم حجم نسبت به موهای پرحجم  مقداری متفاوت است . دراین مدل شینیون ها معمولا باید از انواع کرم ها و انواع ژل ها استفاده کرد. خیلی کمتر از فیکساتور های قوی مثل تافت و یا چسب موها استفاده شود. چون نمیخواهیم کار خیلی  شق و رق باشد. باید حالت طبیعی بودن و حالت مو بودن خودش را کاملا حفظ کند چون زیبایی این کار درهمین موضوع است.

 

 

 

مرکز آموزش شینیون مو بهارک

آموزش شینیون مو تخصصی و تکنیک های موآرایی، انواع مدل براشینگ مو را به راحتی از  بهترین و حرفه ای ترین مدرس شینیون مو در تهرانپارس بیاموزید

 

 پشتیبانی به صورت کلاس های رفع اشکال رایگان

 

آدرس مرکز آموزش شینیون مو بهارک

 

 

جهت شرکت در کلاس های مرکز آموزش شینیون مو بهارک تماس بگیرید

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: