دوشنبه 31 تیر 1398 - 18:27:20

آموزش شینیون مو

آموزش تخصصی شینیون مو

شینیون حرفه ای در تهرانپارس

 

 

 

تثبیت با استفاده از مواد تثبیت کننده آرایش مو


مدل ها پیشرفته ممکن است بسیار زمان‌بر بوده و هزینه زیادی را هم دربر داشته باشند. بسیار عاقلانه به نظر می‌رسد که برای تثبیت شینیون و حفظ حالت آن از تثبیت کننده آرایش مو استفاده شود. تثبیت کننده های آرایش مو به شکل های مختلف و با کاربرد های مختلفی تولید می‌شوند که از این دسته محصولات می توان به ژل مو، موس مو و اسپری مو اشاره کرد.

 

هر کدام از این تثبیت کننده ها را در مراحل مختلف می توان به کار برد. اما اسپری مو باید در مرحله پایانی شینیون حتما مورد استفاده قرار بگیرد تا شکل کلی شینیون اجرا شده را به خوبی تثبیت کند.

البته از اسپری مو هم می توان در بین مراحل شینیون استفاده کرد و این کاملا به مدل شینیون مربوط می شود. مثلا در مراحلی از اجرای شینیون آرایشگر اسپری مو را روی دسته ای از موها اسپری کرده و اتوی مو را روی آن می کشد. این کار باعث می شود این دسته کوچک از موها به هم چسبیده و به شکل یک ورقه مو درآید. در مرحله بعد آرایشگر از این ورقه که از چسبیدن مو به همدیگر تشکیل شده برای طراحی شینیون استفاده می کند.

اسپری نگه دارنده حالت موی خیلی قوی  session شوآرتزکف پروفشنال، یک اسپری موی حرفه ای است. این اسپری مو حالت  مو را درست به همان حالت و فرم اولیه آرایش شده و شینیون شده حفظ می کند. شاید قیمت این اسپری مو کمی بالا به نظر برسد اما برای نگه داشتن شینیونی که زمان و هزینه زیادی برای اجرای آن صرف شده است، می تواند کاملا قابل توجیه باشد. این اسپری مو با ترکیبات ویژه ای که دارد، هیچ گونه اثر سویی در موها ایجاد نمی کند.

 

مرکز آموزش شینیون مو بهارک

 

آموزش شینیون مو تخصصی و تکنیک های موآرایی، انواع مدل براشینگ مو را به راحتی از  بهترین و حرفه ای ترین مدرس شینیون مو در تهرانپارس بیاموزید

 

 پشتیبانی به صورت کلاس های رفع اشکال رایگان

 

آدرس مرکز آموزش شینیون مو بهارک

 

 

جهت شرکت در کلاس های مرکز آموزش شینیون مو بهارک تماس بگیرید

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

خیلی خوب بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: