یکشنبه 13 آبان 1397 - 15:31:52

نکات مهم گریم عروس

آرایش عروس

گریم عروس

بعد از آنکه درست کردن مدل موها به پایان می رسد آراستن موها با استفاده از گل های تازه مانند ارکیده ، گل رز و یاس و یا استفاده از انواع وسایل تزئینی بر روی آن کار بسیار جالبی می باشد. این کار باعث ایجاد جذابیت بیشتر در نگاه و زیبایی چهره و حتی مدل لباس عروس خواهد شد.

در این مرحله به جاهایی از سر که موی کمتر دارند و معمولا جلوی سر اینگونه می باشد مو اضافه می کنیم.

با این روش به راحتی حجم مو را بالا می بریم و در نهایت هر طور که بخواهیم مو را درست می کنیم .می توان از رنگ ها و مدل های گوناگونی برای موی اضافی استفاده کرد .مثلا می توان از موهایی به شکل بافت های بسیار ریز برای اضافه کردن لابه لای موهای جلوی سر استفاده کرد .استفاده از موهای اضافی باعث می شود تا شما با چهره ای کاملا متفاوت و نگاهی تازه و منحصر به فرد در شب عروسی حاضر شوید.
باید گفت این تکنولوژی در آرایش مخفی نگه داشته شده و از آن تنها برای آرایش مدل ها و ستارها استفاده می شود . این در واقع یک آرایش است که بر روی پوست با استفاده از رنگ پاش ( یک دستگاه تفنگ بادی ) استفاده می شود که این به جای استفاده از اسفنج ها و برس های اسپریی می باشد. با کمک آن یک لایه نازک از آرایش به صورتی کاملا مات روی پوست به وجود می آید و بعد از آن ادامه آرایش کردن بر روی آن بسیار آسان می شود و باید گفت این روش به دلیل تماس نداشتن مستقیم دست با پوست یک روش کاملا بهداشتی می باشد.
در این مرحله از آرایش عروس به طراحی نقش و نگار و خال کوبی بر روی پوست عروس پرداخته ایم که حتی می توان از این روش به جای استفاده از انواع جواهرات سنگین بهره برد. این کار را می توان روی پیشانی و یا پشت دست انجام داد. برای ایجاد این مدل طراحی ها باید به رنگ لباس و رنگ استفاده شده برای طراحی دقت شود که با هم هماهنگ بوده و در نهایت باید گفت این مدل آرایش کاری بسیار خاص و برجسته می باشد.

 

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: