سه شنبه 11 تیر 1398 - 10:53:00

آموزش آرایش عروس در شرق تهران

معرفی بهترین مرکز زیبایی و آموزش آرایش عروس

آموزش گریم و میکاپ عروس پیروزی

 

معرفی عروس سرای خالق


اکثر عروس خانم ها هر چه به روز عروسی نزدیک تر می شوند، دغدغه آن ها برای چگونگی آرایش موها و صورت بیشتر می شود. به جرأت می توان گفت که مدل موها و آرایش عروس یکی از بحث های اصلی در میان میهمانان مجلس عروسی است. در ادامه مطلب فوق قصد داریم به نکاتی که یک آرایشگر باید برای زیباتر جلوه دادن عروس توجه داشته باشد، بپردازیم. همچنین، یکی از بهترین مراکز آموزش آرایش عروس در شرق تهران را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.


اصلاح عیوب در آرایش عروس


اصلاح عیوب چهره عروس از اهمیت بالایی برخوردار است. یک آرایشگر حرفه ای باید از این قابلیت برخوردار باشد که تمام عیوب چهره مشتری خود را به گونه ای برطرف کند که نتیجه کار بسیار طبیعی جلوه کند. این که شما به سلیقه خود چهره عروس را گریم کنید، کار اشتباهی است. بهتر است ابتدا نوع چهره مشتری خود را بشناسید و سپس با به کار گیری رنگ ها و سایه روشن ها، سعی در اصلاح آن کنید. به عنوان مثال، اگر چهره عروس خانم مستطیلی شکل است، شما باید ابتدا یک طرح فرضی مستطیل را روی چهره وی ترسیم کرده و سپس زوایای چهار گوش که خارج از خط باقی می مانند را به روش کانتورینگ سایه تیره بزنید. اصلاح عیوب چهره کار آسانی است و تنها از طریق فراگیری متدها و تکرار و تمرین زیاد می توان به راحتی از پس آن بر آمد.

 

 

بهترین عروس سرا در شرق تهران


انجام اکستنشن مو در آرایش عروس


به لطف تکنیک اکستنشن، عروس خانم هایی که دارای موهای کم پشت هستند نیز می توانند در مهم ترین شب زندگی شان به بهترین شکل ممکن بدرخشند. در تکنیک اکستنشن مو، در قسمت هایی از سر که دارای موهای کمتری ات، مو اضافه می شود. با این روش به راحتی می توان حجم موها را بالا برد و حتی از رنگ های گوناگون برای موی اضافی نیز استفاده کرد. استفاده از موهای اضافی باعث می شود تا عروس با چهره ای متفاوت و زیباتر در مراسم خود قدم بگذارد. البته در انجام این کار نباید افراط کرد تا چهره غیرطبیعی به نظر برسد.


تزئین مو در آرایش عروس


پس از اضافه کردن و شینیون موی عروس، نوبت به آراستن موها به وسیله تاج و گل می رسد. این کار موجب جذابیت بیشتر چهره و مدل لباس عروس در نگاه اول خواهد شد. اگر از تاج های تکراری و قدیمی خسته شده اید، می توانید انواع مختلف تاج گل طبیعی و مصنوعی را نیز امتحان کنید.


طراحی ناخن در آرایش عروس


طراحی ناخن های زیبا یکی از بهترین و مهم ترین قسمت های آرایش عروس است. برخی عروس خانم ها قادر به بلند کردن ناخن های خود نیستند تا بتوان روی آن طراحی انجام داد. به همین منظور می توان از کاشت ناخن موقت یا حتی دائم برای آن ها استفاده کرد. طراحی و دیزاین ناخن روی ناخن های بلند، همواره جلوه زیباتری را رقم می زند. البته افراط در انجام این کار نیز توصیه نمی شود. بهتر است برای عروس خانم ها از لاک سفید استفاده کرد و جهت افزایش زیبایی کار از نقوش زیبا به همراه سنگ و نگین مخصوص ناخن استفاده کرد. مدل فرنچ نیز یکی دیگر از طراحی ناخن های پرطرفدار برای عروس خانم ها است.

 

اگر به دنبال یک مرکز آموزش آرایش عروس خوب هستید، پیشنهاد وب سایت رژلب به شما عروس سرای خالق است. عروس سرای خالق با مدیریت خانم خالق، یکی از سالن های زیبایی خوب تهران در منطقه پیروزی است. این سالن زیبایی با سال ها تجربه موفق مدیریت توانسته در زمینه آرایش و زیبایی تجربه بسیار خوبی کسب کند و در روز عروسی برای عروس خانم ها مراحل میکاپ، آماده شدن و آرایش عروس را به خوبی و بدون استرس مدیریت کند.
Khalegh beauty salon برند خالق ثبت شده می باشد.

 

قیمت آرایش عروس در سالن زیبایی خالق

 

هزینه میکاپ عروس در سالن آرایش و زیبایی عروس بین 800 تا 2200 هزار تومان می باشد.

 

 

معرفی بهترین آرایشگاه عروس در شرق تهران


آرایشگاه عروس خالق بر 10 قانون مهم استوار است


- تمیزی محیط و پرسنل
- انضباط کاری
- نوبت دهی منظم
- رزرو نوبت به صورت تلفنی
- اشتراک دادن به مشتری
- رعایت کامل اصل مشتری مداری
- صداقت با مشتری
- محیط کاری صد در صد سالم
- خلاقیت و نوآوری همیشگی
- داشتن هزینه های مناسب
- لاین میکاپ عروس با مواد درجه یک


جهت بازدید عروس همه روزه می توانید با هماهنگی قبلی مراجعه کنید. برای هماهنگی با شماره های زیر تماس برقرار کنید:


02177423745
02177423746
02177423713
02177420988
09354605141
09354605171


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: