پنجشنبه 25 مهر 1398 - 10:11:10

آموزش گریم و میکاپ عروس

 

معرفی مرکز تخصصی آموزش میکاپ و گریم

مرکز آموزش خانه صنعت و معدن

 

آموزشگاه آرایشگری

 


امروزه آرایش و گریم عروس به یک فعالیت حرفه ای و پولساز در جهان تبدیل شده است. یک میکاپ آرتیست حرفه ای باید به خوبی از عهده تلفیق هنر و مهارت بر بیاید که این امر نیاز به گذراندن دوره های آموزشی متعدد دارد. در اکثر دوره های آموزشی که امروزه در سراسر کشور برگزار می شود، آرایشگران به انتقال تجارب خود می پردازند و صرفا هیچ گونه معلومات فنی و آکادمیک در آن به چشم نمی خورد. شاید شما هم تاکنون با این نکته مواجه شده اید که مدل های آرایشی یک سری از میکاپ آرتیست ها همگی شبیه به هم بوده و از یک تکنیک استفاده شده است. دلیل این امر، همان عدم داشتن دانش فنی و آکادمیک است. در صورتی که یک میکاپ آرتیست خوب باید قادر باشد تکنیک های آرایشی انواع مختلف جام چهره را پیاده سازی کند.


در مرکز آموزش خانه صنعت و معدن، دوره های آموزشی گریم و میکاپ بر اساس جدیدترین متدها و استانداردهای بین المللی برگزار می شوند که در چهار ترم مجزا بوده و از اساتید مجرب برای انتقال دانش استفاده شده است. این اساتید علاوه بر دانش آکادمیک در رشته گریم و آرایش، دارای تجربیات اجرایی این رشته نیز می باشند. در ادامه مطلب با سرفصل های مباحث آموزشی در این چهار ترم آشنا خواهید شد:


- توانایی تحلیل چهره و مشخص کردن ایرادات بصری
- آموزش کانتورینگ چهره و برطرف سازی نواقص متناسب با فرم های مختلف صورت
- توانایی استفاده از تکنیک استروبینگ یا هایلایت صورت
- آموزش انواع متدهای سایه چشم اعم از کلاسیک، اسموکی، لایت، گلایمور و ...
- آموزش متدهای پاکسازی پوست و آماده سازی آن برای آرایش
- آموزش استفاده از مژه مصنوعی
- اجرای پنج مدل گریم و میکاپ عروس

 

مرکز آموزش صنعت و معدن

 


شما برای آموزش کامل تکنیک های گریم و میکاپ، به 6 ماه زمان نیاز خواهید داشت. علاوه بر این، تمرین و تکرار بسیار نیز کمک شایانی به فهم هر چه بهتر معلومات خواهد کرد. در تمامی سرفصل ها که هنرجویان آموزش می بینند، فرض بر این نهاده شده است که هیچ گونه تجربه یا آموزش قبلی در این زمینه ندارند و آموزش ها از صفر تا صد هستند.
در مرکز آموزش خانه صنعت و معدن علاوه بر کلاس های آموزشی گریم و میکاپ، کلاس های جامع دیگر پیرامون عکاسی و طراحی لباس نیز برگزار می شوند که علاقه مندان می توانند جهت شرکت در هر کدام از آن ها با شماره های درج شده تماس حاصل نمایند
.

 

 

جهت آشنایی بیشتر با مرکز آموزش خانه صنعت و معدن می توانید سایت ایشان را مورد مشاهده قرار دهید:

https://eduskill.ir


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: