جمعه 17 مهر 1394 - 17:58:55

دستگاه میکروپیگمنتیشن

 

دستگاه تاتو ایمن

دستگاه سه کاره میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ و مزوتراپی

 

دستگاه میکروپیگمنتیشن 

 

 

 

دستگاه میکروپیگمنتیشن
دستگاه میکروپیگمنتیشن  . این دستگاه ها برای ارائه خدمات و کاربردهای مختلف میکروپیگمنتیشن  و مزوتراپی با دقت بالا  طراحی شده اند   از مزایای این دستگاه میکروپیگمنتیشن وجود تنظیمات پیش فرض برای کار در قسمت های مختلف صورت و بدن است و همچنین وجود هندپیس سبک  مانع از ایجاد خستگی برای پیگمنتر می شود  یکی دیگر از مزایای این دستگاه میکروپیگمنتیشن استفاده از کارتریج های استریل و یکبار مصرف  است. و همچنین قابلیت تنظیم عمق نفوذ سوزن به راحتی و بدون ایجاد اختلال در کار  به بالا بردن کیفیت کار پیگمنتر کمک شایانی می کند.کلیه دستگاه های میکروپیگمنتیشن دارای  وارانتی یکساله(تعویض دستگاه)هستند.

  دستگاه میکروپیگمنتیشن پی ام


دستگاه با صفحه نمایش لمسی
با قابلیت سه کارکرد
میکروپیگمنتیشن
میکروبلیدینگ
مراقبت های پوستی
دستگاه مجهز به سیستم بلوتوث
تنظیمات هوشمند و پیش فرض جهت کار در نواحی مختلف صورت

دقت، سرعت و قدرت بالا
دارای صفحه نمایش لمسی 7 اینچی
طراحی ارگونومیک هندپیس
ارتباط بی سیم  قلم با دستگاه جهت راحتی کاربر در حین کار
بدون صدا و  لرزش
قابلیت پخش موزیک
دو سال ضمانت

APP:PMU SYSTEMS

دستگاه میکروپیگمنتیشن ZX-1501
مجهز به سیستم بلوتوث
سیستم هوشمند متصل به اپلیکیشن
بدون صدا و  لرزش
دارای سنسور تنظیم ضربات سوزن نسبت به ضخامت اپیدرم


رنگ تاتو
کلیه رنگ های تاتو این شرکت با تکنولوژی نانو و از پیگمنت های با کیفیت ساخته شده است.کیفیت بالا این رنگ ها برای پیگمنتر صرفه اقتصادی بالایی را به ارمغان می آورد به عنوان مثال شما با تنها سه قطره از رنگ میکروپیگمنتیشن PM می توانید یک لب را کاملا رژلب بزنید.این رنگ های تاتو  سازگاری با پوست و ضد آلرژی هستند و همچنین دارای خاصیت رنگ پذیری بالا و بدون تغییر تناژ رنگی هستند.پکیج رنگ های تاتو این شرکت بسیار گسترده است و از تنوع رنگی بالایی برخوردار است که این موضوع در بالا بردن خلاقیت و کیفیت کاری پیگمنترها و تاتو کار ها بسیار تاثیر گذار است.حتی رنگ های تاتوتخصصی برای قسمت های مختلف بدن در پکیج های مختلف در نظر گرفته شده. مثل پکیج رنگ میکروپیگمنتیشن ابرو، پکیج رنگ میکرواسکالپ، پکیج رنگ میکروپیگمنتیشن لب، پکیج رنگ میکروپیگمنتیشن پزشکی مثل بازسازی هاله سینه 

 

رنگ تاتو با ماندگاری بالا و عدم تغییر تناژ رنگی

بی حسی و ریموور تاتو
 

استفاده از یک محصول بی حسی خوب در تاتو یا میکروپیگمنتیشن بسیار اهمیت دارد.اگر در حین انجام تاتو عمل بی حسی درست انجام نشود علاوه بر اینکه مشتری بسیار اذیت می شود و درد زیادی را تحمل می کند پیگمنتر نیز به دلیل نداشتن آرامش روانی از طرف مشتری تسلط کامل برای اجرای تاتو را نخواهد داشت زیرا پیگمنتر در طول انجام  احتیاج به تمرکز زیادی دارد .نا آرامی ها و انتقال استرس مشتری به پیگمنتر و حرکات عضلات صورت و بدن که به صورت ناخودآگاه در جواب به درد برای مشتری به وجود می آید همه و همه باعث بالا رفتن میزان خطا در کار تاو و پیگمنتر می شود.و چون این کار نوعی آرایش دائم محسوب می شود جبران این خطا ها کار بسیار سختی است.
 

 

 

انواع محصولات بی حسی تاتو



محصولات بی حس کننده به صورت کلی به دونوع موضعی و تزریقی تقسیم می شوند. استفاده از بی حسی های تزریقی فقط توسط پزشک مجاز است. لذا پیگمنتر ها از گروه بی حسی های موضعی باید استفاده کنند که اغلب به شکل پماد یا ژل یا پد های بی حسی موجود می باشند. محصولات بی حسی از نظر زمان استفاده به دو گروه تقسیم می شوند یک سری از محصولات قابل استفاده فقط قبل از شروع فرایند تاتو یا میکروپیگمنتیشن است و بعضی دیگر از محصولات بی حسی مجاز برای استفاده در حین پروسه تاتو هستند.

انواع بی حسی مارک PM

مایع بی حسی
کرم بی حسی
پد بی حسی ابرو
پد بی حسی لب

فروش محصولات تاتو
 

 


آگهی ها

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (9)

سلام. لطفامبلغ دستگاه ونمایندگی در مشهد رو بگید
شنبه 19 اسفند 1396 - 23:30:05
سلام لطفا قیمت دستگاه رو بگید
شنبه 14 بهمن 1396 - 10:25:12
لطفا قیمت دستگاه رو لطف کنین
جنساشون آشغاله.ب هیچ عنوان هم بعدا جوابگو نیستن درقبال خرابی دستگاهای گارانتی دارشون ویا بی کیفیت بودن رنگاشون
لطفا قیمت دستگاه های میکروپیگمنتیشنتون رو برام ایمیل کنید
سلام خسته نباشید من یک هندپیس گوچی دارم که کارتریج براش پیدا نمی کنم شما امکانش هست راهنماییم کنید ؟ و اگه دارید به من شماره بدید که ازتون خریداری کنم ؟
با تشکر
کیفیت محصولاتتون مخصوصا رنگ هاتون عالیه. من و تمام مشتریانم راضی هستیم. در ضمن از پاسخگویی و برخورد مدیریت مجموعه نیز خیلی تشکر میکنم . ایشون خیلی حرفه ای هستند و راهنمایی های خوبی دارند
شنبه 25 مهر 1394 - 21:40:10
سلام
راجع به قیمت دستگاه اطلاعاتی دارید ؟ و نمایندگی دستگاه تو تبریز هم هست ؟
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: