چهارشنبه 12 آبان 1400 - 16:22:11

بهترین مرکز ناخن ونک

بهترین مرکز ناخن ونک

ما در این مقاله قصد داریم به شما بهترین مرکز ناخن ونک را به همراه انواع خدماتی که با مدیریت خانم .... انجام می شود را توضیح بدهیم. پس با ما همراه باشید.

 

 

فهرست مطالب:

 


کاشت ناخن در بهترین مرکز ناخن ونک 

کاشت ناخن به نوعی آرایش و طراحی برای ناخن به حساب می آید که در بهترین مرکز ناخن در ونک و جاهای دیگر رواج دارد. در این نوع کاشت اول با سوهان برقی سطح ناخن را خراش میدهند. تا از حالت صیقلی خارج شود. این کار باعث طبیعی تر شدن ناخن شما میگردد.
نکته ای که در بهترین مرکز ناخن ونک رعایت می شود و اهمیت دارد، کاشت ناخن با کیفیت بالا است که علاوه بر ایجاد ظرافت و زیبایی، باعث مقاومت و استحکام هرچه تمام تر ناخن شما میگردد. همینطور داشتن تجربه حرفه ای در این زمینه بسیار تاثیر گذار است که ما در آخر این مقاله بهترین ناخن کار در بهترین مرکز ناخن ونک را معرفی خواهیم کرد.

 

 

انواع کاشت ناخن

کاشت ناخن در بهترین مرکز ناخن ونک به 5 صورت کاشت ناخن قالبی، کاشت ناخن پودری، کاشت ناخن ژله ای، کاشت ناخن، فرمر، کاشت ناخن بیبی بومر صورت میگیرید. در ادامه کمی از این انواع توضیح میدهیم:
 

کاشت قالبی:

کاشت قالبی بسیار آسوده میباشد ولی در عین حال بی کیفیت!  به همین دلیل باید کمترین تماس را با آب داشته باشند. و فقط به افرادی پیشنهاد میشوند که زمان زیادی صرف ناخن های خود نمیکنند.

 

کاشت ناخن پودری:

در این نوع کاشت که کاشت پودری نام دارد، ناخن مصنوعی را از زیر ناخن با چسب ناخن میچسبانند تا اندازه دلخواهشان کوتاه میکنند. همینطور بر روی ناخن از مواد ضد قارچ استفاده می کنند. کاشتن ناخن پودری بسیار زمان زیادی می برد. به طوری که برای هر بار ترمیم، 1.30 دقیقه زمان نیاز است.  با توجه به زمانی که باید صرف این کاشت شود، ارزش خاص خود را دارد. به این دلیل که بهترین نوع برای کاشت، همین کاشت ناخن پودری می باشد.

 

کاشت ناخن ژله ای:

در کاشت ژله ای از موادی خاص و متفاوت با کاشت پودری استفاده میکنند و آنچنان تفاوت زیادی با کاشت پودری ندارد. در این کاشت بعد از اینکه مواد ضد قارچ را روی ناخن قرار میدهند، آن را در دستگاه یووی قرار میدهند تا خشک شود.

 
کاشت ناخن با فرمر:

فرمر وسیله ایست که جنسی کاغذی دارد و بر روی ناخن نصب میشود. این کار به ناخن شما اجازه می دهد که طرح و شکل جدیدی به خود بگیرد. روی فرمر ها ابعاد متفاوتی وجود دارد که اجازه میدهد طرح های بخصوصی روی ناخن استفاده کرد. در کاشت با روش فرمر میتوان از ژل ها و پودر های رنگی استفاده کرد.

 

کاشت ناخن بیبی بومر:

این روش بسیار محبوب میباشد و همینطور شباهتی به طراحی فرنچ فرانسوی دارد. در این روش سر ناخن ها را سفید میکنند و بستر ناخن را به رنگ های تیره گلبهی و یا صورتی در می آورند. در این روش با رشد ناخن زیبایی خود را از دست نمیدهد به این دلیل که رنگ انتهای ناخن با رنگ انتهای گوشت ناخن یکی است. پس بدین ترتیب به هیچ عنوان زیبایی اول خود را از دست نمیدهد.

 

 

مزایا و معایب کاشت ناخن 

کاشتن ناخن معایب و مضررات زیادی ندارد. زیرا تا زمانی که رشد ناخن ادامه یابد، ناخن احتیاج به ترمیم پیدا خواهد کرد. پس نتیجه میگیریم که ناخن سالم است و رشدش متوقف نشده. دیگر مزایا کاشت ناخن، برای کسانی که عادت به خوردن ناخن ها دارند پیشنهاد میگردد. زیرا به دلیل کنده نشدن و مزه ی بد آن به دلیل وجود مواد شیمیایی، عادت خوردن ناخن از سرمان می افتد. از معایب کاشت ناخن میتوان به حساسیت زا بودن مواد کاشت نام برد. که ممکن است در برخی موارد باعث اگزما پوستی شوند.
البته استفاده از مواد با کیفیت در این موضوع به طور مستقیم تاثیر دارد. ما در ادامه به شما بهترین مرکز ناخن در ونک را معرفی خواهیم کرد که از موادی با کیفیت بالا استفاده می کند. از دیگر مزایای کاشت ناخن هم میتوان به افزودن زیبایی بیشتر به ناخن ها شد

 


معرفی بهترین مرکز ناخن ونک

همانطور که میدانید، بهترین مرکز ناخن باید از لحاظ تجهیزات و اصول بهداشتی بسیار تامین و حرفه ای باشد. ما بهترین مرکز ناخن ونک را به شما معرفی خواهیم کرد که با مدیریت خانم ...، جزو بهترین سالن ها در محدوده ونک می باشد. این سالن علاوه بر کار ناخن، خدمات حرفه ای دیگه ای از جمله رنگ مو، شینیون تخصصی، آرایش و گریم، آرایش دائم، کراتین و صافی موف اکستنشن مو و مژه لیفت و لمینت مژه و ابرو را دارد. این مرکز روز به روز در حال گسترش می باشد و باعث میشود که تصمیم گیری شما برای زیبا کردن خود راحت تر شود. سالن زیبایی .... با مدیریت خانم ...، بیش از 5 سال سابقه کاری با کادری مجرب را دارد.


بهترین مدرس، در بهترین مرکز ناخن ونک

خانم ... از بهترین مدرس ها در بهترین مرکز ناخن در ونک هستند. ایشان دارای مدارک معتبر و به همراه چندین سال تجربه در زمینه های مختلف آرایشگری هستند. ایشون توانسته است با تجربه و حرفه خوب، ارمغان و زیبایی را به چهره شما بیاورد. پیشنهاد ما به شما این است که حتما با مراجعه به ایشان از کار ایشان لذت ببرید.

 

 

انواع خدمات در بهترین مرکز ناخن ونک

در بهترین مرکز ناخن ونک، علاوه بر کاشت و طراحی ناخن، خدمات دیگه ای هم از جمله خدمات حرفه ای در زمینه اکستنشن مژه، خدمات حرفه ای پاکسازی و جوانسازی پوست
، خدمات حرفه ای کوتاهی، خدمات حرفه ای احیا مو با دستگاه مایکرومیست، خدمات حرفه ای رنگ مو، خدمات حرفه ای آرایش دائم و خدمات حرفه ایی میکاپ نیز ارائه میشود. ولی میتوان به انواع خدمات حرفه ای کاشت و طراحی ناخن در سالن زیباییونک، اشاره بیشتری نمود:

 

  • مانیکور
  • پدیکور خشک
  • پدیکور خیس
  • کاشت پودر
  • ترمیم ناخن
  • لمینیت ناخن
  • ژلیش ناخن طبیعی و کاشت
  • کاشت ناخن پا
  • ژلیش ناخن پا
  • طراحی و لاک ناخن
  • پدیکور vip به همراه پدی ژل، کوکتل و نمک دریایی

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: