چهارشنبه 28 تیر 1396 - 08:36:17

آموزش کانتورینگ

آموزش کانتورینگ بدن 

کانتورینگ روی بدن

آموزش کانتورینگ کردن بدن

 

کانتورینگ چیست؟

با معرفی کانتورینگ، جراحی های زیبایی جذابیت خود را از دست داده اند. زیرا با کمک کانتورینگ، می توان به راحتی قسمت هایی از بدن را برجسته تر  و یا باریک تر نشان داد. معمولا کانتورینگ روی صورت انجام می شود و طرفداران زیادی دارد. با کاتورینگ بدن، مشکلات زیادی را حل شده و می توان بدن را همانطور که دوست داشت، نشان داد. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، به آموزش کانتورینگ قسمت های مختلف بدن پرداخته شده است.

 

کانتورینگ سینه

 

 کانتورینگ سینه ها

برای این که سینه ها زیباتر و برجسته تر به نظر برسند، می توان خطوط سایه و روشن را در محل های نشان داده شده در تصویر زده و پس از محو کردن، سینه های طبیعی و زیبایی به دست آورد. البته در کانتورینگ در هر جای بدن باید به این نکته توجه داشته باشید که اغراق تنها زیبایی کار شما را از بین می برد. پس به دنبال خطوط طبیعی و سایه روشن های طبیعی باشید.

 

کانتورینگ استخوان ترقوه

 

کانتورینگ استخوان ترقوه

داشتن سایه روشن های زیبا روی ترقوه، بدن را جذاب تر و لاغر تر نشان می دهد. به همین دلیل نیز می توان به راحتی خطوط سایه روشن را مانند تصویر بر روی بدن کشیده و در هم محو کرد تا بهترین نتیجه به دست آید.

 

کانتورینگ بینی

 

آموزش کانتورینگ بینی


در صورتی که کسی به دنبال کانتورینگ بینی باشد تا آن را کوچک تر نشان دهد، می تواند از تکنیک نشان داده شده در عکس کمک گیرد. برای این کار نیز کافی است یک کاغذ باریک مستطیلی شکل را روی بینی قرار داده و هایلایت های لازم را انجام دهد.

 

کانتورینگ لب

 

 برجسته کردن لب ها با کانتورینگ


داشتن لب های برجسته جذابیت خاصی دارد. خوشبختانه برجسته کردن لب ها با کانتورینگ به سادگی ممکن بوده و کافی است از روش به کار رفته در تصویر استفاده شود تا لب ها قلوه ای و برجسته دیده شوند.

 

کانتورینگ گونه

 

کانتورینگ گونه


برای کانتورینگ گونه ها روش های مختلفی وجود دارد ولی رایج ترین این روش ها این است که مانند تصویر گونه ها را مانند ماهی داخل برده و قسمت های فرو رفته را تیره کرده و قسمت های برجسته را روشن کنید.

 

کانتورینگ بازو

 

کانتورینگ بازوها


برای این که بازوها خوش حالت تر دیده شده و شل و افتاده نباشند، می توان از تکنیک کانتورینگ بالا استفاده کرده و با ایجاد سایه روشن هایی زیبا، بازوهایی زیبا به دست آورد.

 

کانتورینگ گردن

 

 کانتورینگ گردن


برای پوشاندن چروک های گردن و یا غبغب می توان از روش به کار رفته در تصویر کمک گرفته و گردن را باریک تر نشان داد. البته این نکته نباید فراموش شود که در کانتورینگ بیش از هر چیزی ترکیب سایه ها و محو کردن اهمیت دارد.

 

 

کانتورینگ شکم

 

 تکه نشان دادن شکم با کانتورینگ

بسیاری از خانم ها به شکم تکه شده علاقه دارند اما به دست آوردن چنین عضله هایی روی شکم کار ساده ای نیست. به همین دلیل علاقه مندان می توانند با استفاده از کانتورینگ به راحتی یک شکم شش تکه داشته باشند.

 

 

کانتورینگ پیشانی

 

 کوچک کردن پیشانی با کانتورینگ


کسانی که پیشانی بلندی دارند می توانند اندازه آن را با کانتورینگ کوچک تر نشان دهند. برای این کار نیز کافی است مانند تصویر بالا عمل کرده و سایه روشن هایی روی پیشانی به وجود آورد.

 

کانتورینگ صورت

 

کانتورینگ و هایلایت صورت


بسیاری از افراد مشهور هالیوودی برای داشتن چهره ای زیبا و بی نقص از کانتورینگ استفاده می کنند. اما گاهی اوقات می توان بدون تیره کردن می توان تنها نقاطی از صورت را هایلایت کرده و چهره ای زیبا به دست آورد. مکان های مشخص شده در تصویر برای این کار بسیار مناسب هستند و با هایلایت می توان این قسمت ها را برجسته تر نشان داد.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

پنجشنبه 29 تیر 1396 - 23:15:10
من از سایت رژلب بسیا راضی وسپاس گزارم جواب اکثر سوالاتم رو میگیرم
چهارشنبه 28 تیر 1396 - 23:31:09
چه عالی
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: