شنبه 07 مهر 1397 - 13:09:50

رنگ مو برنز

ترکیب رنگ مو برنز 

رنگ موی برنز مناسب پوست چه افرادی است؟

آیا رنگ مو برنز به پوست شما می آید؟

 

آیا تا به حال به این نکته فکرکرده اید که رنگ پوست شما تن سرد یا تن گرم دارد؟ آیا رنگ موی خود را بر اساس تن رنگ پوستتان انتخاب میکنید؟ یا از این موضوع اطاعی ندارید؟ آ یا میدانید رنگ مو برنز جزو کدوم دسته از تنالیته رنگ مو است؟ رنگ مو گرم یا سرد ؟

در این مطلب ما به شما آموزش میدهیم که چطور میتونید تن رنگ پوستتان را تشخیص دهید.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه رنگ مو و ترکیب رنگ مو نیز میتوانید به کاتالوگ رنگ موی اسپانیایی والوار مراجعه کنید.

برای تشخیص, شما میتونید به سراغ جواهرات نقره ای و طلاای خود بروید, آنها را کنار صورتتان قرار دهید و دقت کنید کدوم نوع به پوست شما بیشتر می آید و شفاف تر است و بیشتر جلب نظر  میکند. اگر فلز شما نقره است این بدین معناست که رنگ پوستتان سرد است و اگر طلا فلز شماست رنگ پوستان گرم است .

بعد ازتشخیص تن سردی و گرمی پوست به سراغ رنگ مو مناسب با  چهرتان بروید.رنگ مو برنز و رنگهای مناسب فصل پاییز همگی از دسته رنگ موهای گرم هستند.پس این رنگ موها مناسب افرادی با پوستهای سرد میباشد که جذابیت خاصی به چهره شان میبخشد.

 

ترکیب رنگ مو برنز 

ترکیب رنگ مو برنز از ترکیب سه رنگ مو ازتنالیته  یک خانواده بدست می آید. برای بدست آمدن رنگ مو برنز شیک و زیبا مناسب فصل پاییز بهتر از ترکیب رنگ مو بلوند برنز متوسط ورنگ مو بلوند ماهاگونی متوسط و رنگ مو بلوند متوسط به میزان یکسان و مساوی استفاده کنید. مخلوط به دست آمده از این رنگ موها باید در کاسه رنگ به خوبی با هم مخلوط شوند به طوری که به شما بعد از مخلوط شدن در کاسه رنگ مو ترکیب کرمی حالت دهد و با اکسیدان 6% که جزو اکسیدان های ضعیف محسوب میشود مخلوط شود.

  برای استفاده از رنگ مو برنز و ترکیب آن حتما داشتن پایه مو 7  الزامی است که این پایه مو در واقع خیلی روشن و یخی نیست و میتوان با دکوکرم نیزموهای خود را به این پایه رساند.


آگهی ها

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: