سه شنبه 08 آبان 1397 - 08:48:52

میزان رطوبت لازم برای چسب کاشت مژه

 

رطوبت لازم برای چسب کاشت مژه کدام است؟

نکاتی مهم برای اکستنشن کاران عزیز

 

 


بسیاری از کسانی که کار اکستنشن مژه انجام می دهند از میزان رطوبتی لازم برای کاشت مژه اطلاع دقیق ندارند و همین مسئله باعث شده که هنگام کاشت مژه با مشکل مواجه شوند. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب می خواهیم، توضیح دهیم که چه میزان از رطوبت، می تواند به زمان خشک شدن چسب مژه کمک کند؟ همچنین اثر رطوبت بر چسب کاشت مژه چیست؟

 

 

 

چسب کاشت مژه

 

چسب کاشت مژه، نسبت به رطوبت واکنش نشان می دهد، بنابراین میزان رطوبت اتاق، تأثیر بسزایی روی میزان سرعت خشک شدن چسب دارد. ما با انجام یک آزمایش روی چسب کاشت مژه NovaLash این موضوع را نشان داده ایم:

 

 

رطوبت 50% برای چسب کاشت مژه

 

با استفاده از یک شاخص ما آزمایشی که انجام دادیم، متوجه شدیم که اگر اتاق رطوبتی حدود 50% داشته باشد، در نتیجه پلاتین داخل چسب با سرعتی نرمال خشک می شود. در این صورت برای رسیدن به این حالت، باید حدود 10 الی 15 ثانیه صبر کنید تا نوار مژه مصنوعی به ریشه های مژه اصلی بچسبد.


 

 

رطوبت بین 20% تا 40% برای چسب کاشت مژه


در این مرز از رطوبت متوجه می شوید که چسب و پلاتین های موجود در چسب مژه با سرعت کمتر و آهسته تری خشک خواهند شد و روند آرامی را طی می کنند. این میزان از رطوبت برای یک اکستنشن کار مبتدی، اصلاً مناسب نیست. این سطح از رطوبت ممکن است باعث بهم چسبیدن تارهای مژه شود.


 

رطوبت بین 50% الی 80% برای چسب کاشت مژه

 

هنگامی که رطوبت بین این اعداد باشد، زمان خشک شدن مژه خیلی سریعتر انجام می شود. لازم به ذکر است که این چسب ضد حساسیت و مناسب برای چشمانی که آلرژی دارند هست.بعضی از چشم ها هنگام گذاشتن مژه دچار آبریزش می شوند، بنابراین این افراد ترجیح می دهند در اتاقی قرار بگیرند که دارای رطوبت 50 تا 80 درصد باشد.
این موضوع خیلی مهم است که شما در تمامی سطح های مختلف کار کنید تا بتوانید میزان رطوبت معین و مشخصی را به دست بیاورید. این نکته را به یاد داشته باشید، اگر چسب خیلی دیر خشک می شود، یعنی کمی آبدار و خیس است. و اگر چسب به سرعت خشک شد و کمی ضخیم و پر رنگ به نظر میرسد، حتماً حالت چسبنده ای قوی دارد. کاری که باید انجام دهید این است که حتماً میزان رطوبت متعادل و نرمال را پیدا کنید تا چسب در شرایط معمولی بچسبد.

 

 

امیدواریم شما عزیزان اکستنشن کار با خواندن این مقاله از میزان رطوبت لازم برای چسب کاشت مژه آگاهی یافته باشید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: