شنبه 05 اردیبهشت 1394 - 00:24:30

ناخن هایتان را با طرح حباب تزیین کنید

آیا از شکل معمولی ناخن هایتان خسته شده اید؟ آیا می خواهید با یک طرح ساده و آسان ناخن هایتان را مدل دهید؟ پس به خواندن ادامه دهید. ما به شما می آموزیم که چگونه طرح حباب روی ناخن هایتان بکشید.

 

1.       اگر روی ناخن تان را لاک زده اید، آن را پاک کنید.

2.       ناخن هایتان را سوهان زده و اگر لازم است به آن ها شکل دهید.

3.       روی ناخن هایتان را برق ناخن بزنید. این کار کمک می کند تا لاک شما مدت طولانی تری روی ناخن هایتان مانده و از لب پریدگی لاک جلوگیری می کند.

4.       به عنوان رنگ زمینه، هر رنگ لاکی که دوست دارید بزنید. می توانید از لاک سفید یا طوسی روشن استفاده کنید. در صورت دلخواه می توانید برق ناخن روی پس زمینه بزنید.

5.       بگذارید این لایه خشک شود. هر تعداد لایه ای که به نظرتان خوب است، لاک بزنید. تعداد لایه ها می تواند بین 3-1 تا باشد.

6.       لاک سفید و آبی را بردارید. می توانید از لاک آبی تیره یا روشن استفاده کنید اما یادتان باشد که این، همان رنگ حباب های شماست.

7.       یک قطعه اسفنج کوچک و خشک را بردارید. اسفنج های آرایشی مثلثی  برای این کار مناسب هستند.

8.       لاک سفید را برداشته و یک مربع کوچک روی اسفنج بکشید. دقت کنید که اندازه مربع باید به اندازه نصف ناخن تان باشد. مربع سفید را روی ناخن هایتان بزنید. این کار را باید سریع انجام دهید تا لاک خشک نشود.

9.       حالا با  لاک آبی، مربعی با همان اندازه مربع قبل، روی اسفنج بکشید. به علت اینکه مربع آبی دقیقا روی مربع سفید کشیده می شود، دقت کنید که حتما سایزشان با هم یکی باشد.

10.   اسفنج را روی ناخن هایتان بزنید. ناخن ها باید در حالت عمودی قرار گیرند. نصف ناخن هایتان باید سفید باشد و نصف دیگر آبی.

11.   بگذارید لاک خشک شود.

12.   یک مداد، خلال دندان و یا لاک طراحی ناخن را بردارید. شما به وسیله ای نیاز دارید که بتوانید با آن، طرح حباب ها را با یک رنگ دیگر روی ناخن هایتان بکشید.

13.   با استفاده از یک لاک مشکی و یا هر رنگ تیره دیگر، دایره هایی را با مداد، خلال دندان یا لاک طراحی ناخن بکشید. این ها همان حباب های شما هستند. دقت کنید که تعداد حباب ها روی همه ناخن هایتان یکسان باشد.

14.   بگذارید این لایه هم خشک شود.

15.   با لاک صورتی یا سبز، خط هایی را به حباب هایتان اضافه کنید. همچنین می توانید دور حباب ها را قاب بیندازید یا نقطه های کوچکی را میان حباب ها بکشید. یادتان باشد که همه ی این مدل ها اختیاری بوده و به سلیقه شما بستگی دارد.

16.   کارتان را با یک لایه برق ناخن به اتمام برسانید. این لایه از لاک شما محافظت کرده و باعث می شود که مدل ناخن شما برای مدت طولانی تری بمانند.

17.   لکه هایی که دور ناخن هایتان افتاده اند را تمیز کنید. برای این کار می توانید از لاک پاک کن و یک قلم موی نوک تیز یا گوش پاک کن استفاده کنید.

18.   کار شما تمام شد. 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: