دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 - 00:45:45

آرایش دودی برای چشم ها

اگر می خواهید به میهمانی، کنسرت و یا هر مراسم خاص دیگری که برایتن مهم است بروید می توانید چشمانتان را به سبک دودی آرایش کنید. اما حتما باید بدانید که با چه ابزاری و چگونه باید آرایش کنید.

بخش 1: برای شروع آماده شوید

1.       رنگ های تان را انتخاب کنید. برای این نوع آرایش از هر رنگی می توانید استفاده کنید، اما حداقل به 3 رنگ از یک توناژ نیاز دارید.در آرایش دودی کلاسیک بیشتر از رنگ های مشکی و خاکستری استفاده می شود اما از رنگ های برنز و قهوه ای هم می شود استفاده کرد.

·         معمولا برای چشم های سبز از رنگ های خاکستری و ارغوانی استفاده می شود در حالی که برای چشم های آبی، طلایی و یا مسی و برای چشم های قهوه ای توناژ رنگ های آبی و خاکستری مناسب می باشند.

·         شما باید از هر رنگ 3 درجه آن را استفاده کنید: یک رنگ روشن کرمی، یک رنگ متوسط و یک رنگ تیره.

2.       از مواد آرایشی مناسب استفاده کنید. استفاده از سایه های پودری بهترین نتیجه را برای شما در پی دارد و بهترین انتخاب برای آرایش دودی است. همچنین می توانید از سایه های فشرده و کرم سایه هم استفاده کنید اما مناسب ترین آن ها همان سایه پودری است.

·         حتما چشمانتان را خط چشم بکشید. می توانید از هر نوع خط چشمی که دوست دارید استفاده کنید.

·         از قلم موهای مناسب استفاده کنید زیرا قلم موهای خراب، کهنه و نامناسب نمی توانند به درستی سایه های چشم شما را ترکیب کنند. بهترین قلم برای سایه دودی قلم مویی است که سر آن گرد باشد.

·         حتما قبل از آرایش روی پلک های تان کرم زیر ساز بزنید.

3.       صورتتان را آرایش کنید. پیش از آنکه آرایش کنید زیر چشم ها و روی تمام نقاط تیره و قرمز صورتتان کرم زیر ساز زده و سپس روی آن را با پنکیک بپوشانید.

·         برای آن که صورتتان از حالت یکدستی در بیاید می توانید از پنکیک برنزه و یا رژگونه استفاده کنید. رژگونه تان را با یک قلم موی بزرگ روی گودی گونه تان بمالید.

·         مراقب باشید که ابروهایتان دارای رنگ مناسب بوده و خوش حالت باشند زیرا وقتی چشمانتان را آرایش می کنید، ناخودآگاه توجه ها به ابروهایتان نیز جلب می شود. ابروهای خیلی روشن و باریک، آرایش چشم های شما را غیرطبیعی نشان می دهند.

 

بخش 2: آرایش چشم کلاسیک

1.       روشن ترین رنگ سایه را روی چشم تان بزنید. با قلم موی سایه تان آن را در گوشه داخلی پلک های بالا و پایین چشم هایتان بزنید. قلمتان را زیر ابروهایتان نیز بکشید.

2.       رنگ متوسط سایه تان را برداشته و روی همه پلکتان بزنید. مطمئن شوید که سایه تان با سایه ی روشنی که در گوشه های چشمتان زدید مخلوط می شود و مرزی بین آن ها نمی ماند. آن را کمی بالاتر از پلکتان هم بزنید اما با سایه زیر ابرویتان ترکیب نشود.

 

3.       تیره ترین رنگ تان را روی گوشه های خارجی چشمتان به شکل C بکشید. 2/1 -3/1 چشمتان نباید سایه تیره داشته باشد. کمی از سایه تیره را روی خط مژه پایین نیز بمالید.

4.       سایه تان را با هم ترکیب کنید. سایه تان را با آب و شامپو بشویید تا تمیز شود. آن را با یک حوله تمیز خشک کنید و آن را روی سایه ها آرام به عقب و جلو حرکت دهید.

5.       خط چشم بزنید. اگر می خواهید چشمانی گربه ای داشته باشید خط چشم تان را از گوشه داخلی چشم تا انتهای چشم بکشید.

6.       ریمل بزنید. فقط 2 لایه ریمل بزنید تا مژه هایتان غیر طبیعی نشوند. مژه های پایین را فقط یک لایه ریمل بزنید.

7.       اگر پودر سایه یا ریمل روی گونه های تان ریخته است  می توتنید با یک قلم موی بزرگ آن ها را از بین ببرید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: