شنبه 19 اردیبهشت 1394 - 23:55:55

آشنایی با انواع شانه های مو

آیا وقتی می خواهید موهای تان را فر کنید روی آن ها موج می افتد؟ یا پس از حمام هنگام  شانه کردن موهای تان می شکنند؟ این مشکل موی شما نیست، مشکل از برس یا شانه ای است که از آن استفاده می کنید. آیا چیزی در مورد آن ها می دانید؟ نگران نباشید، ما در این مقاله درباره ی شانه ها و برس های مو به شما توضیح می دهیم.

 

1. برس روزنه دار

عملکرد این نوع برس این است که به شما کمک می کند تا گره های موهای تان را باز کرده و مدت زمان خشک شدن موها کمتر شود. این برس بسیار نرم و مناسب بوده و و تقریبا برس اصلی هر فرد به شما می رود. با برس روزنه دار شما قادر هستید که هنگام خشک کردن موها با سشوار به آن ها حجم بیشتر و درخشانی ببخشید. به عنوان یک نقطه ی مثبت دیگر، با این برس می توانید موها را مرطوب نگه داشته و از وز موها جلوگیری کنید.

2.  برس ساده یا برس مویی

اگر بهترین برس را برای موهای تان می خواهید، این درست همان است. با برس ساده می توانید چربی های طبیعی موها را به صورت یکدست روی کل سر و موهای تان پخش کرده و با این کار باعث گردش خون بهتر در پوست سر و تقویت فولیکول های مو شوید. با استفاده از این برس می توانید موهای بی حالت و یا بد حالت خود را فرم دهید.

 

3.برس تخت

آیا برای شانه کردن موهای تان وقت کمی دارید؟ این برس کار شما را سرعت می بخشد. وقتی می خواهید موهای تان را کاملا نرم کنید از برس تخت استفاده کنید. با این برس می توانید موهای تان را بلندتر، نرم تر و زیباتر نشان دهید. با این حال اگر می خواهید موهای تان حجم بیشتری داشته باشند می توانید از برس گرد حرارتی استفاده کنید.

4.برس گرد حرارتی

برس گرد حرارتی برای مواقعی است که شما می خواهید به راحتی موهای تان را حجم دهید. این برس ها معمولا در سایز های کوچک، متوسط و بزرگ موجود هستند و بسته به اینکه چگونه می خواهید از آن استفاده کنید سایز آن تغییر می کند. بیشتر این برس ها از جنس سرامیک یا تورمالین (نوعی کانی بلورین از سیلیکات های بورون، آلومینیوم و کمی منیزیم و آهن) و یک روزنه در وسط برس هستند. اگر می خواهید حجم موهای تان را ثابت نگه دارید می توانید از اسپری مو استفاده کنید.

5. برس گرد روزنه دار

اگر می خواهید مدت زمان سشوار کشیدن موهای تان را کوتاه تر کنید از این برس استفاده کنید. این نوع برس مانند برس مویی فرم خاصی به موهای شما نمی دهد.

 

6. شانه ی دندانه درشت

به جای آنکه پس از حمام از برسی استفاده کنید که باعث آسیب به موهای تان شود می توانید از شانه ی دندانه درشت استفاده کنید. موهای شما پس از حمام بسیار شکننده هستند و اگر شما بخواهید آن ها را به سختی شانه کنید ممکن است گره بخورند و یا بدتر، بشکنند. شانه ی دندانه درشت، شانه ای مناسب برای زمانی است که شما می خواهید موهای خیس تان را شانه کنید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: