دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 11:38:39

روی ناخن های تان ماهی بکشید

طراحی ماهی روی ناخن های تان، طرح مرتب و زیبایی است. طراحی ماهی ها بسیار آسان بوده و بسته به رنگ لباس و سلیقه ی شحصی تان می توانید از رنگ های متنوعی برای این نوع طراحی استفاده کنید.

 

1.       اول باید لاک قبلی ناخن تان را پاک کنید. وقتی این کار را کردید، هر یک از ناخن ها را کاملا با لاک آبی بپوشانید، انگار ناخن های شما اقیانوسی هستند که ماهی ها در آن شنا می کنند. پیش از رفتن به مرحله ی بعد، ابتدا بگذارید لاک تان خوب خشک شود.

2.       با استفاده از لاک یا قلم طراحی ناخن نارنجی یک ماهی ساده روی ناخن های تان بکشید. در صورت دلخواه می توانید کمی از جزئیاتی که دوست دارید مثل چشم ها، باله ها را به آن اضافه کنید و یا حتی اندازه ی آن را تغییر دهید. برای اضافه کردن جزئیات به ماهی های تان باید از یک قلم با رنگ متفاوت استفاده کنید یا از همان رنگ آبی بهره بگیرید و یک نقطه ی کوچک را به عنوان چشم ماهی تان بکشید.

·         روی هر ناخن فقط یک ماهی بکشید. با این کار ناخن ها شلوغ به نظر نمی رسند و زیبایی آن ها بیشتر نشان داده می شود. علاوه بر این هر چه ماهی کوچک تر باشد، کشیدن آن سخت تر می شود.

·         وقتی می خواهید با دستی که زیاد با آن مسلط نیستید روی دست مخالف آن لاک بزنید کمی کار مشکل می شود بنا بر این می توانید از یک دوست بخواهید تا این کار را برای تان انجام دهد.

3.       یک لایه برق ناخن روی تمام ناخن های تان بزنید. با این کار از لاک شما محافظت می شود.

4.       بگذارید برق ناخن خشک شود. کار شما تمام شد!

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: