شنبه 20 تیر 1394 - 21:36:13

8 ترفند زیبایی که می توانید در آرایش خود استفاده کنید

همه ما ممکن است روتین مشخصی در آرایش خود داشتته باشیم، اما با استفاده از این 8 نکته آرایشی می توانید با رعایت نکات ساده ای آرایشی ماندگار و زیباتر داشته باشید.

1)      آیا خط چشمتان گلوله گلوله شده است؟ می توانید آن را به مدت 15 دقیقه در فریزر بگذارید و سپس از آن استفاده کنید. با این کار خط چشم شما سرد شده و بسیار روان می شود.

2)      برای داشتن مژه هایی زیبا می توانید قبل از استفاده از ریمل و بعد از آن از فرمژه استفاده کنید. برای تاثیر بیشتر نیز در طی روز مژه ها را مجددا با فر مژه فر کنید. برای داشتن مژه هایی زیبا و بلند قبل از استفاده از فر مژه آن را به مدت 5 تا 10 ثانیه با سشوار گرم کنید.

3)      بعد از انجام عملیات زیرسازی، هایلایت هایی در قسمت هایی که نور بیشتری به آنها می خورد بزنید. و با سایه هایی فک و گونه  خود را زیبا تر نشان دهید.

4)      از اسفنج های آرایشی دوری کنید. چرا که آن ها بسیاری از مواد آرایشی را به خود جذب کرده و باعث به هدر رفتن آن ها می شوند. همچنین این اسفنج ها محل تجمع باکتری ها نیز هستند. به جای آن از یک فرچه آرایشی با کیفیت بالا استفاده کنید. استفاده از این نوع از محصولات نه تنها در صرفه جویی در مواد آرایشی شما کمک می کند، بلکه باعث می شود آرایشی بی نقص و زیبا داشته باشید.

5)      هر منطقه ای که در آن مو رشد می کند را با محصولاتی که حاوی آزولین هستند بپوشانید تا از قرمزی و ورم کردن آن ها جلوگیری کنید.

6)      برای اینکه ابروهایی زیبا داشته باشید، با استفاده ازمسواک یا یک شانه کوچک آن ها را شانه کرده و با اسپری مو آن ها را در جای خود ثابت کنید.

7)      برای داشتن لب هایی پر، با استفاده از خط  لب، کمی بالاتر از خط لبتان خطی فرضی کشیده و رژ لبتان را در آن قسمت بزنید. دقت کنید که این خط را بیش از اندازه بالا نبرید تا ظاهری غیرطبیعی پیدا کند.

8)      فرچه های آرایشی خود را با شامپو و نرم کننده بشویید. این کار باعث می شود که فرچه های شما همیشه نرم باشند و استفاده از آن ها راحت تر باشد. از لحاظ بهدشتی هم داشتن فرچه هایی پاکیزه حائز اهمیت است.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: