چهارشنبه 24 تیر 1394 - 23:07:27

7 اشتباه آرایشی که باعث کوچک نشان دادن چشم ها می شوند

اگر در تلاشید تا چشم هایی بزرگ و درخشان داشته باشید اما بر عکس نتیجه گرفته و چشم هایتان را کوچک نشان داده اید، به خاطر آرایش بیش از اندازه است. به این معنی که شاید از خط چشم  یا سایه بیش از اندازه استفاده کرده اید که نتیجه آن کوچک نشان دادن چشم های شمست. در اینجا به نکاتی اشاره می شود که به شما در جتناب از این خطاهای ناخواسته کمک می کند.

 

 

1.       استفاده از مداد چشم مشکی برای زیر چشم یکی از باور های غلطی است که در مورد بزرگ نشان دادن چشم وجود دارد. درست است که رنگ سیاه به چشم ها جذابیت و درخشش می دهد اما باعث کوچک نشان دادن چشم ها نیز می شود، به خصوص برای خانم هایی که خود چشم های کوچک دارند. به جای آن سعی کنید یک مداد سفید یا نقره ای به کار ببرید تا چشم های درشت تری داشته باشید.

 

2.       استفاده بیش از حد از مژه مصنوعی منجر به کوچک نشان دادن چشم ها می شود. به نظر عجیب می رسد؟ درست است ولی حقیقت دارد. زیرا اگر در اکستنشن مژه زیاده روی کنید، پلک های شما سنگین شده، مژه هایتان افتاده و چشم هایتان کوچک می شوند. به جای آن سعی کنید با یک فرمژه مناسب مژه هایتان را فر کرده و با ریمل آن ها را پرتر نشان دهید.

 

3.        اگر مژه های کم پشت دارید و به همین خاطر از ریمل استفادده نمی کنید، اشتباه بزرگی می کنید. درست است که همه ما با مژه های پر و بلند متولد نشده ایم، ولی بهتر است همان تعداد کم را ریمل بزنید تا متوجه تغییرات وسیعی که در ظاهرتان به وجود میاید بشوید. زیرا ریمل بعد از رژ لب بیشترین تاثیر را در زیبایی دارد.

 

4.       فر نکردن مژه ها نیز یک اشتباه بزرگ است. ممکن است هیچگاه ریمل زدن را فراموش نکنید اما در فرمژه زدن تنبلی کنید. دقت کنید که اگر این کار را انجام ندهید، چشم هایتان جذابیت خود را از دست می دهند.

 

5.       انجام سایه چشم دودی  که مناسب چشمتان نباشد نیز باعث می شود تا چشم هایتان کوچک به نظر برسند. آرایش صحیح سایه چشم دودی نیازمند تجربه و صبر است. اما دانستن این که چه نوع سایه دودی به شما می آید نیز خود مهم است. به طور مثال برای برخی چشم ها، استفادده بیش از حد از سایه باعث می شود که پلک سنگین شده و چشم ها کوچک به نظر برسند. سایه چشم دودی مناسب باید چشم های شما را درشت، جذاب و درخشان نشان دهد.

 

6.       زدن خط چشم نامناسب برای چشم هایتان نیز یک اشتباه بزرگ آرایشی است. مشابه سایه دودی که برای هر چشم متفاوت است، هر خط چشمی نیز به یک نوع چشم می آید پس باید در زدن آن دقت کنیم تا با انتخاب غلط چشم هایمان را ریز نکنیم.

 

7.       اگر سایه های سیاه دور چشم خود دارید، حتما از کانسیلر استفاده کنید تا وجود این دایره ها تمرکز افراد را از روی چشم ها به زیر آن ها نبرد. حلقه زیر چشم ها و پف آن ها اندازه چشم شما را کوچک تر نشان می دهد. خوشبختانه راه حل جلوگیری از این اتفاق ساده است. این راه حل استفاده از کانسیلر مناسب است که با کمک آن بتوانید اطراف چشم را به سرعت روشن کرده و حلقه های دور آن را بپوشانید تا چشمانی درشت و زیبا داشته باشید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

پنجشنبه 01 مرداد 1394 - 13:58:39
با سلام و تشکر از سایت خوبتون
چرا من نمیتونم ویدئو ها رو دانلود کنم؟پهش میشن ولی دانلود نمیشن
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: