چهارشنبه 25 شهریور 1394 - 18:11:09

طراحی 3 بعدی ناخن با لاک ژله ای

 



لاک ژله ای که اخیرا بسیار رواج یافته در رنگ های مختلفی وجود داشته و می تواند تا دو هفته روی ناخن باقی بماند. در این مقاله به آموزش طراحی 3 بعدی با لاک ژله ای به رنگ نارنجی پرداخته شده است.
1. ناخن را حالت داده و روی آن را با الکل و یا آبرسان ناخن آماده طراحی کنید.

 

2. دو لایه هم سطح از لاک ژله ای نارنجی رنگی روی ناخن زده و فراموش نکنید که گوشه ناخن را هم لاک بزنید تا به زیبایی بیشتر آن کمک کنید. سپس ناخن ها را به مدت 60 ثانیه در زیر LED و 2 دقیقه در زیر اشعه UV قرار دهید. 

 

3. با فرچه طراحی ناخن یک لایه از رنگ دلخواه خود که در اینجا نارنجی انتخاب شده است را روی ناخن زده و به حالتی که می خواهید، در آورید. برای این طرح خطوط نازک و هم سطح بیشتر توصیه می شود تا روی سطح ناخن بر آمدگی به وجود آید. لایه زیرین در این طراحی مانند بیس کار برای طراحی 3 بعدی بوده و بلند تر از لاک زیری دیده می شود. پس از زدن لاک ژله ای نیز، 90 ثانیه زیر نور LED و 2 دقیقه زیر اشعه UV صبر کنید. به دلیل قطر ژل معمولا زمان خشک شدن لاک ژله ای هم بیشتر است.

 

4. اگر می خواهید ارتفاع لاک بلند تر باشد بار دیگر از لاک ژله ای و فرچه کمک گرفته و روی خطوط قبلی بزنید. اگر باز هم ارتفاع ناخن به اندازه ای که شما می خواهید نیست، لایه سوم را هم پس از خشک کردن ناخن ها بزنید. سپس 90 ثانیه زیر نور LED و 180 ثانیه زیر نور UV صبر کنید تا ناخن کاملا خشک شود.

 

5. این مرحله اختیاری است و انجام آن ضروری نیست، ولی بعد از زدن لاک 3 بعدی بهتر است که از این روش بهره برده و در مقابل محیط و عومل بیرونی حفاظتی مطمئن برای ناخن به وجود آورید. روی ناخن لایه نازکی تاپ کت زده و آن را خیلی کلفت نکنید تا اثر 3 بعدی ناخن را تحت الشعاع قرار ندهد. تاپ کت علاوه بر محافظت از ناخن به آن درخشش نیز می دهد. زمان خشک شدن تاپ کت، 90 ثانیه با نور LED و 180 ثانیه با اشعه UV است.

 

مرحله پایانی

 

 

برای مشاهده فیلم آموزش طراحی ناخن اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

پنجشنبه 26 شهریور 1394 - 20:11:47
جالب بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: