شنبه 11 مهر 1394 - 00:37:53

نحوه استفاده از سایه روشن چشم

 



بسیاری از ما درگیر روتینی هستیم که در آن همیشه از مداد و یا خط چشم مشکی استفاده می کنیم، در صورتی که این کار تکراری و خسته کننده شده و می توان با کمی خلاقیت از یک مداد روشن استفاده کرد و به زیبایی چشم ها نیز افزود. همچنین اگر تا به حال سعی کرده اید که از سایه روشن استفاده کنید ولی خیلی رنگ آن به چشم نیامده است، این مقاله برای شما مناسب است.
اگر قبل از استفاده از سایه از یک مداد سفید استفاده کنید، این کار به بهتر دیده شدن آرایش چشم کمک کرده و با کمک آن اگر بخواهید از سایه های رنگی دیگر استفاده کنید نیز، این سایه ها بهتر به پشت پلک چسبیده و ماندگاری بهتری پیدا می کنند. همچنین این ترفند آرایشی باعث می شود که آرایش خود را به صورت یک خط چشم دنباله دار کشیده و به زیبایی بیشتر چشم ها کمک کنید. همچنین می توان برای زیر سازی کار و بهتر نشان دادن رنگ چشم ها از سایه کمرنگی متناسب با رنگ چشم استفاده کرد. البته این سایه باید به گونه ای باشد که کاملا محو بوده و به چشم نیاید.

 

  وسایل مورد نیاز
• یک مداد سفید
• پلت سایه های رنگی
• یک فرچه آرایشی کوچک
• پنبه، کانسیلر و شیر پاک کن
دستورالعمل

 


1. قبل از زدن مداد سفید به پشت چشم، آن را کمی حرارت دهید تا رنگ آن در پشت چشم ماندگاری بیشتری داشته و بهتر دیده شود. بسته به کاری که انجام می دهید، می توانید مداد را بین دو دست گرفته و مالش دهید یا می توانید آن را 10 دقیقه در جیب نزدیک بدن خود گذاشته و یا به مدت 5 ثانیه زیر سشوار بگیرید.
2. سپس مداد را روی پلک چشم زده و اگر می خواهید آرایشتان به صورت خط چشم دنباله دار باشد، آن را در خط رویش مژه امتداد داده و و هرچقدر به قسمت خارجی چشم نزدیک تر می شوید، کلفتی آن را بیشتر کنید. سپس کمی خط چشم را بعد از چشم ادامه داده و سر آن را دوباره نازک کنید.
3. پس از آن فرچه آرایشی خود را که کمی نازک بود، در سایه مورد نظر خود زده و آن را در امتداد خطی که با مداد کشیده بودید بزنید تا رنگ آن بهتر دیده شود.
4. در مرحله نهایی برای تمیز کردن کار پنبه آرایشی را در نقاطی که از خط خارج شده و یا در اطراف خطی که با مداد کشیده اید بزنید تا به تمیزی بیشتر کار کمک کنید.
5. همچنین می توانید قبل از انجام این مراحل از پرایمر استفاده کنید تا ماندگاری آرایش شما تضمین شود.

 

برای مشاهده فیلم آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 11 مهر 1394 - 21:24:45
واقعا عالی بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: