سه شنبه 04 اسفند 1394 - 01:35:11

اکستنشن ابرو

ابرو های پر و زیبا

اکستنشن ابرو

ابروهای طبیعی و زیبا با اکستنشن ابرو

ابرو زیبا



داشتن ابروهایی پر که صورت را قاب گرفته و به زیبایی چشم ها نیز بیفزاید، آرزوی هر خانم زیباپسندی است.از طرفی داشتن ابروهای پرپشت سن را خیلی کمتر نشان می دهد ولی متاسفانه همه افراد با این موهبت متولد نشده و بسیاری از خانم ها ابروهای کم پشتی دارند که با بالا رفتن سن این ابروها کمتر هم می شوند.


خوشبختانه امروزه راه حل های زیادی برای پر پشت کردن ابروها  به وجود آمده که در این مقاله به یکی از آن ها که اکستنشن ابروست، می پردازیم.

بدون شک همه خانم ها برای حالت دادن ابروهای خود از مداد، سایه، ژل های ابرو و محصولاتی از این قبیل استفاده می کنند ولی در مقایسه با این موارد اکستنشن ابرو ماندگاری بیشتری داشته و می تواند طبیعی تر به نظر برسد.
در اکستنشن ابرو، ابروها مرتب شده و سپس در مکان هایی که ابروها کمتر هستند ، ابروهای جدیدی به وجود می آید.

 

قبل از اکستنشن ابرو



بعد از اکستنشن ابرو

 

تصویر از نزدیک اکستنشن ابرو

قبل از اکستنشن ابرو



بعد از اکستنشن ابرو

 

نحوه انجام کار اکستنشن ابرو 

پروسه اکستنشن ابروها بسیار ساده بوده و مشابه اکستنشن مژه هاست. در اکستنشن ابروها تکنسین مربوطه ابروها را مرتب کرده و با استفاده از فیبرهای مصنوعی مو در قسمت هایی که ابروها کمتر هستند و یا فضای خالی موجود در بین ابروها را پر می کند. در این روش ادامه ابروها و نوک آن ها در صورت تمایل خود فرد بلندتر می شود.

طبیعی به نظر رسیدن اکستنشن ابرو
همان طور که در تصاویر مشاهده می شود، اکستنشن ابروها بسیار طبیعی به نظر رسیده و  به گونه ای است که تشخیص موهای طبیعی و مصنوعی در ابروها ممکن نیست. البته لازم به ذکر است که ممکن است ابروهای مصنوعی کمی ضخیم تر باشند.

انقلابی در زیبایی ابروها
این کار توسط متخصصین کمی انجام شده و بسیاری از افراد تنها از اسم این کار سو استفاده می کنند. اما اگر واقعا به دنبال داشتن ابروهایی طبیعی و واقعی هستید و نمی خواهید از تاتو ابرو و هاشور ابرو  برای پر کردن ابروهای خود استفاده کنید، این روش در بین تمام روش های دیگر طبیعی تر بوده و به صرفه تر می باشد.

همگانی بودن اکستنشن ابروها
ممکن است این سوال به وجود آید که آیا همه افراد می توانند از این روش استفاده کرده و ابروهای خود را پرتر نشان دهند؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده است. زیرا هر فرد می تواند از این روش کمک گرفته و ابروهایی زیبا و کاملا طبیعی داشته باشد. به خصوص خانم هایی که به دلیل افزایش سن و یا برداشتن بی رویه ابروها، با کم پشت شدن ابروهای خود مواجه اند، می توانند از این روش کمک بگیرند.

کار اکستنشن ابرو در چه مکان هایی ممکن است؟

در انتخاب محلی که می خواهید این کار را انجام دهید باید بسیار دقت کنید، زیرا ممکن است محل هایی که این کار را انجام می دهند، مجوز آن را نداشته و یا نظافت و استریل بودن وسایل خود را رعایت نکنند.

 

 

برای مشاهده فیلم آموزش فرم دادن و قرینه سازی ابرو اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 04 اسفند 1394 - 13:14:46
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: