یکشنبه 22 فروردین 1395 - 19:42:37

زیبایی خانمهای کره

رموز زیبایی کره ای ها

دلایل زیبایی دختران کره ای

دختران کره


چه خانمهای کره ای زیبا باشند چه نباشند، کسی نمی تواند منکر پوست درخشان، بدون لک و جوش و بی نقص و زیبای خانمها ی کره ای شود. این پوست صاف، نرم و یک دست بین تمام خانمهای کره ای رواج داشته و دلیل دستیابی به آن هم مراقبت های صحیح از پوست در بین خانمهای کره ای است.


در این مقاله از رژلب به رموز زیبایی خانمهای کره ای بیشتر پرداخته شده است:


1. مراقبت از پوست
تفاوت مراقبت از پوست در کره و سایر کشور ها در این است که کره ای ها مراقبت از پوست خود را از دوران کودکی آغاز کرده و بر این باورند که سرمایه گذاری بلند مدت بر روی پوست در طولانی مدت بهترین نتیجه ممکن را به دست می دهد. به علاوه آن ها در مراقبت از پوست خود جدیت زیادی به خرج می دهند. زیرا بر این باورند که مراقبت صحیح از پوست از بروز لکه ها و جوش جلوگیری کرده و به درخشش و جذابیت هر چه بیشتر پوست کمک می کند. بنابراین هر چه سن شروع مراقبت از پوست کمتر باشد، مشکلات پوستی نیز کمتر خواهند بود.

2. پاک کردن پوست


پوست زیباتر

 

خانم های کره ای به پاک کردن دوباره و دوباره پوست معتقدند. آن ها آرایش خود را با دقت تمام پاک کرده و صورت خود را به گونه ای می شویند که هیچ گونه آلودگی روی آن باقی نماند.
قبل از شستن
اولین قدم قبل از شستن صورت پاک کردن آرایش با استفاده از پاک کننده های آرایشی و یا روغن های طبیعی است. مرحله بعدی استفاده از روغن های پاک کننده به منظور پاک کردن باکتری ها و هرگونه باکتری از روی پوست است. سپس آن ها صورت خود را با آب ولرم می شویند.
شستن دوباره
خانم های کره ای شستن صحیح صورت را رمز زیبایی و درخشش آن دانسته و به همین دلیل این کار را دوباره و دوباره انجام می دهند. برای شستن دوباره صورت نیز از یک پاک کننده ملایم استفاده کرده و پوست خود را به آرامی و با حرکات دایره وار ماساژ می دهند.

3. لایه برداری
کره ای ها بر این باورند که پاک کردن و لایه برداری باید در یک مسیر بوده و همزمان با پاک کردن آلودگی های صورت منافذ بسته پوست نیز باز شوند. به همین دلیل از یک لایه بردار طبیعی که سلول های مرده را از بین می برد استفاده کرده و روی گونه ها، روی بینی و روی پیشانی را به دقت لایه برداری می کنند.

4. تونینگ
پس از شستن صورت باید از تونرهای مناسب پوست استفاده کرد تا رطوبت لازمه به پوست برسد. این کار به پوست کمک می کند تا پس از لایه برداری لایه های جدیدی تولید کرده و منافذ آن کوچک و لکه های آن از بین بروند.

5. استفاده از اسانس
پس از پاک کردن و تونیک  کره ای ها از اسانس استفاده می کنند. اسانس مایعی است که باعث درخشش پوست شده و از لوسیون ملایم تر است. آن ها این اسانس را روی پوست صورت و گردن مالیده و با این کار سفتی پوست خود را تضمین می کنند.

6. مرطوب کننده
خام های کره ای برای نرم کردن پوست خود از یک مرطوب کننده ملایم استفاده کرده و با استفاده از نوک انگشتان خود مرطوب کننده مناسب پوست خود را به صورت حرکات دایره وار روی پوست صورت و گردن خود می مالند. یک مرطوب کنده ملایم به سرعت جذب پوست شده و آن را چرب نمی کند در نتیجه منافذ پوست بسته نمی شوند.

7. ماسک های طبیعی



ماسک صورت

خانم های کره ای بر این باورند که یک مراقبت صحیح از پوست باید با استفاده از موادی باشد که در طبیعت وجود دارند. به همین دلیل آن ها از ماسک های صورتی که شامل چای سبز، حلزون  و مخمر باشد، استفاده می کنند.
آن ها دوبار در هفته از ماسک صورت استفاده کرده و برای بهبود گردش خون پس از ماسک صورت  پوست خود را با استقاده از روغن های گیاهی ماساژ می دهند.

8. SPF
بیشتر خانم های کره ای  و در هر سنی بدون زدن ضد آفتاب از خانه بیرون نرفته و صرف نظر از هر فصل این کار را فراموش نمی کنند تا از چروک، کک و مک و به وجود آمدن لکه روی پوست خود در امان باشند.

9. استفاده از کرم چشم
پوست اطراف چشم بسیار حساس بوده و نیاز به توجه بیشتر دارد. کره ای ها نیز بر این امر واقف بوده و به همین دلیل قبل از خواب ناحیه اطراف پوست صورت را با کرم چشم می پوشانند تا از بروز چروک، پف و تیرگی زیر چشم در امان باشند.

10. رژیم غذایی مناسب

تغذیه مناسب


یکی از مهم ترین نکات در مراقبت از پوست داشتن رژیم غذایی مناسب است. به همین دلیل خانمهای  کره ای در وعده های غذایی خود از سبزیجات فراوان و غذای خوشمزه ای به نام کیمچی که به دلیل وجود کاهو سرشار از ویتامین ث است، استفاده می کنند.

11. استمرار
اما مهم ترین نکته در مراقبت از پوست استمرار در انجام این کار می باشد و استمرار در مراقبت از پوست باعث به وجود آمدن پوستی زیبا، محکم و درخشان خواهد شد.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: