سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 - 09:50:26

خط چشم

انواع خط چشم

مدلهای خط چشم از مبتدی تا حرفه ای

انواع خط چشم



بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند با استفاده از خط چشم به چشم های خود حالت داده و به زیبایی آن ها بیفزایند، اما گاهی اوقات استفاده از تنها یک نوع خط چشم تکراری شده و نیاز به تنوع احساس می شود. در این مقاله انواع مختلف خط چشم ارائه شده و شما می توانید از هر کدام از آن ها در روزهای مختلف استفاده کنید.

 

خط چشم روی مژگان بالایی

 

خط چشم 



این خط چشم یکی از ساده ترین مدل های خط چشم بوده و به خصوص برای کسانی که تازه کارند بسیار مناسب است. برای این خط چشم تا جای ممکن چشم های خود را بسته و روی مژگان بالایی خود خط چشم تان را بکشید. همچنین می توانید روی مژگان پایینی از مداد سفید و خطی دنباله دار استفاده کنید.

 

خط چشم روشن کننده

 

خط چشم روشن



استفاده از خط چشم مشکی تکراری شده و همه خانم ها از این رنگ استفاده می کنند. این در حالی است که با استفاده از مداد روشنی مانند سفید می توان چشم ها را آرایش کرده و برجسته تر هم نشان داد. همچنین خط چشم بژ هم چشم ها را درشت تر نشان میدهد و میتوانید روی قسمت داخلی مژه ها  مداد کشیده و با استفاده از انگشت وسط پخش کرده که این مداد باعث زیبایی بیشتر چشم ها می شود.

 

خط چشم رنگی

 

خط چشم رنگی



خط چشم رنگی در بین خانم های ماجراجو از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و باعث درخشش چشم ها می شود. این خط چشم برای روز مناسب بوده و اگر چشمان رنگی  داشته باشید بسیار زیبا دیده می شود. تنها کافیست زیر مژه های پایینی را به رنگ چشم های خود در آورید.

 

خط چشم کشیده

 

خط چشم کشیده



خانم هایی که چشمان کوچک دارند می توانند با این مدل خط چشم چشم های خود را درشت تر نشان دهند. برای به دست آوردن این مدل خط چشم ، خطی بالا و در امتداد مژه های بالایی کشیده و سپس در امتداد چشم ادامه دهید. سپس خط دیگری از قسمت خارجی چشم کشیده و این دو را به هم متصل کنید. دقت داشته باشید که هدف از این خط چشم دنباله دار کردن آن نیست. این مدل خط چشم با مداد چشم بهتر به دست می آید.

 

خط چشم دنباله دار

 

خط چشم دنباله دار



یکی از محبوب ترین مدل های خط چشم، خط چشم دنباله دار است. زیرا می توان از آن در انواع مختلفی از آرایش ها استفاده کرد. برای این خط چشم ابتدا بالای مژه ها را کشیده و سپس خط چشم خود را در امتداد مژه ها و در بالای چشم ها به گونه ای امتداد دهید که چشم ها و خط چشم شما 45 درجه با یکدیگر اختلاف داشته باشند. البته در کشیدن این نوع خط چشم مدل و حالت چشمان خود فرد نیز اهمیت دارد.

 

خط چشم دو دنباله

 

خط چشم دو دنباله



برای این که چهره ای متفاوت تر داشته باشید می توانید از این مدل استفاده کنید. برای کشیدن آن نیز کافی است پس از کشیدن خط چشم دنباله دار خود زیر مژگان پایینی هم خط چشم کشیده و امتداد آن را به بیرون چشم آورید.

 

خط چشم وینتج

 

خط چشم وینتج



در این مدل پس از کشیدن خط چشم در بالای مژه ها و پلک آن را از قسمت خارجی چشم امتداد داده و به زیر چشم بکشید به گونه ای که انتهای آن به قسمت زیرین چشم ها نچسبیده و مانند تصویر از هم جدا باشند.

 

خط چشم گربه ای

 

خط چشم گربه ای



یکی از خط چشم های دراماتیک و زیبا خط چشم گربه ای است. در این خط چشم چشم ها جدی و با نفوذ به نظر رسیده و در عین حال زیبا هستند. برای به دست آوردن این مدل کافیست خط چشم خود را در بالای مژه ها کشیده و در امتداد مژه ها و چشم ها و بدون هیچ زاویه اضافی امتداد دهید.

علاوه بر حالت گفته شده مدل های دیگری هم می توانید خودتان کشیده و به زیبایی هر چه بیشتر چشم ها کمک کنید. در زیر نمونه ای از انواع خط چشم ارائه شده است.

 

 

برای مشاهده کلیپ آموزش آرایش چشم اینجا کلیک کنید.

فیلم آموزش آرایش چشم


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 - 21:23:55
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: