سه شنبه 25 خرداد 1395 - 10:34:28

طراحی ناخن با سنگ

طراحی ناخن با سنگ های تزئینی

طراحی ناخن جدید

طرح ناخن

لاک ناخن


بسیاری از خانم ها از طراحی ناخن لذت برده و همیشه دوست دارند که ناخن های خود را به سبک های جدید و متفاوتی طراحی کنند. زیرا داشتن ناخن های زیبا باعث می شود که دست ها نیز زیباتر به نظر برسند و این امری طبیعی است که هر خانم تمایل به زیبایی بیشتر داشته باشد.دراین مقاله از سایت رژلب 10 طراحی ناخن معرفی شده است که با استفاده از این طراحی ها می توان زیبایی ناخن ها و دست ها را تضمین کرده و تحسین همگان را برانگیخت.
 

  طراحی ناخن سنگ های الماسی شکل

طرح ناخن جدید


بی شک این مدل طراحی ناخن یکی از زیباترین انواع آن بوده و الماس نشان کردن ناخن ها به زیبایی آن ها می افزاید. برای انجام این طراحی می توان از سایز مختلف سنگ ها روی هر ناخن استفاده کرده و با کمک چند سنگ ریز در کنار سنگ بزرگ تر طراحی ناخن زیبایی به دست آورد.

 

  طراحی ناخن گرادیان با سنگ

طرح ناخن سنگی

این طراحی بسیار ساده است و برای به دست آوردن آن کافیست ناخن ها را به صورت گرادیان طراحی کرده و سپس روی آن ها سنگ های تیره تا روشنی قرار دهید. این مدل طراحی ناخن بی شک خیره کننده خواهد بود.

 

 طراحی ناخن پاپیون و سنگ های تزئینی

طرح ناخن پاپیونی

این طراحی ناخن کاملا دخترانه بوده و خانم های جوان تر می توانند از این طراحی ناخن در مناسبت های مختلف استفاده کنند. برای انجام این طراحی نیز می بایست سر ناخن ها از قبل فرنچ شود.

 

  طراحی ناخن چهارگوش با سنگ های تزئینی

طرح ناخن چهارگوش


این طراحی ناخن یک طراحی مفرح است و برای انجام آن ابتدا می بایست روی ناخن ها با استفاده از نوار های باریکی طراحی را چهارگوش مانند کرده و سپس روی آن ها سنگ های تزئینی با رنگ ها و اندازه های متفاوت قرار داد.

 

  طراحی ناخن گل های بهاری و سنگ های تزئینی

طرح ناخن گلدار

 

بی شک این مدل طراحی ناخن کاملا متفاوت از چیزهایی است که تا به حال شاهد آن بوده اید. زیرا این طراحی رنگ های روشنی دارد و در کنار این رنگ های روشن از سنگ های تزئینی استفاده کرده است. برای انجام این طراحی می توانید سر ناخن های خود را به رنگ نارنجی در آورده و سپس روی ناخن ها گل های زیبایی طراحی کنید. سنگ ها را هم به منزله شبنم های بهاری روی گل ها قرار دهید.

 

 طراحی ناخن سنگ های رنگین کمانی

طرح ناخن رنگی

همه چیز این طراحی براق است و برای به دست آوردن آن نیز کافیست که از لاک های براق و سنگ های رنگین و براق استفاده کرد. سپس می توان روی ناخن ، سنگ ها را به صورت رنگین کمانی در طرح ها و رنگ های متفاوت گذاشت.

 

  طراحی ناخن گل دار

لاک ناخن

این طراحی ناخن ساده و مرتب است. برای انجام این طراحی کافیست ابتدا ناخن ها را به یک رنگ صورتی کمرنگ در آورده و سپس روی آن ها سنگ های تزئینی را به شکل گل قرار دهید.

 

  طراحی ناخن سنگ های فرنچ شده

لاک سنگی

این طراحی ناخن نیز بسیار ساده است و برای انجام آن کافیست سنگ های تزئینی خود را در نوک ناخن ها و به صورت فرنچ قرار دهید. دقت کنید که اندازه سنگ ها متفاوت باشد.

 

  طراحی ناخن گل های آکریلیک و سنگ های تزئینی

 

لاک برجسته


برای طراحی ناخن ها به صورت آکریلیک کافیست ناخن ها را با استفاده از گل های تزئینی آکریلیک مدل داده و سپس سنگ های تزئینی خود را روی ناخن ها قرار دهید.

 

 طراحی ناخن سنگ های کفشدوزکی

لاک قرمز

این طراحی ناخن با استفاده از سنگ های مشکی و یک لاک قرمز رنگ به سادگی به دست می آید. این مدل طراحی برای خانم ها جوان مناسب است و دختر خانم های خوش ذوق می توانند از آن استفاده کنند.

 

ویدئو طراحی ناخن سه بعدی را از ناخن کار سالن زیبایی دریا 

 

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: