یکشنبه 13 تیر 1395 - 10:35:33

طراحی ناخن نقره ای مشکی

طراحی نقره ای مشکی ناخن ها

طراحی ناخن جدید

طراحی ناخن

طرح ناخن


نقره ای یکی از رنگ هایی است که بسیاری از خانم ها به آن علاقه داشته و از آن جایی که رنگ نقره ای برای توناژهای مختلف پوستی مناسب است، می توان از طراحی ناخن آن نیز روی هر رنگ پوستی استفاده کرد. اما رنگ نقره ای با رنگ مشکی جذابیت بیشتری پیدا کرده و ترکیب این دو رنگ زیبایی بی نظیری به دست ها می بخشد.
همچنین رنگ مشکی و نقره ای با بسیاری از رنگ های دیگر قابل هماهنگ کردن است و در صورتی که می خواهید در یک مراسم خاص طراحی ناخن زیبایی روی دست های خود داشته و رنگ طراحی تان با رنگ لباس تان هماهنگی داشته باشد می توانید از رنگ مشکی و نقره ای استفاده کنید.
در ادامه یک طراحی ناخن زیبای نقره ای مشکی ارائه شده و به صورت تصویری آموزش داده شده است.
 

وسایل مورد نیاز

• بیس کت
• یک لاک صورتی براق
• برق ناخن
• یک لاک نقره ای
• یک خلال دندان
• دانه های تزئینی طراحی ناخن به رنگ مشکی و نقره ای
• 5 نگین

 


مرحله اول طراحی ناخن نقره ای مشکی

لاک نقره ای


در صورتی که از بیس کت استفاده می کنید ابتدا روی ناخن های خود یک یا دو لایه بیس کت زده و صبر کنید تا خشک شود. پس از بیس کت دو بار لاک ناخن صورتی براق خود را روی ناخن ها زده و بار دیگر صبر کنید تا ناخن ها خشک شوند. استفاده از رنگ صورتی باعث می شود که درخشش ناخن ها بیشتر شده و بیس کار شما شفاف تر شود.

 

مرحله دوم طراحی ناخن نقره ای مشکی

لاک نقره ای


از آن جایی که بیس اصلی طراحی ناخن  شما رنگ نقره ای است می بایست در این مرحله از یک لاک ناخن نقره ای کمک گرفته و ناخن ها را به رنگ نقره ای در آورید. البته این رنگ بعدا پوشانده می شود ولی بهتر است بیس کار به رنگ نقره ای بوده و در صورتی که دانه های تزئینی شما کل ناخن ها را نپوشاند بتوان بیس نقره ای کار را حفظ کرد. بنابراین دو لایه لاک نقره ای روی ناخن ها زده و صبر کنید تا خشک شود.

 

مرحله سوم طراحی ناخن نقره ای مشکی

لاک نگینی


خشک شدن ناخن ها در هر مرحله از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مرحله از چسب ناخن و یا یک لاک براق استفاده کرده و روی ناخن ها را خیس کنید. سپس دانه های نقره ای را در نوک ناخن ها قرار داده و مانند تصویر بالا به آن ها حالت دهید. هر بار یک ناخن را انجام داده و برای این کار عجله به خرج ندهید. برای چسبیدن بهتر دانه ها آن ها را روی ناخن ها فشار داده و صبر کنید تا خوب بچسبند.

 

مرحله چهارم طراحی ناخن نقره ای مشکی

لاک مشکی


در این مرحله نوبت به زدن دانه های مشکی رنگ است. پس از خشک شدن دانه های نقره ای رنگ با استفاده از چسب ناخن و یا یک لاک براق دانه های مشکی رنگ خود را هم در ادامه ناخن ها زده و فشار داده و صبر کنید تا آن ها هم خشک شوند.

 

مرحله پنجم طراحی ناخن نقره ای مشکی

لاک مشکی نقره ای


حال روی ناخن ها از یک لاک براق و یا چسب ناخن استفاده کرده و روی هر کدام از ناخن ها یک سنگ تزئینی و یا نگین قرار دهید. با توجه به سلیقه خود می توانید سنگ را در مرکز و یا ابتدای ناخن ها قرار دهید.

 

مرحله ششم طراحی ناخن نقره ای مشکی

طرح ناخن


پس از خشک شدن ناخن ها می  بایست مانند تصویر بالا به نظر رسیده و کار شما تمام است. این مدل ناخن ها را می توانید برای مناسبت های خاص امتحان کرده و یا با هر لباس دلخواهی ست کنید.

 

 

طراحی ناخن نامتقارن

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: