دوشنبه 31 خرداد 1395 - 15:57:17

پرپشت کردن ابروها

پرپشت کردن ابروها

ابروهای پرپشت

ابرو پرپشت


داشتن ابروهایی پر پشت و خوش حالت آرزوی هر خانم زیبا پسندی است. زیرا این ابروها ظاهر فرد را زیباتر نشان داده و می توانند یک چهره معمولی را تبدیل به یک چهره زیبا و جذاب کنند. ابروها به چشم ها حالت داده و از گذشته تاکنون داشتن چنین ابروهایی یکی از نشانه های زیبایی خانم ها بوده است.
امروزه با استفاده از روش های مختلف شیمیایی به ابروها حالت داده می شود، اما این روش ها طبیعی نبوده و عوارض جانبی مربوط به خود را دارند. به همین دلیل هر فردی ترجیح می دهد که ابروهای خود وی زیبا باشند و ترجیحا از روش های مختلف دیگر برای پر پشت نشان دادن ابروهای خود استفاده نکند. دراین مقاله  از سایت رژلب به این موضوع بیشتر پرداخته شده و روش های مختلفی برای پر پشت کردن ابروها ارائه شده است.

 

1. استفاده از لوازم آرایشی

لوازم آرایشی


ساده ترین روش برای پرپشت کردن ابروها استفاده از یک مداد قهوه ای و تیره کردن ابروهاست. این روش به سرعت انجام شده و هزینه زیادی هم ندارد. با کمک مداد ابرو می توان ابروها را به هر شکل دلخواه و به هر اندازه ای در آورد، اما متاسفانه این روش به همان سرعتی که قابل انجام است به همان سرعت نیز پاک می شود و دائمی نیست.


2. روغن زیتون
یکی از قدیمی ترین روش های پر پشت کردن ابروها استفاده از روغن زیتون است. روغن زیتون به رشد ابروها کمک کرده و هر شب ماساژ دادن آن روی ابروها بی شک نتایج بی نظیری خواهد داشت.

 

3. روغن کرچک
اگر همیشه در آرزوی داشتن ابروهایی ضخیم و زیبا بوده و می خواهید ابروهایی مشکی و پرپشت داشته باشید، باید مصرف روغن کرچک را به یک روتین روزانه برای خود تبدیل کنید. برای استفاده از روغن کرچک نیز کافیست آن را روزانه به مدت 2 تا 3 دقیقه روی ابروها ماساژ دهید. روغن کرچک ریشه ابروها را تقویت کرده و رشد آن ها را تقویت می کند. برای رشد بهتر ابروها نیز می توانید از یک تکه پنبه آرایشی برای زدن روغن کرچک روی ابروها استفاده کنید.

4. شیر پرچرب
شیر پر چرب یکی دیگر از مواد طبیعی است که به رشد ابروها کمک می کند. برای استفاده از شیر روی ابروها، کافیست یک تکه پنبه آرایشی را به شیر آغشته کرده و آن را روی ابروها بمالید. 1 ساعت صبر کرده و سپس ابروها را با آب بشویید. تکرار این کار باعث رشد بهتر ابروها می شود.

 

5. روغن نارگیل
همه ما از خواص بی نظیر روغن نارگیل اطلاع داریم. مصرف روغن نارگیل می تواند به رشد بهتر ابروها کمک کند. برای این کار کافیست از یک تکه پنبه آغشته به روغن نارگیل کمک گرفته و آن را روی ابروها بزنید. سپس 30 دقیقه صبر کرده و ابروهای خود را با آب سرد بشویید. این کار را یک بار در روز انجام دهید.

 

رشد ابروها

 

6. ژل آلوئه ورا
آلوئه ورا یکی از مواد طبیعی مهم در سلامت پوست و موست. برای استفاده از ژل آلوئه ورا کافیست آلوئه ورا خام را روی ابروها زده و صبر کنید تا خشک شود، سپس آن را با آب سرد بشویید. با انجام این کار دو بار در روز شاهد خواهید بود که ابروهای شما پس از مدت کوتاهی پرپشت تر می شوند.

 

7. تفاله های لیمو و روغن بادام
برای به دست آوردن این ماسک مقوی کافیست پوست یک لیمو را رنده کرده و آن را با 4 قاشق چایخوری روغن بادام ترکیب کنید. سپس این مخلوط را به مدت 10 روز نگه داشته و پس از این مدت آن را دو بار در روز روی ابروهای خود زده و ماساژ دهید. دقت داشته باشید که 10 روز زمان برای جذب روغن در تفاله های لیمو نیاز است.

8. آب پیاز
برای استفاده از آب پیاز در رشد ابروها کافیست یک پیاز کوچک را آب گرفته و آب آن را با یک پنبه آرایشی روی ابروهای خود بمالید. آب پیاز یکی از مواد موثر در رشد ابروهاست.

 

9. برنامه غذایی سرشار از ویتامین

برنامه غذایی


در صورتی که بدن شما در ویتامین های مانند ب6، روی، منیزیم، سولفور و فولیک اسید کمبود داشته باشد، ابروها و موهای شما دچار ریزش می شوند. به همین دلیل پزشکان توصیه می کنند که در وعده های غذایی خود مقدار زیادی میوه و سبزیجات قرار داده و سلامت و زیبایی خود را تضمین کنید. همچنین می توانید از قرص های مولتی ویتامین کمک بگیرید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (3)

چهارشنبه 21 تیر 1396 - 11:33:45
بسیار عالی بود
یکشنبه 07 شهریور 1395 - 19:01:07
سلام. من از محصول سریتا استفاده کردم و ابروهام پر شدن.پیشنهاد میکنم لینک زیر را مطالعه کنید
http://iranibrands.com/2016/03/12/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D9%88-%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%85%DA%98%D9%87-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%AA%D8%A7.html
چهارشنبه 02 تیر 1395 - 09:32:47
عالی بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: