چهارشنبه 12 خرداد 1395 - 23:01:19

طراحی ناخن ژاپنی

طراحی ناخن ژاپنی  

طراحی ناخن کاوایی

طراحی ناخن جدید

طراحی ناخن


اگر از آن دسته خانم هایی هستید که ترجیح می دهید ناخن های خود را به مدل های مختلف در آورده و طراحی های مختلف را امتحان کنید، بهتر است بدانید که ژاپنی ها نقش به سزایی در انواع طراحی ناخن داشته و یکی از کشورهایی هستند که تا به امروز طرح های زیادی را خلق کرده اند. طراحی ناخن ها به سبک ژاپنی ها در سرتاسر دنیا طرفدار داشته و انجام آن وسوسه انگیز می باشد.
البته طراحی ژاپنی ناخن ها نیاز به کمی مهارت داشته و در صورتی که از قبل روی ناخن های خود طراحی خاصی انجام نداده اید، بهتر است این کار را به یک فرد متخصص بسپارید. طراحی ارائه شده در این مقاله از سایت رژلب کاوایی نامیده می شود که در ژاپنی به معنای زیباست.

 

وسایل مورد نیاز برای طراحی ناخن کاوایی
• بیس کت
• تاپ کت
• لاک سفید
لاک صورتی
• برق ناخن
• لاک اکلیلی
• دانه های تزئینی مروارید
• دانه های تزئینی ریز طلایی
• خلال دندان
• شکل تزئینی قلب صورتی
• فرچه نازک طراحی ناخن و لاک سفید آکریلیک

 


مرحله اول طراحی ناخن ژاپنی

لاک صورتی


در مرحله اول روی ناخن ها 1 یا 2 لایه بیس کت زده و از لک شدن و شکستگی ناخن ها جلوگیری کنید. در صورتی که ناخن های شما به سرعت می شکنند، استفاده از بیس کت برای شما امری ضروری است. پس از آن که بیس کت خشک شد، روی آن یک لایه لاک سفید بزنید تا بیسی برای رنگ صورتی بوده و رنگ صورتی را بهتر نشان دهد. همان طور که گفته شد، پس از خشک شدن لاک سفید از یک لاک صورتی استفاده کرده و سطح ناخن ها را به این رنگ در آورید.

مرحله دوم طراحی ناخن ژاپنی

لاک جدید


روی هر کدام از ناخن ها یک لایه از برق ناخن خود را زده و قبل از خشک شدن آن، دانه های مروارید تزئینی خود را روی ناخن ها قرار دهید. برای تفاوت بیشتر ناخن انگشت شصت می توانید مروارید های این ناخن را بیشتر و به صورت هلالی بگذارید. مروارید بقیه ناخن ها را هم به صورت بالا و پایین گذاشته و به حالت دلخواه در آورید.

مرحله سوم طراحی ناخن ژاپنی

لاک مرواریدی


پس از قرار دادن مروارید ها از یک برق ناخن اکلیلی استفاده کرده و روی ناخن ها را براق تر کنید. در ادامه نیز دانه های طلایی خود را در اطراف مروارید خود قرار داده و دقت داشته باشید که هر بار روی یک ناخن کار کنید.

مرحله چهارم طراحی ناخن ژاپنی

لاک


پس از آن که دور تمام تک مروارید ها دانه های طلایی رنگ قرار دادید، نوبت به قرار دادن قلب می رسد. برای این کار قلب های پلاستیکی ریز خود را فضای خالی روی ناخن ها قرار داده و صبر کنید تا خوب روی ناخن ها بچسبند.

مرحله پنجم طراحی ناخن ژاپنی

طرح ناخن


در این مرحله از یک لاک سفید آکریلیک استفاده کرده و با کمک فرچه نازک خود روی ناخن ها کلمه کاوایی را به ژاپنی بنویسید. البته نوشتن روی ناخن ها کاملا اختیاری بوده و در صورتی که نوشتن حروف این زبان برای شما پیچیده است، می توانید از این مرحله صرف نظر کنید.

مرحله ششم طراحی ناخن ژاپنی

طرح ناخن


این مرحله، مرحله نهایی بوده و در این مرحله باید صبر کنید تا ناخن ها شما به خوبی خشک شوند. سپس روی ناخن ها از تاپ کت استفاده کرده و ماندگاری بیشتر طراحی ناخن خود را تضمین کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

پنجشنبه 16 فروردین 1397 - 23:27:57
ghashang bood merccccc
پنجشنبه 13 خرداد 1395 - 08:05:53
واوووووووووووووووووووو
خیلی خوب بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: