دوشنبه 01 آذر 1395 - 12:46:33

معرفی کانسیلر خوب

بهترین کانسیلرها برای پوشاندن جای جوش

بهترین کانسیلر

کانسیلر مارک خوب

بهترین مارک کانسیلر



بسیاری از مواقع جوش ها خوب شده ولی جای آن ها باقی می ماند، در این شرایط تنها راه پوشاندن جای این جوش ها استفاده از محصولات آرایشی است و یا صبر کردن و امید به این است که جای جوش ها خیلی زود خوب شوند. البته داروها و محصولات شیمیایی دیگری وجود دارد که برای از بین بردن جای جوش ها کمک بزرگی می کنند. اما همچنان بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند که با کمک محصولات آرایشی این کار را انجام داده و پوست بی نقصی داشته باشند. در این مقاله از سایت  آرایشی رژلب به بررسی چند کانسیلر کاربردی برای این امر پرداخته می شود.

 

1. کانسیلر میبی لاین فیت می

بهترین کانسیلر



این کانسیلر در پوشاندن جای لک ها و جای جوش ها معجزه کرده و هیچ اثری از این لک ها روی پوست باقی نمی گذارد. به علاوه ماندگاری آن تا 8 ساعت بوده و علاوه بر جای جوش ها برای پوشاندن لکه های دیگر و تیرگی زیر چشم هم به کار می رود.
رتبه بندی: 5/4.8

 

2. کانسیلر رِولُن فوتو رِدی اِستیک

مارک کانسیلر

استفاده از این کانسیلر برای کسانی توصیه می شود که به دنبال یک پوشش کامل روی پوست خود هستند. این کانسیلر منافذ باز پوست را پوشانده، خطوط چروک ها را محو کرده و بدون این که ردی از آن بماند، لکه ها و تیرگی های روی پوست را از بین می برد. به علاوه از آن جایی که SPF 20 دارد به عنوان ضد آفتاب هم عمل کرده و برای کسانی که در زیر آفتاب به سر می برند بسیار مناسب است. لازم به ذکر است که ماندگاری این کانسیلر تا 7 ساعت است و نباید از آن روی پوست های چرب استفاده کرد.
رتبه بندی: 5/3.5

 

3. کانسیلر لورِآل پَریس ترو مَچ

برند کانسیلر


این محصول از کمپانی لورآل برای کسانی مناسب است که  به دنبال یک کانسیلر مناسب در رنگ های مختلف هستند. این کانسیلر تا 7 ساعت ماندگاری داشته و به سرعت جذب پوست می شود. البته این کانسیلر داخل خطوط چهره نفوذ کرده و نباید روی پوست های چین و چروک دار استفاده شود.
رتبه بندی: 5/4.1

 

4. کانسیلر لَکمه وایت اینتِنس
 

کانسیلر آرایشی


این کانسیلر پوشش متوسطی روی لکه ها به وجود آورده و تا 6 ساعت ماندگاری دارد. به علاوه به دلیل ظاهر مناسبی که دارد از آن می توان در هر مکانی استفاده کرده و حاوی ویتامین ث و SPF 20  می باشد. البته این کانسیلر هم داخل چین و چروک ها و خطوط چهره نفوذ کرده و جلوه زیبایی به وجود نمی آورد.

رتبه بندی: 5/3

 

5. کانسیلر میبی لاین دریم لومی تاچ

 

کنسیلر



این کانسیلر از سری محصولات میبی لاین بیس ژله ای داشته و لکه ها را به خوبی می پوشاند. به علاوه از این کانسیلر می توان روی پوست های حساس استفاده کرده و تا 6 ساعت هم ماندگاری دارد. البته رنگ های کمی از این کانسیلر در بازار وجود دارد.
رتبه بندی: 5/3.6

 

6. کانسیلر NYX

کانسیلر NYX



این کانسیلر خاصیت اصلاح کنندگی پوست را هم داشته و برای پوشاندن لکه ها و هرگونه تیرگی و چند رنگی پوست مناسب است. به علاوه از این کانسیلر می توان برای پوشاندن تیرگی زیر چشم هم استفاده کرده و تا 7 ساعت ماندگاری دارد.
رتبه بندی: 5/4.5

 

7. کانسیلر مِیبی لاین اِیج ریوایند

معرفی کانسیلر



تخصص این کانسیلراز بین بردن چروک ها و لکه های ناشی از بالا رفتن پوست بوده و برای از بین بردن لک جوش ها هم تاثیر به سزایی دارد. به علاوه این کانسیلر پف زیر چشم ها را هم از بین برده و به آن ها تازگی می بخشد. ماندگاری آن هم تا 7 ساعت است.
رتبه بندی: 5/3.5

 

8. کانسیلر کالِر بارفول کاور میکاپ

کانسیلر



این کانسیلر بسیار سبک بوده و برای افراد مبتدی مناسب است. به علاوه به کمک این کانسیلر می توان لکه ها و هر گونه تیرگی روی پوست را پوشانده و توناژ یکسانی روی پوست به وجود آورد. ماندگاری این کانسیلر هم تا 7 ساعت می باشد. البته نباید از آن روی پوست های چرب استفاده شود.
رتبه بندی: 5/3.95

 

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: