دوشنبه 23 اسفند 1395 - 12:08:00

انواع طراحی ناخن

دیزاین ناخن
روش های طراحی ناخن 

مدل دیزاین ناخن

 

روش های مختلف طراحی ناخن

 

روش های زیادی برای انجام طراحی ناخن ها وجود دارند. برخی از این روش ها برای همه شناخته شده  هستند. امروزه روش های جدیدی برای طراحی  ناخن ابداع شده که  دیزاین و طراحی ناخن را به یک هنر زیبا تبدیل کرده است. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، نیز به انواع طراحی ناخن ها پرداخته شده است.

 

طراحی ناخن اکلیلی

 

در بسیاری از مواقع تنها با کمک کمی اکلیل می توان یک طراحی ناخن بسیار زیبا به دست آورد. اکلیل ها در رنگ ها و شکل های مختلفی در بازار وجود داشته و برای جذابیت بیشتر طراحی ناخن ها، وسیله بسیار مناسبی هستند. البته در استفاده از اکلیل نیز باید دقت کرده و بیش از حد مورد نیاز از آن ها استفاده نکرد.

 

طراحی ناخن با قلم های طراحی

 

استفاده از قلم های طراحی نیز یک ابزار مناسب برای طراحی ناخن ها بوده و با استفاده از این قلم ها می توان ناخن های بسیار زیبایی خلق کرد. البته استفاده از این قلم ها نیاز به تجربه دارد  و تنها فرد متخصص می تواند از آن ها به خوبی استفاده کند. در استفاده از این قلم های طراحی نیز دقت به جزئیات اهمیت بسیار بالایی دارد.

 

انواع دیزاین ناخن2017

طراحی ناخن جدید

طراحی ناخن با سنگ های تزئینی

 

یکی دیگر از ابزارهای محبوب و پرکاربرد طراحی ناخن، استفاده از سنگ های تزئینی در رنگ های مختلف و اشکال متنوع است که خود باعث زیباتر دیده شدن ناخن ها می شود. این سنگ ها نیز در بازار وجود داشته و طرح ها و رنگ های متفاوتی دارند. به علاوه با داشتن طرح، رنگ و اندازه های متفاوت می توان از این سنگ های برای هر نوع طراحی ناخن استفاده کرد.

 

طراحی  ناخن با شابلون

 

یکی دیگر از انواع طراحی ناخن  که بسیار پرطرفدار است . طراحی با استفاده از شابلون و مهر ناخن است که بسیار زیبا است و به راحتی می توان طراحی ناخن بسیار خلاقانه بوجود آورد. البته در طراحی با شابلون نیز باید دقت کرد تا یک طراحی تمیز و بسیار زیبا به دست آید.

 

طراحی ناخن با گل

 

طراحی ناخن با گل نیز مورد پسند بسیاری از خانم هاست.  طراحی گل بر روی ناخن های ظریف خانم ها جلوه بسیار زیبایی به ناخن های آن ها می دهد. این نوع طراحی ناخن  برای هر نوع مناسبتی زیبا ست .

 

فرنچ کردن ناخن

 

یکی دیگر از کارهای بسیار زیبا در طراحی ناخن، فرنچ کردن ناخن هاست. فرنچ ناخن ها بسیار کلاسیک است و برای خانم های ساده بسیار مناسب است. به علاوه برای خلاقیت بیشتر در فرنچ ناخن ها می توان از انواع مدل ها و رنگ های مختلفی برای زیبایی بیشتر طراحی ناخن استفاده کرد.

 

آویز ناخن

 

یکی دیگر از وسایل بسیار زیبا و جوان پسندانه در طراحی ناخن ها، استفاده از آویز است که بنا به سلیقه هر خانمی به کار برده می شود. آویز ها طرح ها و رنگ های متنوعی داشته و برای هر سلیقه ای مناسبند.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 30 خرداد 1396 - 03:30:24
قشنگه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: