چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 10:58:00

رژلب Revlon

انواع رژلب رولن
معرفی رژلب مات 
Revlon

رژلب های جامد Revlon

 

رژلب Revlon

رژلب رولن یکی از برندهای معروف آرایش و بهداشتی است که محبوبیت زیادی بین خانم ها و میکاپ آرتیست ها دارد. رژلب رولن به صورت جامد و مایع و با تنوع رنگی زیاد در بازار وجود دارد. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، به معرفی رژلب رولن  پرداخته شده است.

 

بسته بندی رژ لب Revlon 

انواع جدید رژلب Revlon غالبا به رنگ مشکی است. هنگامی که در رژلب باز می شود، رنگ نقره ای رنگ بدنه رژلب به سادگی قابل تشخیص بوده و لوگوی رولن نیز دورتا دور رژلب به سادگی دیده می شود. در سری جدید رژلب Revlon، یک قلب کوچک روی رژلب ها وجود دارد و روی آن عبارت NEW نوشته شده  که در سری قبلی محصولات این کمپانی چنین چیزی وجود نداشت. شماره هر رنگ نیز مانند هر رژلب دیگری در انتهای رژلب ذکر شده است. به علاوه در رژلب Revlon به خوبی روی آن ها قرار گرفته و محکم می شود.

 

رژلب با توناژ روشن

رژلب مناسب پوست معمولی 

 

انواع رژ لب Revlon

 رژلب Revlon کمی توناژ روشن داشته و بیشتر برای رنگ های پاییزه مناسب هستند. بعلاوه اکثر رژلب های Revlon تیره هستند و برای پوست خانم های آسیایی بسیار زیبا به نظر می رسند. مجموعه جدید رژلب Revlon به نام های زیر هستند

 

  • Fabulous Fig 

  • Just me 

  • Spicy red

  • Lavender chill

  •  Mulled maroo


رژلب های Revlon چرب هستند بنابراین لب ها را خشک نمی کنند و به راحتی روی لب ها قرار می گیرند. رنگ رژلب ها حالت مات دارد و برای کسانی که به دنبال رنگ های مات  هستند مناسب است.  به علاوه تمرکز رنگ دانه های رژلب Revlon  نیز بسیار مناسب بوده و تنها با دو بار کشیدن رژلب روی لب ها می توان به رنگ اصلی آن ها دست یافت.

 

 

رنگ رژ لب های Revlon


 Fabulous Fig: این رژلب گلبهی مایل به قهوه ای بوده و برای کسانی مناسب است که رنگ پوست معمولی دارند. این رژلب خیلی تیره نیست  و می توان از آن برای مصرف روزانه و در موقعیت های مختلف استفاده کرد.

Just me: این رژلب به رنگ آلویی تیره بوده و بر روی هر توناژ و هر رنگ پوستی زیبا به نظر می رسد.

 Spicy Red: این رژلب به رنگ قرمز بوده و  می توان  از آن بدون هیچ آرایش دیگری روی صورت استفاده کرد. این رژلب برای پوست های روشن و معمولی مناسب است.

 Lavender Chill: این رژلب به رنگ قرمز مایل به زرشکی بوده و روی هر نوع پوستی زیبا به نظر می رسد.

 Mulled Maroon: این رژلب یک رنگ کلاسیک زرشکی دارد و همراه با آن باید از حداقل میکاپ استفاده کرد. به علاوه این رژلب برای هر رنگ پوستی مناسب است.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: