شنبه 11 دی 1395 - 14:03:08

تغییر مدل مو

مدل رنگ مو

4 مدل مو بسیار شیک

مدل رنگ مو



برای زیبائی و تنوع بیشتر بهتر است که مدل موهای جدیدی را امتحان کنیم و مانند طبیعت، ظاهر خود را هم تغییر دهیم. درست است که انجام این تغییر نیاز به کمی جسارت دارد ولی از لحاظ مد و زیبایی انجام این کار ضروری است.
بنابراین اگر تا به حال مدل موهای خود را تغییر نداده و به دنبال انجام این کار هستید، کافیست از مقاله زیر استفاده کرده و تغییرات زیبایی در ظاهر خود به وجود آورید.

 

تغییر مدل مو با استفاده از گچ مو
 

مدل رنگ مو


گاهی اوقات می توان به جای رنگ کردن دائمی مو از رنگ موهای فانتزی برای این کار استفاده کرده و یا با استفاده از گچ مو تغییرات زیادی در ظاهر خود به وجود آورید. این گچ موها در بازار و در اینترنت عرضه شده و در دسترس همه قرار دارد. گچ مو روش مناسبی برای زنده کردن و با طراوت تر نشان دادن موهاست. گچ مو یک وسیله مفرح برای رنگ کردن موهاست و با کمک آن می توان به سادگی رنگ موها را کاملا تغییر داده و ظاهر جوان تری به چهره بخشید. بنابراین اگر به دنبال به وجود آوردن تغییر در ظاهر خود بوده و از طرفی نمی خواهید این تغییر ماندگار باشد، کافیست  از گچ مو روی موهای خیس خود استفاده کنید و فراموش نکنید که گچ مو با شستشو به راحتی پاک می شود.

 

 تغییر مدل مو با چتری های روی صورت 

 

مدل مو



ممکن است چتری کوتاه کردن موها امری دور از انتظار به نظر برسد، به خصوص اگر تا به حال اینکار را امتحان نکرده باشید ولی اگر چهره ای گرد داشته باشید چتری های روی صورت به شما کمک می کند تا پیشانی پوشیده شده و چهره شما زیباتر دیده شود. چتری های روی پیشانی معمولا روی پیشانی را گرفته و در بالای ابروها قرار دارند. این کار باعث می شود که گردی صورت کمتر دیده شود.

 

 تغییر مدل مو با اکستنشن مو

 

اکستنشن مو



استفاده از اکستنشن مو کار جدیدی به نظر نمی رسد ولی از آن جایی که بسیاری از خانم ها از این می هراسند که ممکن است این اکستنشن مصنوعی به نظر برسد کافیست از محصولات مرغوب تری استفاده کنید. زیرا این مدل اکستنشن با موهای طبیعی ترکیب شده و به خصوص برای خانم هایی مناسب است که موهای کمی دارند و می خواهند برای یک مناسبت خاص موهای خود را بیارایند.

 

 

 تغییر مدل مو با رنگ کردن یک دسته از موها

 

مدل رنگ مو

رنگ مو



اگر می خواهید مدل موهای شما در همه جا دیده شده و بیشتر به نظر بیاید می توانید از این روش رنگ کردن مو استفاده کنید. در این روش تنها یک دسته از موها متفاوت رنگ شده و ظاهر زیباتری پیدا می کند. در این مدل مو، قبل از هرکاری کل موها  را به رنگ دلخواه در آورده و سپس تنها یک دسته از آن ها را به رنگ متفاوتی در می آورید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سلام برای تغییر مدل مو از حالت پر خورد کوتاه چه مدلی باید بزنم؟
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: