جمعه 06 آذر 1394 - 19:04:41

مدل مو مجلسی

5 مدل شینیون مناسب هر نوع مراسم

شینیون و دیزاین مو


هر دختری که موهای بلند داشته است می داند که گاهی اوقات مرتب کردن و حالت دادن این موهای بلند برای موقعیت های مختلف کمی دشوار است. به طور مثال هنگام گرما خانم ها ترجیح می دهند که موهای خود را ببندند، هنگام عکس گرفتن تمایل دارند که موهای آن ها زیبا بوده و در عین حال چهره زیبایشان به خوبی دیده شود. همه این ها باعث می شود که تصمیم گیری برای یک مدل مو در یک موقعیت مختلف باعث درگیری فکری شود. یکی از کارهایی که می توان در این رابطه انجام داد این است که موها را با یک شینیون ساده در بالای سر جمع کرد.
البته اگر احساس می کنید که همچنان نمی دانید چگونه موهای خود را آرایش کنید می توانید از این مقاله که به معرفی چند روش ساده برای آرایش موها پرداخته است توجه کنید.
شینیون مدل پاپیون

 



این مدل مو بسیار ساده و در عین حال زیباست. به خصوص خانم هایی که موهای بلوند دارند می توانند از این مدل مو برای مناسبت های مختلف استفاده کنند. برای انجام این شینیون مدل پاپیون کافیست موها را به صورت دم اسبی بسته و سپس دنباله موها را داخل کش ببرید. پس از این که موهای حلقه شده داخل کش را به دو دسته تقسیم کردید دنباله آن ها را دور این قسمت بسته و در صورت نیاز با سنجاق محکم کنید.
مدل موی بان

 



یکی از ساده ترین مدل موهای ممکن استفاده از بان است. البته برای آرایش موها به صورت بان بهتر است ابتدا کمی موها را خیس کنید. برای به وجود آوردن یک بان زیبا کافیست موها را در بالای سر به صورت یک دم اسبی جمع کرده و آن را با کش مو ببندید. سپس می توانید موها را تاب داده و دور کش مو پیچیده و آن را با سنجاق و یا خود کش مو روی سر محکم کنید. این که شما بان مورد نظر خود را در بالای سر ببندید و یا در پایین سر نیز کاملا به تمایل خودتان بستگی دارد.
یک بان در پایین سر برای وقتی که می خواهید دم اسبی خود را در پایین سر ببندید مناسب است.

 



بالرین ها همیشه موهای خود را به صورت بان می بندند.

مدل موی بان در گوشه سر

 



یک مدل شینیون ساده با استفاده از بان وقتی است که موها را به صورت بان در کنار سر بسته و آن را با کمک یک گیس ساده آرایش کنید. این مدل مو برای یک دور همی ساده بسیار زیباست. برای انجام این مدل مو کافیست موها را در یک طرف سر به صورت یک دم اسبی جمع کرده و یا می توانید موها را از یک طرف سر به صورت فرانسوی بافته و سپس وقتی به انتهای آن رسیدید به صورت معمولی ببافید. سپس آن ها را در هم تابیده و با سنجاق آن را روی سر محکم کنید. برای زیبایی بیشتر موها می توان در روی بان از یک گل طبیعی و یا مصنوعی زیبا نیز استفاده کرد.

مدل موی تاج بافت

 



یکی دیگر از مدل های شینیون ساده و در عین حال زیبا مدل تاج بافت مو است. برای این مدل زیبا کافیست موها را به دو قسمت تقسیم کرده و آن ها را تا انتها بافته و با کش ببندید. سپس موهای بافته شده را از هر سمت روی آورده و با سنجاق سر محکم کنید.

شینیون با استفاده از هدبند

 



برای این که موهای خود را با یک هدبند ببندید کافیست آن ها را به صورت بان در آورده و روی سر هد بند ببندید. یکی از مزیت های این مدل موهای این است که می توان آن ها را به صورت محکم یا شل بست. البته برای مناسبت های رسمی بهتر است موهای خود را به صورت محکم بسته و برای مناسبت های معمولی تر می توانید موهای خود را به صورت شل ببندید.

 

برای مشاهده ویدیو آموزش شینیون اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم
 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

جمعه 06 آذر 1394 - 21:24:27
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: