شنبه 07 آذر 1394 - 23:59:41

انتخاب رنگ رژلب

انتخاب صحیح رنگ رژلب

رژلب با رنگ مناسب

 



رژلب یکی از لوازم آرایشی است کع همیشه می تواند رنگ و لعاب به چهره داده و آن را از حالت خستگی و بی روحی در آورد. به خصوص وقتی که عجله داشته و وقت چندانی برای آرایش ندارید استفاده از رژ لب به تنهایی مانند یک آرایش کامل صورت است.
البته لازم به ذکر است که بعضی رنگ ها برای صورت برخی از خانم ها مناسب بوده و بعضی دیگر این طور نیستند. در این مقاله عواملی که به شما کمک می کنند که رژ لب مناسبی انتخاب کنید، برشمرده شده است.

انواع رژلب با رنگ قرمز و صورتی جهانی هستند

 



صرف نظر از رنگ پوست و توناژ پوستی تان اگر به دنبال رژ لبی هستید که در هر موقعیتی بتوانید از آن استفاده کنید می توانید از رنگ صورتی و قرمز استفاده کنید. زیرا رنگ های قرمز و صورتی تقریبا روی هر نوع پوستی زیبا به نظر رسیده و با هر نوع لباسی شیک دیده می شوند. بنابریان اگر می خواهید رنگی داشته باشید که در همه حالات برایتان مناسب باشد می توانید از این  رنگ ها استفاده کنید.

رژلب با رنگ های تیره تر

 



اگر به دنبال رژ لب تیره تری هستید ولی از طرفی نمی خواهید رنگ آن خیلی تیره باشد باید از رژ لبی استفاده کنید که تنها دو درجه از رنگ اصلی لب شما تیره تر ست. زیرا هر رنگ تیره تری باعث می شود که به لب های شما حالتی غیر طبیعی بدهد.

استفاده از رژلب با رنگ های طبیعی

 



اگر به دنبال رژ لبی هستید که بتوانید هر روز از آن استفاده کنید، سعی کنید رنگ های تیره یا روشنی را به کار برید که با رنگ لب شما خیلی اختلاف نداشته باشند. به خصوص اگر می خواهید هر روز از آن رنگ استفاده کنید.

آرایش روز و شب

 



تغییر آرایش معمولی و آرایشی که در طی روز در محل کار داشتید به آرایشی که مناسب یک مهمانی باشد کار ساده ای می باشد زیرا برای این تغییر کافیست در طی روز آرایش ملایم و سبکی داشته و سپس با اضافه کردن یک لایه ریمل، رژگونه و تغییر رنگ رژ لب آرایش زیبایی داشته باشید.

تعادل آرایش بین لب ها و چشم ها

 



اگر آرایش کاملی روی صورت خود داشته و این آرایش روی چشم ها شما تمرکز دارد، (آرایش دودی چشم ها، استفاده از رنگ های غلیظ در آرایش چشم ها، مژه های مصنوعی خیلی بلند و چند لایه ریمل) بهتر است از رژ لبی استفاده کنید که کمرنگ و طبیعی باشد. همچنین در صورتی که چنین آرایشی دارید می توانید از رنگ هایی نزدیک به لب و یا قرمز و یا صورتی کمرنگی استفاده کنید. از طرف دیگر، اگر آرایشی ندارید و یا آرایش چشم های ملایمی دارید، می توانید از رنگ های روشن تر و غلیظ تری روی لب ها استفاده کنید.

 

برای مشاهده کلیپ آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

دوشنبه 09 آذر 1394 - 18:31:17
ممنون
عالی بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: