جمعه 20 فروردین 1395 - 19:04:28

آرایش لب براق

آرایش لب

آموزش آرایش لب براق

آرایش لب براق



گاهی اوقات همه کارهای لازم برای داشتن یک آرایش زیبا با مهارت تمام انجام داده می شود ولی همچنان چهره بی حالت به نظر رسیده و گویی چیزی روی صورت کم است. این اتفاق برای هر خانمی حداقل یک بار پیش آمده و تنها راه حل آن کمی براق کردن آرایش و به خصوص لب هاست. با براق کردن لب ها در طی روز یا شب چهره شما جذاب، جوان و زیبا بوده و تحسین همگان را بر می انگیزید.
برای براق کردن آرایش نیز کافیست از محصولات براق تر و اکلیل دار استفاده کرده و از استفاده کمی اکلیل روی صورت، ناخن ها و حتی پوست خود نهراسید. اکلیل صورت شما را براق کرده و از یک چهره معمولی به یک چهره بشاش و سرزنده تبدیل کنید. البته لازم به ذکر است که بسیاری از خانم ها از محصولات اکلیل دار اجتناب کرده و سعی می کنند مصرف این محصولات را به حداقل مقدار ممکن خود برسانند.
به همین دلیل در این مقاله ،آرایشی ارائه شده است تا بدون استفاده از اکلیل لب های شما را براق تر نشان دهد.

لوازم آرایشی و محصولات مورد نیاز

 

 

خط لب قرمز
رژ لب قرمز
برق لب قرمز
اکلیل (رنگ اکلیل بنا به سلیقه خودتان است ولی برای رژ لب قرمز اکلیل طلایی جلوه بهتری دارد)
• کانسیلر

نحوه انجام آرایش لب براق :

 

مرحله اول آرایش لب براق

 

آرایش لب براق



در مرحله اول روی لب ها زیرسازی لازم را به عمل آورده و با کانسیلر روی آن ها را بپوشانید تا لب ها یکدست شوند. سپس روی آن ها را پنکک زده و از ریختن رژ لب خود جلوگیری کنید. در ادامه خواهید دید که این لب های صاف و یکدست زیبایی آرایش شما را چندین برابر خواهند کرد. سپس با کمک خط لب قرمزی که از قبل در نظر گرفته بودید، به لب ها حالت دهید. دقت داشته باشید که خط لب ماندگاری رژ لب شما را بیشتر خواهد کرد.

مرحله دوم آرایش لب براق

 

رژ لب براق



در این مرحله یک رژ لب قرمز روی لب ها زده و لایه نازکی از آن را در سرتاسر لب ها پخش کنید. برای این کار بهتر است از رژ لب های کرمی استفاده کرده و با استفاده از فرچه آرایشی آن را روی لب ها بزنید. فراموش نکنید که بهتر است قبل از رژ لب ، خط لب را زده و با این کار رژ لب خود را دقیق تر روی لب ها بزنید.

مرحله سوم آرایش لب براق

 

برق لب



در این مرحله روی لب ها از برق لب استفاده کرده و برق لب قرمز خود را به کار برید. برق لب به دلیل خاصیت چسبندگی خود اکلیل را در جای خود ثابت می کند. سپس اکلیل طلایی رنگ خود را روی لب بالا و پایین و به خصوص در قسمت مرکزی آن ها بزنید. البته برای اکلیل به کار برده شده در این مرحله می توانید از سایه اکلیلی چشم و یا پودر اکلیل استفاده کنید.

مرحله چهارم آرایش لب براق

 

آرایش لب براق



در این مرحله با استفاده از انگشت اشاره خود پودر اکلیلی را روی لب ها پخش کرده و تمام خط های آن را از بین ببرید. برای این که اثر اکلیل ها کاملا محو شود می توانید به سادگی روی لب ها بار دیگر برق لب بزنید ولی این کار براقیت اکلیل ها را کمتر نشان می دهد.
در این مرحله آرایش لب ها به پایان رسیده و می توانید از لب های منحصر به فرد خود لذت ببرید.

 

 

برای مشاهده فیلم آموزش رژلب هفت رنگ اینجا کلیک کنید.

فیلم آموزش رژلب هفت رنگ

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: