شنبه 06 آبان 1396 - 14:45:50

مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن

مرکز تخصصی هاشو ابرو و میکروپیگمنتیشن نرگس علیپور

ابروهای پرپشت و خوش فرم با پیگمنت ابرو

تاتو و هاشور ابرو

 

مرکز تخصصی هاشور

 

خانم نرگس علیپور ،نقاشی هنرمند، با داشتن گواهی نامه از آلمان و مرکز فنی و حرفه ای و آکادمیهای مالزی،دوبی،ترکیه ،زیبایی را برایتان خلق میکند، ایشان تحصیلات خود را در رشته گرافیک به پایان رساندند با توجه به هنر و ذوق و علاقه درونی ،موفق به اخذ گواهی "چهره سازی " از وزارت ارشاد گردیدند . و همیشه به دنبال جدیدترین و پیشرفته ترین روش ها و تکنیک های میکروپیگمنتیشن هستند، در حال حاضر بهترین مدرس و مربی پیگمنت در ایران میباشند .‎ خانم علیپور ،پیگمنتر آموزش دیده، متعهد و آگاه، که برای سلامتی شما اهمیت قائل است و از دستگاهها و مواد مصرفی مجاز  استفاده میکند  و با طراحی مناسب چهره، زیبایی توأم با سلامت را برای شما به ارمغان خواهد آورد.مرکز نرگس علیپور زیر نظر پزشک متخصص،آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است و با این روش مطمئن و بدون درد ،خونریزی و التهاب  ,برای شما بهداشت و ایمنی بیشتر را تضمین میکند.

 

 

 

 

‎ تفاوت تاتو با میکروپیگمنتیشن  وهاشور 

‎در حقیقت تاتو  روش سنتی و غیر ایمن انتقال رنگدانه ها به زیر پوست می باشد. استفاده از دستگاه ها و سوزن های غیر بهداشتی، رنگ هایی که از مواد غیر استاندارد و در محیط غیر استریل تهیه شده اند و همچنین عدم کنترل عمق نفوذ رنگ توسط کاربر، از عوارض جبران ناپذیر تاتو محسوب می گردد.
‎اما در روش میکروپیگمنتیشن، استفاده از دستگاه های واجد استاندارد های پزشکی، رنگدانه های تولید شده بر اساس اصول زیست سازگاری، استفاده از سوزن های یکبار مصرف استریل به صورت کارتریج و تنظیم دقیق عمق نفوذ سوزن، همچنین انجام کار با حفظ حالت طبیعی چهره، همه و همه از اصول اساسی آرایش دائمی در روش میکروپیگمنتیشن بوده است. .
 
 
 
 

‎ اهمیت بهداشت و ایمنی در مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن

سوزن یکی از عوامل تعیین کننده در کیفیت میکروپیگمنتیشن محسوب می گردد. استفاده از سوزن مشترک برای چند فرد و حتی استفاده از یک سوزن برای یک فرد در چند جلسه میتواند صدمات جبران ناپذیری را برای سلامت فرد ایجاد نماید. امروزه در دستگاههای میکروپیگمنتیشن به جای سوزن از کارتریج های یکبار مصرف استفاده می شود. اما توجه داشته باشید که تنها استفاده از کارتریج به جای سوزن، ایمنی و سلامت شما را تضمین نخواهد کرد، بلکه باید کارتریج استاندارد، استریل و ایزوله بوده تا به هیچ عنوان خون، لنف و مایعات بدن از داخل کارتریج به داخل هندپیس راه پیدا ننماید. برای این کار در کارتریج های استاندارد از نوع خاصی از واشر ارتجاعی به نام ممبران استفاده می شود که مانع از ترشح و انتقال رنگ و مایعات لنفی از کارتریج به داخل هندپیس می گردد. توجه داشته باشید که در صورت ترشح رنگ و مایعات لنفی به داخل هندپیس احتمال انتقال عفونت و ویروسهای هپاتیت و ایدز به افراد دیگر به شدت بالا خواهد رفت. در صورتی که داخل کارتریج بجای ممبران پلاستیکی، فنر فلزی مشاهده می کنید بدانید که این کارتریج ایزوله نبوده و به هیچ وجه ایمن نیست. نکته دیگر آنکه سوزن کارتریج های استاندارد کاملا تیز بوده و با حداقل تخریب بافت، کاشت رنگدانه ها را به نحو مناسبی انجام میدهند.با این روش مطمئن بدون درد ،خونریزی و التهاب کمتر ,از بهداشت و ایمنی بیشتری برخوردار باشید.
 
 
 
 
 

 خدمات  تخصصی میکروپیگمنتیشن 

1-اصلاح شکل ابروها  و قرینه سازی با تکنیک های هاشور ابرو،سایه ابرو و......

2- تاتو خط چشم و خط مژه برای تقویت مژه های کم پشت از طریق هاشور مژه

3-اصلاح فرم لب ها،برجسته سازی و بزرگ کردن لب ها،بهبود خط لب پس از ضربه یا جراحی،متعادل سازی لب شکری ها

4-پاک کردن تاتوهای قدیمی

5- تغییر رنگ تاتو های آبی و مشکی و قرمز به رنگهای قهوه ای روشن

6-از بین بردن جای بخیه روی پوست

7-از بین بردن لک ،ماه گرفتگی و خال های روی پوست زیر نظر پزشک

8-از بین بردن جای شکستگی داخل ابرو و سر با تکنیک هاشور

9-از بین بردن حلقه های سیاه دور چشم و لب و هماهنگ سازی با رنگ پوست صورت

10-رفع کم پشتی مو سر و طاسی سر

 

 

                    مرکزتخصصی میکروپیگمنتیشن نرگس به مدیریت نرگس علیپور.جهت ارتباط با این مرکز با شماره 02122370796  ---09122268648 تماس حاصل فرمائید.
 

 

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

شنبه 01 اردیبهشت 1397 - 10:23:34
وقت بخیر، آیا میکرو... رنگ لب مردانه هم انجام میدهید؟
خیلی کارتون خوب
www.anjomanesalonhayezibaei.com
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: