یکشنبه 15 بهمن 1396 - 09:25:21

آموزش آرایش شیشه ای

آموزش آرایش با تکنیک استروبینگ

آموزش گریم



آموزش آرایش شیشه ای

سلام و عرض ادب دارم خدمت اعضای محترم سایت رسمی رژلب، مهناز نوروزی هستم مدرس گریم، میکاپ و مراقبت های پوستی در آرایشگاه مثلث طلایی.
در این مقاله بنا به درخواست شما عزیزان میخواهیم در مورد آرایش شیشه ای یا سلفونی کردن صورت صحبت کنیم.

آرایش شیشه ای چیست؟

آرایش شیشه ای یا گریم استروبینگ همه اصطلاحاتی ست که برای تبلیغات استفاده میشود. آرایش شیشه ای یا استروبینگ و سلفونی کردن صورت همگی تکنیکشون اینه که صورت براقه و مات نیست، برای فیکس گریم از پودر فیکس استفاده نمی کنیم بلکه از اسپری فیکس استفاده می کنیم.
روی قسمت هایی از صورت مثل گونه، استخوان ابرو، بالای استخوان ابرو و زیر آرک ابرو، قسمت داخلی چشم، نوک بینی و قسمت بالای لب، براق و از هایلایترها  استفاده میشود و این قسمتها براق میشود.
آرایش شیشه ای رو به اسم استروبینگ یا سلفونی کردن صورت  هم میشناسیم.

 

آرایش شیشه ای چگونه انجام میشود؟

تکنیک آرایش شیشه ای به این صورت است که برای گریم صورت ابتدا از فون زمینه روی کل صورت استفاده میکنیم و روی قسمت هایی که باید برجسته شود و روشن تر شود از رنگی که دو، سه درجه از فون زمینه روشن تر است، استفاده میکنیم.

مثلا روی گونه، قسمتهایی از پیشانی، نوک بینی و جاهایی که میخواهیم برجسته تر نشان داده شود، از رنگ روشن استفاده میکنیم و رنگ روشن را داخل فون زمینه فید میکنیم که خطش اصلا دیده نشود. از تیرگی و یا قهوه ای که در تکنیک کانتورینگ استفاده میکردیم دیگر استفاده نمیکنیم و برای روشن کردن قسمتهای نام برده شده در بالا از هایلایترهای براق استفاده میشود.
این گریم رو استروبینگ میگوییم که در انتهای کار به جز یه مقدار زیر چشم بقیه قسمتهای صورت از پودر فیکس استفاده نمیشود، در طول کار از اسپری فیکس استفاده می کنیم، حتی قبل از زدن فون یا بعد از زدن فون و در انتهای کار از اسپری فیکس استفاده میکنیم که کار براق و فیکس شود
سایه های چشمی شیشه ای در آرایش لایت و غلیظ! قسمت هایی  از سایه به دلیل استفاده از سایه های پودری با استفاده از زیرسازهای براق خیلی براق تر است، این زیرسازها میتواند آکواهای براق یا هایلایترهای مایع باشد، میتوانیم روی قسمتهایی که میخواهیم براق باشد  در زیر سایه استفاده کنیم و روی زیرساز از سایه پودری استفاده کنیم.
در روش دیگری از سایه پودری اکلیلی که خیلی ریز هستند استفاده میکنیم مثلا فلزهای نقره که در بعضی از برندها وجود دارد میتوانیم فلز نقره را مثلا با اسپری فیکس کمی ترکیب کنیم یا با قطره ای که میتواند اکلیل را فیکس کند تر کیب کنیم و روی قسمتهایی که میخواهیم براق شود کار کنیم.
 

نتیجه گیری:

سلفونی کردن صورت در گریم با اسپری فیکس انجام میشود.
در قسمتهایی مانند پیشانی، برجستگی گونه، نوک بینی، آرک ابروها که براق میشود و در سایه های چشم هم یک نواحی با توجه به مدل سایه مون، کاملا براق و شاین میشود، استروبینگ میگوییم که به آرایش شیشه ای و سلفونی کردن صورت نیز شناخته شده اند.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

عالیست
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: