شنبه 11 شهریور 1396 - 14:43:03

آموزش گریم صورت

آموزش گریم و طرز استفاده از کاموفلاژ

آموزش ترکیب رنگ سوپرای رنگی

 

آموزش گریم

 

 

در خدمتتون هستیم با آموزش گریم صورت و شناخت ترکیب رنگ کاموفلاژ یا سوپرای رنگی که کاربرد هر رنگ موجود در پالت ، خدمت شما دوستان ، توضیح داده خواهد شد .
 

 

کاربرد کاموفلاژ در گریم صورت

 در پالت ، یک رنگ نارنجی وجود دارد. این رنگ نارنجی را میتوان با رنگ سفید پالت یا با رنگ شماره یک  پالت فون ترکیب نمود که این رنگ را روشنتر نماید . رنگ بوجود آمده جهت برطرف کردن تیرگیهای صورت استفاده میشود.هرچقدر تیرگی صورت ،بیشتر باشد ، باید از رنگ نارنجی بیشتری در ترکیبمان استفاده کنیم . ولی چنانچه تیرگی صورت زیاد نباشد ، میتوان از میزان رنگ روشنتر ، استفاده کرد . پس باید توجه داشت که رنگ نارنجی ، روشن کننده ی تیرگیهای صورت میباشد .




 رنگ بعدی که قصد داریم خدمتتان معرفی کنیم ، رنگ زرد میباشد . رنگ زرد را نیز میتوان با رنگ سفید پالت و یا رنگ شماره ی یک پالت فون مخلوط نمود که یک رنگ نخودی به دست می آید . این رنگ نخودی ، برطرف کننده ی گودیهای روی صورت مانند گودی زیر چشم میباشد و یا میتوان از این رنگ نخودی جهت برجسته سازی استفاده نمود .
 



 رنگ بعدی ، رنگ زیتونی میباشد . رنگ زیتونی خنثی کننده ی قرمزی میباشد ... این رنگ سبز به این غلظت قابل استفاده نمیباشد و برای اینکه قابل استفاده بر روی صورت باشد ، آن را باترکیب رنگ نارنجی و رنگ روشنی که قبلا ایجاد کره بودیم ، مخلوط میکنیم و برای اینکه بیشتر به رنگ پوست نزدیک باشد ، مقدار خیلی کمی رنگ زرد به آن اضافه میکنیم . ترکیب بدست آمده ، یک ترکیب زیتونی مناسب صورت است و چون توناژ سبز دارد ، قرمزی پوست را خنثی میکند .


 

 

 


 رنگ بعدی که میخواهیم خدمتتون معرفی کنیم ، رنگ خاکستری است . ترکیب رنگ سفید با رنگ مشکی ، به ما رنگ خاکستری میدهد . ولی در اینجا ، پالت ما ، دارای رنگ خاکستری بطور مجزا میباشد . رنگ خاکستری میتواند تیرگیهایی مانند لک یا کک ومک و یا لکه های قهوه ای رنگ را بر روی پوست ، پوشش دهد . برای اینکه رنگ خاکستری ، به رنگ پوست نزدیک باشد و قابل استفاده باشد ، آن را با رنگ روشن پالت فونمان یعنی با رنگ شماره یک ، ترکیب میکنیم و تا جایی این ترکیب کردن رنگها را ادامه میدهیم تا به یک توناژ مناسب از رنگ خاکستری جهت استفاده بر روی صورت ، دست پیدا کنیم . میتوانیم که از مقداری رنگدانه ی نارنجی و زرد نیز استفاده کنیم .
 

 

اهمیت ترکیب رنگ کاموفلاژ در گریم صورت

رنگهای دیگری نیز در پالت وجود دارد که کاربرد آنها مختلف است 

یک گریمور باید ترکیب رنگها را بلد باشد . مثلا برای ایجاد رنگ نارنجی ، کافی است که مقداری رنگ قرمز و زرد را با هم مخلوط کنیم .

و یا اینکه میتوان رنگ آبی و زرد را با هم مخلوط کرد تا رنگ سبز بدست بیاید . 

همینطور میتوان رنگ آبی و رنگ خنثی کننده ی آن یعنی نارنجی را با هم مخلوط نمود و رنگ قهوه ای را ایجاد کرد .

تمام این رنگها را با رنگ آکوا نیز میتوان ایجاد کرد که در این حالت میشود بعنوان زیر ساز سایه از آنها استفاده کرد .


مثلا برای زدن سایه ی سرمه ای ، میتوانید از رنگ آبی پالت استفاده کنید.و نیزبا ایجاد رنگ قهوه ای در تونهای مختلف ، میتوان برای ابرو از آن استفاده نمود.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

دوشنبه 24 مهر 1396 - 17:54:13
ببخشید میشه ازاین پالت ب جای کانسیلر استفاده کرد؟
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: