یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 - 16:24:35

مصاحبه با یکی از بهترین آرایشگران و مدرسان زن ایران

مصاحبه با ملیحه قاسم نژاد

چگونه می توان یک میکاپ آرتیست حرفه ای شد؟

 

مصاحبه با خانم ملیحه قاسم نژاد، یکی از بهترین میکاپ آرتیست های عروس

 

زیبایی و آراستگی از مواردی هستند که در طول تاریخ بشر همواره مورد توجه افراد قرار گرفته اند. ظاهر افراد نشان از شخصیت آنان دارد و در ارتباطات اجتماعی آن ها نیز بسیار موثر است. از این جهت، آرایش صورت و گریم بسیار حائز اهمیت بوده تا عیوب موجود در صورت افراد را به راحتی پوشانده و زیباتر شدن را به دنبال داشته باشد. حرفه آرایشگری به خصوص میکاپ و گریم نیز هنری است که به زیباتر شدن ظاهر افراد می پردازد. امروزه این حرفه به یک علم در جهان تبدیل شده است که قواعد و اصول مربوط به خود را دارد. برای فعالیت در شغل میکاپ آرتیست باید بتوانید در کنار معلومات تخصصی خود، مهارت های ارتباطی خوبی نیز داشته باشید. در ادامه این مقاله قصد داریم به مصاحبه با یکی از بهترین آرایشگران و مدرسان زن ایران بپردازیم. اگر از کاربران وب سایت رژلب باشید، حتما با خانم ملیحه قاسم نژاد آشنایی دارید. پیش از این، مصاحبه هایی با خانم قاسم نژاد در همین وب سایت صورت گرفته است؛ ایشان طی سالیان اخیر به موفقیت های بسیاری دست یافته اند که ما در این بخش قصد داریم به آن ها بپردازیم. با ما همراه باشید.

 

1. خانم قاسم نژاد از تصاویر و آلبوم های جدید شما به راحتی می توان پی به تغییرات اساسی در حوزه میکاپ و گریم عروس برد، لطفا بفرمایید طی سالی که گذشت چه تکنیک های جدیدی را وارد این عرصه کرده اید؟


چون رشته تحصیلات آکادمی بنده گریم - طراحی و نقاشی و مینیاتور و تکنولوژی آموزش بود و این 3 شاخه کاملا باهم مرتبط و منطبق می باشند، توانستم طی یک بررسی همه جانبه و دقیق و تلاش های مستمر و شبانه روزی، مبتکر سبک ها و روش های نوین از جمله : فن سازی، قلم زنی، فرمول های نقاشی خاص گریم، رنگ سازی در گریم، ژورنال خوانی سایه و فرمول سازی اجزای صورت، آرایش استخری و سبک شناسی، برندشناسی و ....  باشم و این سبکها سالهاست که توسط شخص خود بنده و مدرسینی که در این سالها از آکادمی بنده در کلیه شهرهای ایران و خارج از کشور فارغ التحصیل شدند در دانشگاهها ، همایشها و کارگاههای گریم در سراسر کشور تدریس می شوند و پیشرفت و رونق در کسب و کار بسیاری از همکاران و هنرآموزان این شاخه را به همراه داشته است.


2. آیا سبک کاری شما در سال جدید دچار تغییر و تحول شده است؟


سبک های بنده به چند دسته تقسیم می شوند که طی چندین ترم به کارآموزان آموزش داده می شود. بعضی از تکنیک ها پایه و بیس و زیربنای کار طراحی و نقاشی و گریم و میکاپ می باشد که تغییر ناپذیر و مداوم است ولی بعضی از تکنیک ها از قبیل فنون سرعت دست، متریال شناسی، و کلیه سبک ها و روش های مربوط به فن سازی و میکاپ عروس هر 6 ماه یکبار با کلیه متدهای جهانی روز آپدیت می شوند و متریال درجه یک و جدیدی که وارد بازار میکاپ می شوند با تکنیک های به روز در اختیار هنرجویان قرار داده می شود و هر 6 ماه یکبار کلیه فارغ التحصیلان آکادمی گریم ما با تکنیک های جدید جهانی و متریال و تکنیک های جدید آبدیت و بروز می شوند.

 

مصاحبه با یکی از بهترین میکاپ آرتیست های برتر ایران


3. علاقه مندانی که قصد دارند وارد عرصه گریم و میکاپ تخصصی شوند، چه آموزش های بیسیکی را باید بگذرانند؟


در ترم اول: شناخت اسکلت و اجزای چهره – زیرسازی پوست – ژورنال خوانی سایه ها – رنگ شناسی انواع پوست ها – کانتورینک در صورتهای مختلف – گریم استخری – شناخت فرمولهای تک تک اجزای چهره – تمرینهای نقاشی – فید کردن – قلم زنی و .... – هاشور ابرو و طراحی ابرو و ....
ترم دوم : سرعت دست – فرمولهای نقاشی و قلم زنی 2- فن سازی – ظرافت های گریم – برند شناسی – رنگ سازی فن – زیرسازهای حرفه ای چشم و پوست – پاکسازی پوست – سایهه ای حرفه ای و ... – تمرین سبکهای مختلف گریم عروس و هرآنچه که برای خلق گریم و میکااپ حرفه ای عروس باید بدانند.
ترم سوم : کارگاههای عروس  و تربیت مدرس و مربی گری و تهیه آلبوم نمونه کار و معرفی کارآموزان به بازار کار


4. یک میکاپ آرتیست حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟


-مغرور نباشه و همیشه در یادگیری و کسب مهارت تواضع داشته باشه و هرروز به دنبال تکنیک های جدید و خلق آثار نو از خود باشه
-  اخلاق خوب و برخورد مناسب با پرسنل و ارباب رجوع یکی از اصول مهم در این رشته می باشد.
- مردم دار و اجتماعیباشد و بتواند فن بیان و دانش علمی خود را ارتقاء بدهد و برای تمام لحظات و تایم های کاری خود برنامه ریزی و مدیریت درست داشه باشد.

 

5. شرایط ثبت نام در کلاس های آموزشی شما به چه صورت است؟


برای هنرجویانی که مبتدی هستند و تایم کافی دارند 3 فرم را بصورت غیر فشرده می توانند ثبت نام نمایند و پس از اخذ پایان نامه بین المللی و کسب مهارتهای لازم وارد بازار کار شوند. و برای هنرجویان خارج از کشور و شهرستانی که فرصت کافی ندارند کلاسهای فشرده و فول تایم را با توجه به بودجه و زمان خودشان به صورت خصوصی یا نیمه گروهی پیشنهاد می کنیم که در هر دو صورت کلاسها تضمینی و با انتخاب تایم و زماناز طرف خود هنرجو انجام خواهد گرفت .

 

6. چه تکنیک ها و مهارت هایی در ورکشاپ ها و مستر کلاس های شما آموزش داده می شوند؟


- آموزش کلیه تکنیکهای یک عروس کامل
- زیرسازی های فول تخصصی و برای انواع مشکلات پوستی
- آموزشی انتخاب فن مناسب ، خنثی سازی پوست ، رنگ سازی و فن سازی
- قرینه سازی ابرو و هاشور حرفه ای
- آموزشی سایه های جدید و به روز و فید و قلم زنی سایه
- کانتورینگ و گریم استخری
- و هر آنچه که برای یک میکاپ و گریم حرفه ای عروسی باید هنرجو بداند آموزش داده خواهد شد.

 

معرفی یکی از بهترین گریمورهای تخصصی عروس 

 

7. در سالی که گذشت، شاهد کلاس های آموزشی گسترده شما بودیم؛ آیا هنرجویان شما موفق به ورود به بازار کار شده اند؟


در تهران و کلیه شهرهای ایران و خارج از ایران فارغ التحصیلان آکادمی ما مشغول به فعالیت حرفه ای و موفق می باشند که باعث افتخار تیم مدرسین ماست.
هرروز استقبال چشم گیرتری در عرصه بین الملل در مورد رضایت هنرجویان دریافت می نماییم و سالانه تعداد زیادی میکاپ آرتیست و فارغ التحصیل به مدرسین حرفه ای این شاخه از طرف این آکادمی اضافه می شوند .

 

8. در سال جدید چه برنامه های آموزشی برای علاقه مندان در نظر دارید؟


در سال جدید در پی گسترش آکادمی در شعبه های مختلف در سراسر کشور خواهیم بود و اینکه بتوانیم دسترسی هنرجوهای این شاخه را با نمایندگی های فروش و خرید آسان با بهترین انتخاب با توجه به بودجه موردنظر خود آشنا کنیم.
اگر هنرجویان عزیز نتوانند پکیج مناسبی را حتی با کمترین هزینه به صورت کامل تهیه نمایند حتی با بهترین آموزش نیز دچار سردرگمی و ضعف در کار حرفه ای خود خواهند شد لذا برای از بین بردن دغدغه های هنرجویان از عدم شناخت محصولات خوب و انتخاب صحیح محصولات آنان را با نهایت بردباری راهنمایی و بدرقه خواهیم نمود و حتی محصولات را در صورت لزوم پس از کسب دوره در محل کار خود برایشان ارسال خواهیم نمود .
هدف ما رضایت صد در صدی تک تک کسانی است که افتخار خدمتگزاری را به تیم آموزشی ما می دهند و یاری رساندن این افراد به بالاترین پله های ترقی و موفقیت آرزوی ماست.

 

جهت مشاهده مصاحبه های پیشین خانم قاسم نژاد، روی این لینک کلیک کنید.

 

با مدارک بین المللی و تمرین، رفع اشکال و تهیه آلبوم نمونه کار با مشاورین آکادمی استاد قاسم نژاد مدرس بین المللی گریم تماس بگیرید:


تلفن آموزش گریم فوق تخصصی عروس استاد قاسم نژاد


09029024848
09124340985

 


 لینک اینستاگرام خانم قاسم نژاد :

     

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

یکشنبه 13 مرداد 1398 - 19:53:10
عاشقتم استاد
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: