یکشنبه 18 تیر 1396 - 17:42:18

رونمایی از بایومارین برند جدید پارس حیان

جشن رونمایی از محصولات پوستی بایومارین

رونمایی از برند جدید شرکت پارس حیان

 

شرکت پارس حیان ، یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات مراقبت شخصی و مراقبت از پوست، مو و دندان و محصولات آرایشی در خاورمیانه می باشد.

شرکت پارس حیان توسط دو نفر از دانشمندان سرشناس، محقق و اساتید دانشگاه، سرکار خانم ها دکتر رقیه گلوبندی و دکتر زهرا گلوبندی در سال 1361 تأسیس گردید.

و تا کنون محصولات آرایشی و بهداشتی متفاوتی را با برند های مختلفی مثل آردن،محصولات هرباسنس،سان سیف،هیدرودرم و...به بازار آرایشی ایران و خاورمیانه عرضه کرده است.

شرکت پارس حیان در روز شنبه 96/04/17 از دوازدهمین برند خود تحت نام بایومارین رونمایی کرد.

به گزارش سایت آرایشی رژلب در روز شنبه 17 تیر ماه در باشگاه فرمانیه تهران با حضور جمعی از مدیران سالن های زیبایی و فروشگاه های آرایشی در کنار مدیران شرکت پارس حیان از برند بایومارین رونمایی شد.

سبد محصولات پارس حیان شامل 300 محصول می باشد، که زیر مجموعه 12 برند آرایشی و بهداشتی مختلف هستند

محصولات پوستی بایومارین  برندی ایرانی است که مواد اولیه آن از کشور فرانسه وارد می شود و میزان کارایی آن با استانداردهای شرکت بایوتک مارین فرانسه مطابقت داده شده است.

با توجه به اینکه تا کنون محصولات و سیستم خدمات پاکسازی پوست در مراکز زیبایی به طور صد در صد در اختیار محصولات خارجی بوده است  اکنون پارس حیان با برند بایومارین و با روشی نوین و کارآمدتر وارد  بازار آرایشی و بهداشتی شده است. پیش بینی می شود برند بایومارین، در سال اول با ایجاد هزار فرصت شغلی و صرفه جویی ارزی یک میلیون دلاری نقش مهمی در رونق تولید داخلی و اشتغال زایی داشته باشد. محصولات بایومارین که نتیجه تلاش های پنج ساله در بخش های تحقیق و توسعه و تحقیق بازار پارس حیان می باشد از نیمه دوم تیرماه سال 96 آماده همکاری با مراکز زیبایی، آموزشگاه ها و مراکز فروش آرایشی بهداشتی می باشد. محصولات برند بایومارین برگرفته از جلبک های دریایی است که با آخرین تکنولوژی تولید، بسته بندی و تهیه شده و به بازار عرضه می گردد. 

تلفن خرید محصولات بایومارین

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: