چهارشنبه 23 مهر 1393 - 22:39:48

آموزش آرایش چشم

آموزش سایه زدن






ابتدا سایه پایه را می زنیم تا رنگ پلک برای سایه زدن بعدی یکدست باشد.می توانیم در این مرحله از کانسیلر استفاده کنیم.









بعد از گوشه بیرونی چشم شروع کنید به سایه زدن که در اینجا از سایه پودری صورتی کمرنگ استفاده شده و در این نوع آرایش بهتر است از سایه های پودری و مات استفاده بشود و در صورت امکان از سایه های روغنی و چرب استفاده نکنید .













از انتهای گوشه داخلی چشم بصورت ضربه ای سایه آبی کمرنگ را از روی پلک دوم چشم بزنید بصورتی که در تصویر میبینید سایه آبی بصورت هاله ای کمرنگ سطح پلک را پوشانده است و دقت کنید سایه صورتی زیری را با سایه آبی نپوشانید ، تا هارمونی که این دو رنگ با هم دارند به هم نخورد .





از سایه مشکی برای سایه زدن دور چشم استفاده میکنیم و به دقت از زیر چشم ار گوشه داخلی چشم به بیرون را سایه بزنید و سعی کنید خطوط سایه در گوشه داخلی چشم نازک تر از گوشه بیرونی باشد تا چشم ها گرد به نظر نرسد  بعد از کشیدن انتهای بیرونی چشم بالای چشم را هم خیلی کمرنگ در گوشه چشم سایه بزنید و خط انتهایی سایه را کمی تیز بکشید تا چشم ها کشیده به نظر برسند.







بعد روی سایه مشکی  زیر چشم را با مداد چشم سفید بکشید تا سایه مشکی زیر چشم کامل پخش شود و آرایش مصنوعی به نظر نرسد.کسانی که دوست دارند چشم هایشان درشت تر به نظر برسد می توانند داخل چشم را با مداد سفید چشم بکشند و با برس سایه بین مژه های پایین را با سایه مشکی و یا قهوه ای تیره  از داخل به خارج سایه بزنند.











بالای چشم را خط چشم مایع بکشید و دقت کنید خط چشم در آرایش های امروزی خیلی نباید از محدوده چشم بیرون بزند تا آنجایی که امتداد چشم شما است باید خط چشم کشیده شود نه بیشتر .

در آخر مژه ها ی بالا و پایین را ریمل بزنید.سعی کنید مژه های پایین را با دقت زیاد و با نوک برس ریمل بزنید تا رنگ ریمل زیر چشم ها پخش نشود.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

پنجشنبه 15 آبان 1393 - 20:49:19
سلام چرااول پایین چشمومشکی کشیدبعدبامدادسفیدوسط سایه مشکی کشیدآخه نمیشه که روی سایه مشکی بامدادسفیدکشید
شنبه 03 آبان 1393 - 23:54:04
این اموزش عالی بود دقیقا چیزی بود که من مشکل داشتم
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: