شنبه 18 اردیبهشت 1395 - 10:39:19

کوپ باب

انواع کوپ باب

مدل مو باب

کوپ جدید

مدل مو باب

امروزه در بین خانم ها و دختر خانم های جوان مدل موی باب طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. زیرا مدل باب به مدل های مختلفی در آمده و می توان با استفاده از روش های مختلفی مدل موهای باب را آراست. بنابراین ترس این که موهای کوتاه را نمی توان به حالت های مختلف در آورد از بین می رود. مدل موی باب به خصوص در بین افراد مشهور هالیوودی و بسیاری از هنرمندان دیگر نیز طرفدار داشته و شاهد این هستیم که این افراد نیز در مراسم های مختلف موهای کوتاه خود را به مدل های مختلفی در می آورند.
در این مقاله از سایت رژلب به بررسی چند مدل موی زیبا که روی کوپ باب انجام شده است، پرداخته شده است.


کوپ باب

کوپ باب



مدل های باب مختلفی وجود دارد به همین دلیل باید با توجه به سلیقه و مدل صورت خود درباره مدل باب مورد علاقه خود از آرایشگرتان نظر خواسته و مدل مناسب خود را انتخاب کنید.

 

کوپ باب گرد با چتری های کنار سر

باب گرد

این مدل  کوپ باب بسیار رایج بوده و در آن موها همگی به یک اندازه کوتاه می شوند، در این مدل مو چتری های جلوی سر کمی بلند تر از معمول کوتاه شده و به صورت کج روی صورت قرار می گیرند.

 


کوپ باب بلند

باب بلند


این مدل باب طرفداران زیادی دارد، زیرا در این مدل موها تا روی شانه کوتاه شده و بدون نگرانی از کوتاهی موها می توان آن ها را به سادگی آراست.


کوپ باب کوتاه

باب کوتاه


در این مدل باب موها تا روی گوش و یا کمی پایین تر از گوش کوتاه می شود، که برای زیبایی بیشتر آن می توان، موهای پشت سر را کوتاه تر و موهای جلوی سر را بلندتر کوتاه کرد تا حالت جذاب تری به موها داده شود.

 

باب بلند و چتری

باب چتری

یکی دیگر از مدل موهای پر طرفدار باب بلند کوتاه کردن موها و چتری کوتاه کردن جلوی آن هاست. از طرفی یکی از بزرگ ترین مزیت های این مدل مو این است که می توان موها را به هر مدلی در آورده و به سبک های مختلف آراست زیرا موها به اندازه کافی بلند هستند.

 

مدل موهای مختلف روی مدل باب :
دم اسبی بستن موها

دم اسبی پایین

 

دم اسبی بالا

بسته به این که مدل باب در چه اندازه ای باشد، می توان موها را به صورت دم اسبی در بالای سر و یا در پایین سر جمع کرد. این مدل بسیار زیبا بوده و حتی در مهمانی ها و مناسبت های رسمی هم قابل استفاده است.

 

مدل بان

مدل مو بان


حتی بر روی مدل باب نیز می توان یک بان زیبا به وجود آورد، کافیست قسمت جلویی موها را در بالای سر به صورت یک بان جمع کرده و بقیه موها را آزاد رها کرد. البته لازم به ذکر است که در صورتی که موها بلند باشند، همه موها را می توان به صورت بان روی سر جمع کرد.

 

باب فر

باب فر

دراین مدل مو فرقی ندارد که موها بلند باشند یا کوتاه زیرا در هر صورت می توان موها را فر کرده و حالت داد.

 

باب حالت دار

باب حالت دار

این مدل مو نیازی به فر کردن نداشته و با کمی حالت دار کردن موها می توان تغییرات اساسی در چهره به وجود آورد. این مدل در بین دختر خانم های جوان طرفداران بسیاری داشته و با کمی به هم ریخته تر کردن موها به جذابیت آن افزوده می شود.

 

باب نامتقارن

باب نامتقارن

اگر موهای خود را برای مدتی است که به صورت متقارن و معمولی کوتاه کرده و به دنبال یک تغییر هستید، می توانید پشت موهای خود را کوتاه تر از قسمت جلویی کرده و از مدل باب نامتقارن خود لذت ببرید.

 

حالت دادن جلوی موها

مو کوتاه

در این مدل مو می توان موهای جلوی سر را از بقیه موها جدا کرده و کمی پیچید یا به صورت های مختلف بافت. این کار نه تنها تغییرات زیادی در چهره به وجود می آورد بلکه به زیبایی بیشتر مدل مو نیز کمک می کند.

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 18 اردیبهشت 1395 - 13:55:26
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: