دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 - 11:35:01

مدل مو دخترانه

مدل مو ساده

مدل مو دم اسبی

مدل مو دخترونه



یکی از ساده ترین و پایه ای ترین مدل مویی که دختر خانم ها از سنین کودکی فرا می گیرند، دم اسبی کردن موهاست. دم اسبی بستن موها ممکن است ساده و معمولی به نظر رسیده و چندان به چشم نیاید ولی با همین دم اسبی ساده می توان مدل موهای مختلف و زیبایی به دست آورد. در این مقاله به مدل موهایی که با استفاده از دم اسبی به دست می آیند بیشتر پرداخته شده و شینیون ساده ای با این مدل مو آموزش داده می شود.

مدل مو  دخترانه  دم اسبی 

 

مدل مو دخترانه

 

در این مدل مو تنها کاری که باید انجام دهید این است که موها را شانه کرده و در بالای سر به صورت دم اسبی ببندید. البته می توانید ادامه موها را کمی فر کرده و به آن ظاهر زیباتری ببخشید. این مدل مو در عین سادگی طرفداران بسیاری داشته و بسیاری از افراد مشهور در بسیاری از مراسم و مناسبت های مهم از این مدل موی ساده و در عین حال زیبا استفاده می کنند.

مدل موی پاپیونی

 

مدل مو پاپیونی



در این مدل مو دخترانه  بسیار ظریف  ابتدا موها  را در نقطه دلخواه از سر به صورت دم اسبی بسته و سپس کمی از موها را جدا کنید. بقیه موها را داخل کش برده و آن را تا نیمه بیرون آورید. دسته مویی که از قبل جدا کرده بودید را دور آن بسته و پاپیون زیبایی روی سر خود داشته باشید.

 

آموزش مدل مو پاپیونی

 

مدل مو بان کلاسیک

 

مدل مو ساده بان



بان کلاسیک یکی از مدل موهای بسیار ساده ودر عین حال پرطرفدار در بین خانم هاست. این مدل موی زیبا می تواند در بالای سر و به صورت مرتب بوده و یا در پایین سر و به صورت نامرتب به دست آید. البته این مدل مو می توان به جای پشت و مرکز سر در دو طرف سر هم انجام شود. برای به دست آوردن بان کلاسیک کافیست موها را به صورت دم اسبی بسته و آن ها را دور کش بپیچانید. سپس با استفاده از سنجاق سر انتهای موها را محکم کنید. این مدل مو بسیار ساده و شیک است.

مدل مو بافت بان

 

مدل مو بافت بان

 


اگر به دنبال مدل مویی هستید که ساده و سریع به دست آید، بافت بان را می توانید امتحان کنید. این مدل مو می تواند به صورت مرتب و یا کاملا نامرتب به دست آید و در هر دو حالت نتیجه زیبایی داشته باشد. برای انجام این مدل مو کافیست موها را به صورت یک دم اسبی بسته و سپس دور آن را هم ببافیدو با کش محکم کنید. موی بافته شده را هم با کش محکم بسته و پس از آن که بان را درست کردید، موهای بافته شده را هم دور آن بپیچانید.

البته بسیاری از مدل مو های دیگر هم با استفاده از دم اسبی به دست می آیند و این امر به سلیقه و انتخاب افراد خوش سلیقه ای چون شخص شما بستگی دارند.

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: