چهارشنبه 11 بهمن 1396 - 17:29:28

لیست بهترین محصولات میکروپیگمنتیشن-هاشور

کاتالوگ محصولات میکروپیگمنتیشن
لیست محصولات تاتو ایمن


 همه ما می دانیم که داشتن ابزار و محصولات حرفه ای و با کیفیت چقدر در ارائه کار خوب می تواند تاثیر گذار باشد به خصوص در کارهایی که مستقیما با پوست و سلامت انسان ارتباط دارد. امروز لیستی از محصولاتی که برای انجام عمل میکروپیگمنتیشن مورد نیاز است را براتون توضیح می دهیم.


محصولات مورد نیاز میکروپیگمنتیشن

 

  • دستگاه میکروپیگمنتیشن
  • کلینزر
  • بی حسی تاتو
  • رنگ میکروپیگمنتیشن
  • کارتریج میکروپیگمنتیشن
  • جای رنگ
  • ترمیم کننده بعد از میکروپیگمنتیشن
  • بسته موارد بهداشتی یکبارمصرف 

بهترین محصولات میکروپیگمنتیشن چه ویژگی هایی دارند؟

برای پی بردن به کیفیت محصولات میکروپیگمنتیشن چند راه وجود دارد. 

خرید از نمایندگی های کمپانی های جهانی 

اول از همه سعی کنید از کمپانی و شرکت های معتبر خرید کنید. تعدادی  از برندهای معتبر میکروپیگمنتیشن نماینده انحصاری در ایران دارند و چون کمپانی مادر برای تمام نمایندگی های خود در سراسر جهان محصولات را با یک استاندارد و کیفیت تولید می کند و قطعا از سازمان های معتبری مثل سازمان غذا و دارو آمریکا مجوز دریافت می کنند لذا به صورت سلیقه ای جهت پایین آوردن قیمت تمام شده محصولات نمی توانند کیفیت محصولات را تغییر دهند. این درحالی است که تاجرانی که به صورت شخصی و تحت نام و مارک مورد نظر خود تنها سفارش تولید دستگاه ها و محصولات میکروپیگمنتیشن را به کارخانه های تولیدی خارج از کشور می دهند خود تعیین کننده کیفیت و مرغوبیت محصولات هستند و معمولا برای اینکه بتوانند در بازار رقابتی از نظر قیمت فروش رقابت کنند معمولا کیفیت را فدای قیمت تمام شده می کنند.
 

تست محصولات میکروپیگمنتیشن قبل از خرید


معمولا اکثر شرکت هایی که در زمینه فروش محصولات میکروپیگمنتیشن مانور می دهند فضایی را جهت تست و کار با محصولات خود در نظر می گیرند. تست کردن برای مواردی مثل دستگاه میکروپیگمنتیشن می تواند معیار خوبی برای شما باشد می توانید روی یک پوست مصنوعی با دستگاه کار کنید تا متوجه کیفیت تزریق رنگ و میزان قدرت و لرزش دستگاه بشوید.

تحقیق و پرس و جو


همیشه حرفه ای ها، حرفه ای ها را پیدا می کنند. این مثال را شاید خیلی شنیده باشید. قطعا در رشته میکروپیگمنتیشن هم این موضوع صادق است وقتی شما محصولی را می بینید که پیگمنتر های حرفه ای و مدرسین میکروپیگمنتیشن نامبروان با آن کار می کنند  قطعا نسبت به کیفیت آن مطمئن تر می شوید. زیرا کیفیت  بعضی محصولات میکروپیگمنتیشن مثل رنگ را نمی توان با تست کردن متوجه شد و زمان در اثبات کیفیت این گونه محصولات بسیار تاثیر گذار است. پس بهتر است از تجربه و دانش دیگر دوستان استفاده کرد.

در اد امه لیست بهترین  محصولات میکروپیگمنتیشن کمپانی PM را با هم می بینیم. این کمپانی نمایندگی های متفاوتی در ژاپن، ایتالیا و آمریکاو... دارد و محصولات خود را با کیفیت جهانی توزیع می کند و دارای مجوز از FDA آمریکا است و بسیاری از پیگمنترهای حرفه ای نام کمپانی و محصولات PMU را میشناسند و کیفیت آن را تایید می کنند.

 


 


نمایندگی فروش محصولات میکروپیگمنتیشن PM


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: