شنبه 24 فروردین 1398 - 15:27:53

آرایشگاهی با جدیدترین مدل رنگ مو 2019

بهترین رنگ و مش کار شمال تهران

جدیدترین مدل های رنگ موی 2019

 

آرایشگاهی با جدیدترین مدل رنگ مو 2019


رنگ مو یکی از مهم ترین ابزارها برای آرایش به خصوص در میان بانوان است که انتخاب صحیح آن حائز اهمیت می باشد. در صورت انتخاب رنگ موی بی کیفیت و تقلبی نه تنها نتیجه دلخواه کسب نخواهد شد، بلکه مشکلات پوست و مو نیز برای مصرف کننده به ارمغان خواهد آمد. به همین دلیل، انتخاب آرایشگاهی که جدیدترین مدل های رنگ مو را طبق استانداردها و مسائل کیفیتی پیاده سازی کند، از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه این مقاله از وب سایت رژلب، قصد داریم یکی از بهترین آرایشگاه های دارای تخصص امور رنگ و کار با مواد را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.


رنگ مو چیست؟


رنگ مو فقط یک ابزار آرایشی ساده نیست که رنگ های دلخواه مو را برایتان به ارمغان بیاورد. گاها می توان با استفاده از رنگ مو و تکنیک های مربوط به آن، پوست های دارای تناژ تیره را روشن تر کرد و جذابیت خاصی به استایل های معمولی بخشید. در زمان های قدیم، معمولا از مواد طبیعی مانند حنا برای رنگ کردن موی سر استفاده می کردند. امروزه اما این مواد جای خود را به رنگ های شیمیایی با طیف های مختلف و متنوع داده اند. تنوع و گستردگی طیف رنگی این مواد به حدی بالا است که اغلب اوقات تصمیم گیری راجع به آن از عهده مصرف کننده خارج می باشد. در این هنگام است که نقش متخصصان کار با مواد بسیار پر رنگ شده و بهتر است مشاوره های لازم را از آن ها خواست.
نکته ای که در انتخاب رنگ مو بسیار حائز اهمیت است، تناسب آن با سایر اجزای صورت، رنگ پوست و رنگ چشم است. در واقع، انتخاب یک رنگ موی زیبا به فاکتورهایی مرتبط است که بدون در نظر گرفتن آن ها، موهای رنگ شده از جذابیت بالایی برخوردار نخواهد بود. امروزه شاهد پیشروی رنگ های مرجانی، نسکافه ای، عسلی، کاراملی، هایلایت، پر کلاغی و ... در عرصه مد هستیم که انتخاب آن ها به ویژگی های مراجعه کننده بستگی دارد. در ادامه به نقش هماهنگی رنگ مو با سایر اجزای صورت اشاره خواهیم کرد:
برای انتخاب رنگ مو مناسب با چهره خود، تنها به رنگ روی جعبه محصول دقت نکنید. این رنگ ها معمولا اغراق آمیز بوده و قطعا با رنگی که شما بعد از گذاشتن مواجه می شوید، تفاوت های بسیاری دارد. توصیه ما به شما این است که ویژگی های روی بسته را به دقت بخوانید و سپس آن ها را با خصوصیات خود وفق دهید. احتمالا می پرسید چگونه می توان خصوصیات رنگ مو را با ویژگی های خود هماهنگ کرد؟ پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

 

بهترین رنگ و مش کار شمال تهران

 

انطباق رنگ مو با رنگ پوست

رنگ پوست در دو دسته سرد و گرم قرار می گیرد و دانستن آن های برای انتخاب رنگ مویی که به چهره بیاید، از اهمیت بالایی برخوردار است. روش تشخیص گرم یا سرد بودن رنگ پوست بدین صورت است که اگر پوست تان طلایی، زیتونی یا تیره است و چشمانی تیره دارید، پس رنگ پوست تان گرم است. اگر رنگ پوست تان روشن و چشمانی به رنگ سبز یا آبی دارید، در دسته افراد دارای رنگ پوست سرد قرار می گیرید.
اگر ته مایه رنگ پوست تان گرم است، می توانید از رنگ مو دارای تناژ طلایی مانند کاراملی استفاده کنید. توجه داشته باشید که انتخاب رنگ تیره و مشکی چندان مورد پسند نیست؛ به دلیل آن که صورت را محو کرده و حالت جذابی به آن نمی دهند. اگر هم قصد انتخاب رنگ مو طلایی را دارید، دقت کنید که خیلی روشن نباشد تا رنگ موی تان نارنجی نشود.
اگر رنگ پوست تان سرد است، می توانید از رنگ مو بلوند خاکستری و قهوه ای روشن استفاده کنید. دقت کنید که رنگ های طلایی، طلایی مایل به قرمز و مسی، سرخی پوست را بیشتر جلوه داده و برای شما مناسب نیستند.

انطباق رنگ مو با رنگ چشم

انطباق رنگ مو با رنگ چشم مانند رنگ پوست حائز اهمیت نیست؛ اما در نظر گرفتن این نکته می تواند در هر چه زیباتر شدن شما نقش به سزایی داشته باشد.

انتخاب رنگ مو برای افراد با چشم های قهوه ای

بهترین انتخاب برای افراد دارای چشم قهوه ای این است که از رنگ های گرم استفاده شود. رنگ مو قهوه ای فندقی و بلوند عسلی گزینه های خوبی محسوب می شوند. از انتخاب رنگ مو بلوند نقره ای و پلاتینه خودداری کنید.

انتخاب رنگ مو برای افراد با چشم های روشن

اگر دارای چشم های روشن هستید، بهتر است به دنبال رنگ مو خیلی روشن مانند بلوند یخی بروید. اما اگر چشم روشن و پوست تیره دارید، بهترین انتخاب برای شما رنگ های گرم مانند قهوه ای روشن و بلوند تیره است.

 

رنگ موی جدید 98


نقش رنگ مو در برجسته نشان دادن اجزای صورت


ترفندهای رنگی ساده ای وجود دارند که می توان از آن ها برای برجسته کردن بخشی از صورت استفاده کرد. به عنوان مثال با رنگ مو قرمز یا بنفش می توان درخشندگی بسیاری به چشمان روشن به ویژه رنگ سبز داد. علاوه بر این، با قرار دادن هایلایت های ظریف نزدیک به استخوان های گونه، شقیقه و بالای پیشانی می توان در نواحی مذکور عمق ایجاد کرد. در واقع شما با این کار فضایی برای روشنی و تیرگی ایجاد می کنید که سایه ها و هایلایت های روی صورت را بیشتر مشخص می کنند. همچنین می توان از رنگ های متضاد برای جلب توجه به ویژگی های خنثی روی صورت از جمله کک و مک استفاده کرد.


جدیدترین مدل رنگ مو 2019


در سال 2019 دوباره شاهد سلطنت رنگ های فانتزی از مرجانی و صورتی مرواریدی گرفته تا ارغوانی و بنفش خواهیم بود. صد البته که موهای بلوند به رنگ کره ای، بیسکوییتی، هایلایت های قهوه ای روی موهای تیره، ترکیب هیجان انگیز رنگ مو کره بادام زمینی و ارغوانی، آمبره هلویی و بلوند خاکستری نیز از آن جمله رنگ هایی هستند که هر خانمی را ترغیب به امتحان کردن آن ها می کنند.

رنگ مو مرجانی

رنگ مرجانی یکی از رنگ های انتخابی کارشناسان مد برای سال 2019 می باشد که از استقبال گسترده ای در بین نوجوانان و جوانان برخوردار شده است. این رنگ با تناژ گرم و جذابی که دارد، ظاهری لطیف به چهره می بخشد. درواقع رنگ مرجانی ترکیبی از صورتی و طلایی است و در دسته رنگ های گرم قرار می گیرد.
توجه داشته باشید که رنگ مرجانی برای افراد دارای رنگ پوست گرم و ظاهر بور مناسب نیست. البته افرادی که دارای پوست سبزه یا گندمگون هستند، یا صورت لاغر و ظریفی دارند، می توانند با خیال راحت نسبت به انتخاب این رنگ اقدام کنند.
البته که گذاشتن رنگ موی مرجانی نیازمند تبحر خاصی است و شما برای انجام هر چه بهتر آن ترجیحا باید به نزد یک آرایشگر ماهر بروید. اگر برای قرار دادن این رنگ مو یا سایر رنگ موهای 2019 به دنبال یک آرایشگر زبردست هستید، پیشنهاد سایت رژلب به شما، سرکار خانم نازنین جعفری است. ایشان با بهره گیری از جدیدترین متدهای روز دنیا و همچنین مواد استاندارد و مرغوب، تجربه بسیار خوبی را از رنگ و مش کردن برای شما فراهم می آورد.

 

مدرس کار با مواد شمال تهران

 

نسکافه ای؛ رنگ موی پرطرفدار

یکی از رنگ موهای محبوب سالیان اخیر، نسکافه ای با درجه های روشن و تیره است. معمولا قبل از قرار دادن رنگ موی نسکافه ای، موها را به پایه هشت دکلره می رسانند. همچنین در ترکیب آن می توان از رنگ های شکلاتی و کاراملی جهت زیبایی هر چه بیشتر استفاده کرد.

عسلی؛ خیره کننده و جذاب

رنگ عسلی برای صورت هایی با رنگ پوست نه خیلی روشن و نه خیلی تیره مناسب است. رنگ عسلی به نوعی بلوند تیره نیز محسوب می شود. علاوه بر این، گزینه مناسبی برای افرادی است که می خواهند رنگ موی روشن خود را کمی تیره کنند. البته باید دقت کنید که ابتدا رنگ موی شما باید به پایه رنگ موهای طبیعی برسد که این کار بسیار دشوار و زمان بر خواهد بود. نحوه صحیح رنگ کردن نیز بسیار اهمیت دارد و بهتر است نزد رنگ و مش کار باتجربه انجام شود.

کاراملی؛ گزینه مشکل پسندان

این رنگ مو دارای فرمولاسیون ترکیبی است که نیاز به مهارت بالایی دارد. رنگ موی کاراملی برای افرادی که دارای پوست سبزه هستند، بهترین گزینه است.


خانم جعفری کلاس های آموزشی رنگ و مش نیز برگزار می کنند که جهت مشاوره و تعیین وقت می توانید از طریق آدرس و شماره موبایل زیر اقدام کنید.

 

آدرس و شماره تماس سالن آرایشی و آموزشی نازنین جعفری

 

آدرس: تهران – نیاوران- جماران- مجتمع تجاری جم سنتر- طبقه11 واحد14

 

 

 

 

شماره موبایل:

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: