دوشنبه 13 خرداد 1398 - 11:28:09

رنگ و مش کار حرفه ای غرب تهران

آرایشگاه رنگ مو غرب تهران

آرایشگاه خوب برای رنگ و مش بلوار فردوس

آموزش رنگ ریشه مو

ریشه گیری موی رنگ شده را با توجه به عمق رنگ و تناژ آن انجام دهید،  اگر ساقه مو تیره و در گروه رنگهای قهوه ای است ، با توجه به پایه رنگ در ساقه از 2 یا 3 پایه رنگ روشن تر استفاده کنید  و آن را  با اکسیدان ضعیف ترکیب کنید .

موی رنگ شده بعد از شست وشو اصولا 2 پایه روشن می شود، بنابراین در انتخاب رنگ دقت کنید و آن را با اکسیدان مناسب 6% ترکیب کنید.

ریشه گیری کردن  در موی رنگ شده بسیار آسان است ، فقط کافی است موارد ذکر شده را رعایت کنید تا نتیجه مطلوبی بدست آورید.

نکته: اگر رنگ موی قبلی تناژ گرم و خاصی داشت می توانید با مشاوره از تناژ اولیه رنگ آگاه شوید تا انتخاب رنگ برای شما آسان تر شود.

 


مرکز تخصصی رنگ و مش در غرب تهران

حال که بازار رنگ و مش به سبک های آمبره، سامبره، هایلایت، بالیاژ و ... بسیار داغ است، بر آن شدیم تا یکی از بهترین مراکز تخصصی رنگ مو در غرب تهران را به شما معرفی کنیم. با گستردگی روزافزون انواع سبک های کار با مواد، افراد زیادی نسبت به فراگیری این شاخه و انجام آن اقدام می کنند. بسیار حائز اهمیت است که ابتدا اطلاعاتی درباره رنگ و مش کار مورد نظر خود کسب کنید تا از نتیجه کار رضایت کامل داشته باشید. سالن زیبایی لیان واقع در صادقیه، با داشتن کادری مجرب، آماده ارائه هر گونه خدمات مربوط به رنگ و مش و سایر لاین های آرایشی می باشد. 

 

سالن زیبایی لیان بهترین سالن زیبایی در غرب تهران 


سالن آرایشی و آموزشی لیان، فعالیت های گسترده تری را در کارنامه کاری خود دارد. از جمله دیگر لاین های این مجموعه می توان به طراحی بدن با حنا، تاتو بدن و آرایش دائم به سبک های میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ نیز اشاره کرد. طراحی بدن با حنا به شکل های زیبا و نقوش ساده و پیچیده، یکی از خدماتی است که امروزه بسیار مورد توجه خانم ها قرار گرفته است. اگر شما هم علاقه مند به طراحی بدن خود با حنا هستید، یا تمایل دارید این حرفه جدید را آموزش ببینید، می توانید نزد سالن لیان و سرکار خانم شادبخش مراجعه نمایید.
با فرا رسیدن فصل تابستان و گرم شدن هوا، ترندهای جدیدی از رنگ مو وارد عرصه زیبایی می شود. در سالن زیبایی لیان، انواع رنگ و مش های جدیدی عرضه می شود. همچنین ترندهای جدید سال را نیز آموزش داده می شود
 
سالن زیبایی زهرا شادبخش (لیان) ارائه دهنده ی حرفه ای ترین خدمات رنگ و مش، بدون هیچ گونه آسیب.
 

رنگ موی انتخابی و دلخواه از شما اجرای کار با متخصصین ما


آدرس سالن زیبایی لیان


جهت مراجعه به سالن لیان و بهره مندی از خدمات ایشان می توانید به آدرس ذیل مراجعه کنید:

تهران – صادقیه – بلوار فردوس شرق – روبروی خیابان حسن آباد – ساختمان طاها – پلاک 388 – طبقه پنجم – واحد 23


تلفن سالن زیبایی لیان

02144963955

02144963958

09195946535

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: