چهارشنبه 13 شهریور 1398 - 14:16:12

دستگاه فری کوانسی

 

 

 جوانسازی پوست صورت با هیدرودرمی امواج فرکانس بالا

هیدرودرمی یا فیشال های فرکانس

 

 

هر آنچه که در مورد دستگاه فری کوانسی باید بدانید

دستگاه فرکانس بالا و قابل حمل lz006-A همراه با 4 الکترود فرکانس بالا ارائه می شود که بنا بر انتخاب شما بنفش یا نارنجی هستند. الکترودهای بنفش با گاز آرگون پر می شوند که یک نور آبی یا بنفش تولید می کند و الکترودهای نارنجی با گاز نئون پر می شوند که نور مایل به قرمز یا نارنجی تولید می کند. بطور سنتی، الکترودهای بنفش (آرگون) توسط متخصصان مراقبت از پوست برای درمان آکنه استفاده می شوند. باید به این نکته توجه شود که الکترودهای هیدرودرمی بنفش به هیچ عنوان اشعه های مضر UV را تولید نمی کنند زیرا نوری که از آنها ساطع می شود در طیف فرابنفش مضر برای پوست قرار ندارد. الکترودهای نارنجی (نئون) عموما برای درمان پیری پوست استفاده می شوند، زیرا تصور می شود آنها گرمای بیشتری را به ناحیه هدف هدایت می کنند که نفوذپذیری محصولات مراقبت از پوست را افزایش می دهد، جریان خون را تقویت می کند و تولید سلولهای جدید در پوست را ترغیب می کند. توصیه می کنیم برای درمان نازک شدن مو و بهبود شرایط پوست سر از الکترودهای بنفش استفاده کنید زیرا ناحیه مورد نظر را پاکسازی کرده و باکتریهای مسدودکننده فولیکول را از بین می برد و الکترودهای نارنجی جریان خون را تقویت می کنند.

رنگ الکترود نوع گاز بی اثر موارد استفاده
نارنجی نئون برای درمان پیری پوست، پوست سر و مو
بنفش آرگون برای درمان آکنه، پوست سر و مو


مشخصات فنی:
ابعاد (عرض) 2٫5 اینچ x (ارتفاع) 10 اینچ x (طول) 10 اینچ[11]
منبع تغذیه 110V / 120V, 50Hz / 60Hz
برای استفاده در خارج از آمریکای شمالی به یک مبدل ولتاژ نیاز می باشد.
کابل منبع تغذیه کابل برق سه پین برای افزایش ایمنی
توان الکتریکی 3 وات (مهم: به پایین مراجعه کنید**)
جریان 0٫65 آمپر
فرکانس (نرخ نوسان) تا 250,000 هرتز (تعداد سیکل در ثانیه)

نکاتی درباره سطح ایده آل توان الکتریکی دستگاه هیدرودرمی:
میزان قدرت و توان خروجی یک دستگاه فرکانس بالا بجای وات و آمپر بر مبنای نرخ نوسان فرکانس (بر حسب هرتز) اندازه گیری می شود. دستگاه های هیدرودرمی ­­­قابل حمل که با توان الکتریکی پایین تر (کمتر از 10 وات) کار می کنند معمولا سیستم های با کیفیت تری هستند، در تولید جریان فرکانس بالا کارآمدتر هستند و بیش از دستگاه های تولید شده با توان الکتریکی بالاتر و گران تر دوام خواهند داشت. دستگاه های فرکانس بالا و قابل حملی که با توان الکتریکی بالا (بیش از 10 وات) کار می کنند برای تولید بازده جریان الکتریکی مشابه باید نیروی بیشتری صرف کنند و به دلیل تولید گرمای بیش از حد، احتمال بیشتری برای آسیب داخلی و سوختن زودهنگام دارند.
[1] به امواج رادیویی بین 3 تا 30 مگاهرتز فرکانس بالا اطلاق می شود.
[2] نام اسپا از شهری به همین نام در بلژیک گرفته شده و به محلی گفته می‌شود که از آب معدنی یا آب دریا برای استحمام درمانی استفاده می‌شود و معمولاً دارای خدماتی همچون ماساژ برای مراقبت از پوست و بدن است.
[3] فرآیندی که سلولهای مرده از روی پوست برداشته می شوند.
[4] کشیدن پوست
[5] نوعی جلبک قهوه ای
[6] غبغب برجستگی یا آویزانی زیر چانه است که در اثر افتادگی عضلات و پوست صورت و گردن ایجاد می شود.
[7] به تجمع موضعی چربی در یک ناحیه از بدن گفته می شود که بصورت توده های بد شکل در زیر پوست دیده می شوند.
[8] وابسته به صورت
[9] وریدهای عنکبوتی همان رگهای ریز شبکه مانند، قرمز و یا آبی رنگ نزدیک به سطح پوست هستند که به علت شباهت داشتن به تارهای عنکبوت به آنها وریدهای عنکبوتی می گویند. وریدهای عنکبوتی که در واقع از خویشاوندان رگ های واریسی هستند اغلب در پاها و صورت فرد ظاهر می شوند اما امکان ایجاد آنها تقریبا در همه نقاط بدن وجود دارد.
[10] روزاسه عبارت است از التهاب و قرمزی مزمن پوست صورت (معمولاً گونه‌ها، بینی و پیشانی).
[11] هر اینچ معادل 2٫54 سانتیمتر است.
کاربردهای دستگاه هیدرودرمی پرتابل
فرکانس بالا با جریان پایین به بدن اعمال میکند که باعث درمان چندین مشکل پوستی میشود که برای اولین بار توسط D’Arsonval, اختراع شد. این دستگاه که به نتایجی گسترده در درمان بسیاری از بیماریها دست یافت، روشهای درمانی غیر تهاجمی ساده با نتایج 100% که باعث شد روش های دیگر به مرور کنار رود.
دستگاه الکتروتراپی هیدرودرمی یکی از پر اهمیت ترین دستگاه های زیبایی به شمار میرود که از طریق لوله الکترود شیشه ای فرکانس بالا را تولید میکند

 

اکسین طب بزرگترین وارد کنندگان تجهیزات پزشکی و زیبایی

جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید:



 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: