دوشنبه 09 دی 1398 - 20:51:03

ماشین اصلاح وال مدل Super Taper

برای خرید این محصول با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.
09145171651 عزیزی
09373734083 خضرزاده


معرفی ماشین اصلاح وال مدل Super Taper
رسیدگی به زیبای توسط آقایان از اهمیت ویژه بر خوردار است و افرادی که به آراستگی و زیبای خود بیشترین رسیدگی را دارند معمولاً نسبت به بقیه از آراستگی و جذابیت بیشتری بر خوردار هستند . بیشتر افراد برای زیبای خود اقدام به استفاده کرم های مرطوب کننده و شب و روز های یک دست کننده پوست می پردازند هر چند تمامی این ها نقش اساسی در زیبای پوست دارند اما اصلاح دقیق و حرفه نیز می تواند این زیبای را چند برابر کند تا اصلاح سر و صورت بهتر صورت بگیرد افراد از جذابیت بیشتر برخوردارند و زیبای آن ها نقش آفرین می شود .
اصلاح دقیق و زیبا سر . صورت می تواند چهره شما را به مدل مختلفی در آوردو سبکی جدیدی برای شما به ارمغان بیاورد . از آن جای که برای اصلاح و پیرایش مرتب و زیبا تر نیازمند محصولات حرفه ای و با قدرت هستیم کمپانی بزرگ وال اقدام به تولید دستگاه های اصلاح مختلفی کرده است و همواره محصولات جدید و جدیدتری را روانه بازار های اصلاح می کند و زیبا مد به معرفی یک از بهترین دستگاه های ماشین اصلاح وال سوپر تیپر پر قدرت می پردازد .
آنالیز ماشین اصلاح وال مدل Super Taper
ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل سوپر تیپر با قدرت و مستقیم برق شهری کار و قدرت موتور V5000 می تواند موهای ضخیم را کامل اصلاح کند . جنس تیغه های این ماشین اصلاح از استیل ضد زنگ کروم با عرض 40 میلی متر با اندازه اصلاح 1 تا 3٫5 میلی‌متر می باشد درجه بندی را می توان با اهرم تنظیم کننده ماشین اصلاح تنظیم نمود . این ماشین اصلاح در دو طرف تیغه ها دو پیچ چهارسو نیز دارد که با آن می توان اندازه تیغه ها را نیز تنظیم نمود .
همچین برای ایجاد سایه حرفه ای در اصلاح دور موی سر و ریش همراه این ماشین اصلاح 4 عدد شانه با شماره های 3 تا 13 قرار داده شده است و می توان با آن اصلاح حرفه ای انجام داد و یک عدد شانه اصلاح نیز وجود دارد . همچنین یک عدد روغن مخصوص به همراه برس تمیز کننده قرار دارد .
برای دوام بیشتر و طولانی مدت تیغه ها آن را با برس و روغن همراه تمیز و روغن کاری نمایید توجه داشته باشید از روغن های دیگر همانند گریس ٬ مواد نفتی ٬ روغن مو هر نوع روغن دیگر برای روغن کاری تیغه استفاده نشود زیرا با تبخیر شدن ماده حلال آنها لایه بین تیغه ایجاد شده و عملکرد تیغه ها را بسیار کاهش می دهند .
مشخصات ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل وال سوپر تیپر باسیم :
o تکنولوژی اصلاح برش مستقیم
o قدرت موتور دستگاه V5000
o جنس تیغه ها از استیل ضد زنگ کروم
o عرض تیغه های 40 میلی متر
o اندازه اصلاح 1 تا 3٫5 میلی‌متر
o دارای اهرم تنظیم کننده
o منبع تغذیه برق شهری با سیم
o اورجینال سفارش اروپا
o قدرت بالا
اقلام همراه ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل وال سوپر تیپر با سیم :
1. روغن روان کننده مخصوص
2. برس تمیز کننده
3. محافظ تیغه ها
4. شانه اصلاح
5. چهار عدد شانه اصلاح
6. شماره شانه ها 3 تا 13


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: