پنجشنبه 20 مهر 1402 - 12:16:07

چندین مدل رنگ و مش جدید با رمیسا میرزایی

بهترین مدرس رنگ و لایت جردن

بهترین رنگ کار جردن 

اگر به دنبال یک مرکز رنگ و لایت مو در محدوده جردن هستید و یا میخواهید تحت نظر یک مدرس رنگ و لایت جردن دوره ببینید پیشنهاد ما خانم رمیسا میرزایی است.چرا که ایشان دوره دیده ی آکادمی های معتبر در سراسر جهان میباشند و با استفاده از بهترین و جدید ترین تکنیک های کار با مواد موهایی زیبا و سالم را به شما هدیه میدهد.از خصوصیات اخلاقی خانم رمیسا میرزایی میتوانیم از با اخلاق بودن و صبوری ایشان صحبت کنیم.علاوه بر اخلاق خوب خانم رمیسا میرزایی ویژگی بارز ایشان تدریس قابل تفهیم ایشان است.هنرجوها بعد از یادگیری میتوانند در کلاس های کار عملی و یا رفع اشکال تمام ایرادات و چالش های کار با مواد را بیان کنند و از تجربه ی خانم رمیسا میرزایی استفاده کنند.

در ادامه این مقاله چند نمونه کار از ایشان را به نمایش میگذاریم.با ما همراه باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


آموزش رنگ و مش شمال تهران محدوده جردن


خانم رمیسا میرزایی علاوه بر لاین خدمات رنگ مو، هر ماهه ورکشاپ ها و کلاس های آموزشی نیز برگزار می کنند. هنرجویان پس از اتمام دوره های آموزشی موفق به دریافت مدرک شده و در بهترین سالن های زیبایی مشغول به کار خواهند شد.


شما می توانید جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات رنگ و مش سرکار خانم رمیسا میرزایی با شماره تلفن درج شده تماس حاصل نمایید.

 

جهت برقراری ارتباط با خانم رمیسا میرزایی بهترین مدرس رنگ و مش و کارشناس کراتین و احیاء مو می توانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل کنید:

اینستاگرام خانم رمیسا میرزایی


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: